25 نکته طراحی لوگو از نیک کارسون

پژوهش و استراتژی طراحی لوگو
طراحی لوگو بزرگ نیاز به ترکیبی پیچیده از مهارت های طراحی، نظریه خلاق و کاربردی مهارت دارد. هر طراح به ارزش هنر خود می تواند یک لوگو مناسب برای بازار هدف را ایجاد کند، اما واقعا تسلط به تمام جنبه های هنر و صنعت زمان می برد.

پیشنهاد منحصر به فرد: در حال حاضر 15٪ صرفه جویی در Adobe Creative Cloud
البته، طراحی لوگو فقط یک زیر مجموعه کوچک از نام تجاری است، اما لوگو یا علامت تجاری محور بسیاری از طرح های نام تجاری است.

ما به حرف زدن حرفه ای ها در مورد پیچیدگی های ایجاد آرم خوب صحبت کرده ایم و آنچه را که به عنوان یک علامت بزرگ مطابقت می دهیم. بنابراین در اینجا 25 نکته در مورد طراحی لوگو برای کمک به بهبود کار برند شما – از مرحله تحقیق، از طریق مراحل مختلف طراحی لوگو و در نهایت استفاده از علامت استفاده می شود.

طراحی لوگو و استراتژی

قبل از اینکه مقاله در هر پروژه طراحی لوگو جدید چاپ شود، تحقیق کامل ضروری است. در اینجا پنج نکته برای طراحی لوگو برای دسترسی به این مرحله حیاتی مرحله فرآیند وجود دارد.

01. درک رقابت خود را

اپل از طریق بخش پردازش سنتی مانند یک چاقوی داغ از طریق کره در دهه 80 میلادی شروع ، و از آن زمان به یکی از با ارزش ترین مارک های جهان تبدیل شده است
قبل از اینکه حتی شروع به طراحی یک مفهوم طراحی لوگو کنید، اطمینان حاصل کنید که بازار هدف خود را به طور کامل تحقیق کنید. مشتری شما باید قادر به ارائه برخی از اطلاعات در مورد رقبای شما را برای شروع به شما.

تمام آرم ها را در مجموعه رقابتی خود مقایسه کنید. این تحقیق ممکن است برخی از کنوانسیون های نام تجاری معتبر در بخش بازار را نشان دهد و گاهی اوقات با بازی کردن در انجمن های آشنا به روند شما کمک می کند.

اما به یاد داشته باشید که بسیاری از آرم های شناخته شده در جهان به طور خاص برجسته هستند به همین دلیل آنها فراتر از فکر کردن هستند.

02. از سوالات درست بپرسید
طراحی لوگو اپل لندن زیرزمینی CBS WWF Woolmark من عاشق نیویورک هستم

نام تجاری Wolff Olins در زمینه حمایت از سرطان Macmillan که در کتاب جانسون مطرح شده است، بر اساس یک سری اظهارات “ما …” است که به پاسخ برخی از سوالات برند اصلی کمک می کند
استراتژی در حال تبدیل شدن به بخش فزاینده ای از روند نام تجاری است. این به این معنی است که در عمل اغلب به مقیاس پروژه بستگی دارد، اما همه اینها از سوالات درست شروع می شود.

کتاب مایکل جانسون Branding: در پنج و نیم مرحله، به فرآیند خلاقانه بانکهای جانسون اختصاص دارد و چالش های پیچیده ای مانند شکل گیری استراتژی نام تجاری را به مراتب بیشتر از آنچه ما می توانیم در اینجا امیدوار باشیم.

در آن، طرفداران جانسون از شش مورد از نام تجاری که در حال کار بر روی آن هستید به عنوان نقطه شروع استفاده می کنید:

ما چرا اینجاییم؟
ما چه کار میکنیم و چطور می توانیم انجام دهیم؟
چه چیزی باعث می شود ما متفاوت باشیم؟
برای ما کیست؟
چه بیشتر ما ارزش داریم؟
شخصیت ما چیست؟

03. در طول روند، انعطاف پذیر باشید
طراحی لوگو روند طراحی هویت نام تجاری

نام تجاری: در پنج و نیمه مرحله بسیار خواندن توصیه می شود تا به شما در دستیابی به تمام مراحل کلیدی فرایند نام تجاری و مناطق خاکستری بین آنها کمک کند
هنگامی که یک استراتژی را فرموله کرده اید، مجبور نیستید آن را در سنگ قرار دهید. دلیلی وجود دارد که فرایند خلاق جانسون بانک ها این نیم مرحله نهایی را داشته باشد: بخشی از این سوال “و چگونه ما را انجام می دهد” نشان دهنده منطقه خاکستری بین استراتژی و طراحی است.

به گفته جانسون، این می تواند یک خیابان دو طرفه باشد. بعضی از ایده های مفهومی و استراتژیک که در تئوری کار می کنند، ممکن است در هنگام تجسم، جدا شوند؛ برعکس، یک راه حل بصری قانع کننده ای که از مرحله چپ در مرحله خدمات طراحی ظاهر می شود می تواند به مرحله دوم بازگردد و به استراتژیک تبدیل شود.

04. احترام به میراث نام تجاری

تاثیر برند North در برنده جایزه بازاریابی Co-op موجب شد تا احساساتی که بسیاری از مصرف کنندگان برای سازمان احساس میکردند
به طور گسترده ای به عنوان یک روند مطرح شد، جنبش به اصطلاح “یکپارچهسازی با مارک تجاری”، توسط خلق آثار کوبا از شمال به دست آورده شد، که مجذوب نشانه اصلی 1960 خود شد و در سال 2016 در یکی از جوایز برند Impact Award مجله کامپیوترهای کامپیوتری روند.

NatWest و کداک در عرض چند ماه پیگیری کردند، اما ما در مورد CB بحث کردیم که باید از روند طراحی یکپارچه سازی مراقبت کنیم. با این حال، اگر میراث واقعی و پتانسیل استفاده نشده در یک علامت وجود دارد، از پریدن نوزاد با آب حمام جلوگیری کنید و در نظر بگیرید که آن را به جلو بردارید.

استیون گیلمور، یکی از بنیانگذاران شمال در مقاله 259 در مورد هنرهای کامپیوتری، اظهار داشت: “این امر ضروری است که خودتان را به یک طرف بچرخانید و طرحهایی که توسط دیگران طراحی شده است را رد نکنید.

05. به یاد داشته باشید: لوگو فقط یک عنصر است
همانطور که بروس داوکورت و مارک بونکر، بروس داوکورت و مارک بونکر، برنده جایزه برند، قضاوت می کنند در این فیلم فیلم برداری شده در طول روز قضاوت 2016، طراحی لوگو تنها بخش کوچکی از فرایند نام تجاری مدرن است.

همانطور که بونن می گوید، هرم در حال چرخش است: مردم اکنون با یک نام تجاری از طریق یک تنوع وسیعی از نقاط مختلف مختلف درگیر می شوند و لوگو همیشه اولین نقطه تماس با یک نام تجاری نیست.

در طراحی لوگوی خود به این موضوع نگاهی بیاندازید: انعطاف پذیری و انعطاف پذیر بودن را در نظر بگیرید و در مورد آرم با بقیه تجربه های تجاری، از بسته بندی تا تن صدا صحبت کنید.

ادامه مطلب در مقاله بعدی 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button