اهمیت طراحی فولدر تبلیغاتی

طراحی فولدر

امروزه هر شرکت و سازمانی به یک فولدر تبلیغاتی برای نگهداری اسناد و مدارک شرکت، نیاز دارد.

درواقع طراحی فولدر تبلیغاتی برای هر شرکت و کسب و کاری لازم است و بسیار بااهمیت میباشد.

قطعا یکی از روش های مهم جهت تبلیغات نام برند و نشان تجاری هر شرکت، طراحی فولدر است‌.

درواقع شما با ارائه فولدر به مشتری خود، مشخصات و خدمات و اطلاعات شرکت را با آنها به اشتراک میگذارید.

اغلب فولدرها به شکل یک پکیج به مشتری ارائه میشود.

فولدر تبلیغاتی چیست

درواقع فولدر تبلیغاتی نشان و نمادی از یک شرکت یا سازمان است. فولدر تبلیغاتی نوعی پوشه نگهدارنده سندها و مدارک و خدمات یک شرکت است‌.

طراحی فولدر جزو چاپ اوراق اداری میباشد، برای همین باید شامل اطلاعاتی باشد که در ست اداری آمده است.

باید بدانید که، چاپ فولدر به گونه ای است که اوراق اداری مثل: سربرگ و کارت ویزیت، بروشورها و طراحی کاتالوگ کالاها و گاهی یک سی دی معرفی شرکت در آن قرار میدهند،

و به عنوان یک ابزار تبلیغاتی مناسب از آن استفاده میشود.

طراحی فولدر شامل چه اطلاعاتی است

مشخصات و اطلاعاتی که در طراحی فولدر قرار میگیرد، شامل لوگوی شرکت و نشانی کامل شرکت میباشد.

و همین طور در کنار این اطلاعات، میتوان به طور مختصر از فعالیت شرکت و شعار تبلیغاتی و تصاویر و عکس های از فعالیت و خدمات شرکت هم قرار داد.

اصول مهم در طراحی و چاپ فولدر

در طراحی فولدر باید به چند اصل مهم توجه کرد و این اصول را به نحو احسنت در طراحی فولدر به کار برد در ادامه این ۴ اصل را بیان خواهیم کرد:

۱. نحوه و سبک طراحی

سبک طراحی، یعنی مجموع جذابیت و خلاقیت، ابعاد مناسب فونت ها و استفاده درست از ترکیب رنگ ها را به شکل صحیح در طراحی فولدر به کار برد.

۲. ساخت قالب به صورت خلاقانه و پرکاربرد

یعنی قالب فولدر را به شکلی خلاقانه طراحی کرد و آن را به شکلی خاص برش داد، اینگونه فولدر قابلیت چند کاربردی بودن را خواهد داشت.

۳. کیفیت چاپ

چاپ یک فولدر خوب، باید با رعایت استاندارد های امروزه و چاپ اختصاصی صورت بگیرد.

۴. نحوه تیغ، برش و صحافی فولدر

به عبارتی باید، ساخت قالب لیزری باشد و برش لیزری صورت بگیرد.

در شرکت جوپنزا با رعایت این ۴ اصل در طراحی فولدر، بهترین طراحی و چاپ فولدر را انجام میدهند.

و با گارانتی کیفیت به مشتریان عزیز این خدمات را ارائه میدهند.

سایز مناسب در طراحی فولدر تبلیغاتی

شما براساس سلیقه خود میتوانید سایز فولدر تبلیغاتی خود را انتخاب کنید و سفارش دهید،

اما باید بدانید که سایز فولدر تبلیغاتی باید به گونه ای استاندارد باشد.

بیشتر از سایز A4 برای فولدرهای تبلیغاتی استفاده میکنند. باید این را هم بدانید که به طراحی و چاپ فولدر، طراحی و چاپ پوشه هم گفته میشود.

طراحی فولدر اختصاصی چگونه صورت میگیرد

فولدر اختصاصی، یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین فولدر های تبلیغاتی میباشد؛

چرا که مشتری یا سفارش دهنده فولدر تبلیغاتی، به سلیقه خود، رنگ و اندازه و جنس و چندکاربردی بودن آن را تعیین میکند و سفارش میدهد.

فولدر اختصاصی دو نوع میباشند

فولدر پلاستیکی، فولدر کاغذی میباشند.

فولدر کاغذی

در فولدر های کاغذی امکان چاپ و ترکیب رنگ و کیفیت رنگ، بهتر از فولدر پلاستیکی وجود دارد،

که طبق بررسی های لازم تاکنون توانسته است باعث جذب افراد شود‌.

فولدر پلاستیکی

فولدر پلاستیکی یا همان پوشه دکمه دار، وسیله ای است که برای نگهداری مدارک و برگه های هر شرکتی از آن استفاده میشود.

از پوشه های دکمه دار پلاستیکی یا طلقی به منظور حمل آسانتر مدارک و اسناد، استفاده میشود.

فولدر پلاستیکی دکمه دار در چه سایزهایی طراحی و تولید میشود

فولدر پلاستیکی، اغلب در سایز های A4 و A5 و به شکل پاکت نامه ای طراحی و چاپ میشوند. گاهی هم فولدر پلاستیکی دکمه دار را در سایزهای B4 و B5 میتوان تولید کرد.

قیمت فولدر پلاستیکی دکمه دار چگونه تعیین میشود

قیمت فولدر پلاستیکی دکمه دار یا همان پوشه طلقی، بنا به کیفیت پوشه ها، نوع چاپ فولدر و نوع تولید فولدر طلقی دکمه دار تعیین میشود.

چاپ فولدر های پلاستیکی چگونه صورت میگیرد

چاپ بر روی فولدر پلاستیکی دکمه دار، بیشتر به شکل چاپ طلاکوب میباشد. البته چاپ به صورت چاپ سیلک هم بر روی این پوشه ها قابل انجام است.

چون چاپ به روش سیلک بر روی فولدر های پلاستیکی قابل پاک شدن است، به شما پیشنهاد میکنیم که از چاپ طلاکوب بر روی این فولدر های پلاستیکی، استفاده کنید.

چون برای چاپ طلاکوب از طرح موردنظر شما کلیشه ای تهیه میشود، برای همین چاپ پوشه پلاستیکی دکمه دار، حداقل دوروز طول خواهد کشید.

نوع دیگر فولدر ها فولدر های جبار هستند که در ادامه مقاله در موردشان بیشتر خواهیم گفت.

خصوصیات فولدر های جیبدار

فولدر های جیبدار، جزو ست های اداری میباشند که بسیاری از شرکت ها بنا به سلیقه خود از آنها استفاده میکنند.

همانطور که گفتیم فولدر جیبدار جزو ست اداری میباشد، برای همین باید در طراحی و چاپ آن به هویت بصری دیگر ابزار اداری هم توجه داشت،

به شکلی باید طراحی و چاپ شود که یکدست و هماهنگ بودن ست اداری را حفظ کند.

و هویت و شخصیت شرکت و سازمان را به شکل بهتری به مخاطب و مشتری نشان دهد.

فولدر های جیبدار یا همان پوشه های جیبدار، با توجه به نوع طراحیشان، شامل ابزارهای تبلیغاتی مثل، سی دی، بروشور، کاتالوگ، کارت ویزیت، و تراکت یک شرکت میباشند.

باید بدانید که چند کاربردی بودن فولدر تبلیغاتی، داشتن ظاهر مناسب، فولدر خلاقانه و اراسته، داشتن کیفیت بالا و ویژگی های این چنینی باعث میشود که اعتبار و هویت برند و نام تجاری یک شرکت، در دید مشتریان و مخاطبان و حتی کارمندان و همکاران، را افزایش دهد.

درست است که ابزار های داخل فولدر بیشتر برای تبلیغات شرکت موردنظر،

مورد استفاده قرار میگیرد، اما ظاهر مناسب و زیبا بسته بندی نگهدارنده ابزارهای تبلیغاتی هم بسیار مهم است.

بنابراین، فولدرهای جیبدار، یکی از ابزارهای مهم ست اداری شرکت ها میباشد.

در طراحی فولدر باید به هویت بصری برند یعنی، لوگو، شعار تبلیغاتی، فونت ها، رنگ سازمانی، بسیار لازم است، و همین طور طراحی خلاقانه این ابزارهای تبلیغاتی و استفاده از ترکیب رنگ جذاب درست، عوامل مهمی میباشند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باما نماس بگیرید