طراحی ui

 

طراحی ui سایت

طراحی بیلبرد

 

طراحی بیلبرد

طراحی فولدر

 

طراحی فولدر

طراحی تقویم رومیزی

 

طراحی تقویم رومیزی

طراحی سازه نمایشگاهی

 

طراحی سازه نمایشگاهی

 

طراحی بسته بندی

طراحی لیبل

 

طراحی لیبل

خدمات طراحی

اولین نیاز هر کسب و کار می باشد تا هم برای شروع کسب و کار و حتی برای برند شدن از آن استفاده نمایید.شما اگر بهترین خدمات و یا پایین ترین قیمت محصول و کالا را ارائه بدهید اما استراتژیک طراحی برای برند و کالا خود نداشته باشید، بهتر است بگوییم تلاشتان بی هدف است و دیده نخواهید شد.

انواع طراحی

۱- طراحی لوگو

طراحی نشان و طراحی آرم برای همه کسب و کارها لازم است و نشان دهنده هویت سازمانی آن می شود. نکته ای که متاسفانه در ایران به آن اهمیت داده نمی شود و بیش از ۷۰% لوگوها بی مفهوم و حتی تکراری است چرا که متاسفانه با کپی از جستجوگر گوگل و یا تلفیق حرف اول اسم شرکت به لوگو می رسند.در صورتیکه روی لوگو و نشان سازمانی باید فکر شود و به هویت سازمانی و کسب و کار اشاره نماید. بدون تکرار باشد و بتواند سالها ماندگار باشد.

۲- طراحی کاتالوگ

برای طراحی کاتالوگ باید از استانداردهایی پیروی نمود تا هنگامی که کاتالوگ محصول و خدمات در اختیار مشتریان قرار می گیرد قابل مشاهده باشد و بتوانیم به هدف سازمانی خود برسیم امروزه با توجه به افزایش هزینه های مواد اولیه و کاغذ، علاوه بر کاتالوگ فیزیکی به کاتالوگ دیجیتال روی آورده شده است چرا که هزینه های چاپ به صفر می رسد.

اما تکنیک های طراحی در کاتالوگ فیزیکی یا کاتالوگ مکتوب با کاتالوگ دیجیتال متفاوت است که باید از جانب شرکت طراحی رعایت شود.

۳- طراحی بروشور

در اپیزود دیگر طراحی بروشور صورت می پذیرد و شامل تفاوت هایی با طراحی کاتالوگ است و معمولا برای ۱ برگ و یا ۲ صفحه انجام می شود. باید ابتدا هدف از طراحی بروشور را برای کارفرما بدانیم و با توجه به آن طراحی و پیاده سازی کنیم.

۴- طراحی اوراق اداری

اوراق اداری شامل ست کامل سربرگ شرکتی در سایز های A4- A5 – ست پاکت نامه شرکتی در سایزهای پاکت نامه اداری یا ملخی – پاکت نامه A4 – پاکت نامه A5 – پاکت نامه A3 – یادداشت در سایزهای متداول ۱۰*۱۰ – ۷*۱۰ – ۱۵*۱۰  می باشد که باید از نظر ساختار طراحی و رنگ سازمانی با همدیگر هماهنگ باشند. از آنجایی که اوراق اداری یکی از پرمصرف ترین ها در هر سازمان و کسب و کاری است ، انجام طراحی حرفه ای و خاص می تواند به رشد سازمان و برندینگ آن کمک شایانی کند.

۵- طراحی کارت ویزیت

اینکه چرا شرکت ها به کارت ویزیت خود اهمیت نمی دهند سوالی است که از قدیم الایام بوده و هنوز هم این سوال وجود دارد. مگر نه آنکه کارت ویزیت بیشترین کاربرد را در بین مشتریان شما دارد؟ ۱۰۰۰ عدد کارت ویزیت در چند ماه به دست ۱۰۰۰ مخاطب شما میرود و چه بهتر که در طراحی کارت ویزیت و در نتیجه چاپ کارت ویزیت اهمیت دهیم و تاثیر آن را خواهیم دید. طراحی کارت گارانتی برای شرکت های گارانتی دهنده از اهمیت زیادی برخوردار است.

۶- طراحی فولدر

فولدر سازمانی در مدل های متنوع و حتی سایزهای اختصاصی متنوع بر اساس خلاقیت طراحان و گرافیست ها طراحی می شوند و در صورت اجرا باید حتما چاپ شود چرا که مصرف آن بصورت چاپ شده است و داخل آن برای نگهداری اوراق و بروشور استفاده می شود. زمانی فولدر سازمانی زیبا خواهد بود که توسط طراح خوش ذوق و خلاقی طراحی شود و معمولا از قالب های متفاوتی هم در آن استفاده میشود. توجه کنید که فولدر شما دربرگیرنده نماد شما یا محصول و کالا و یا خدمات شما باشد تا بتواند خاص بودن و متمایز بودن را به مخاطبان شما القا نماید.

۷- طراحی بسته بندی

کالای شما خیلی خوب است اما بسته بندی خوبی ندارد و به همین دلیل در بازار و مارکت موفق نیست. باید تغییری روی طراحی بسته بندی محصولات خود بدهید تا بتوانید بازار را در احاطه خود قرار دهید. بله ، بسته بندی محصول تا این اندازه می تواند به فروش شما کمک کند و اهمیت دادن به آن به رشد سازمان شما کمک خواهد کرد. این را در نظر داشته باشید که طراحی بسته بندی کالا یک تخصص است که حتما باید طراح مخصوص خود را پیدا کنید و کسی که بازار دیده باشد و تجربه اجرای طرح برای محصولات مختلف را داشته باشد.

۸- طراحی لیبل محصول

محصولات مشابه زیادی در مارکت وجود دارد اما یکی از راه های متفاوت بودن از بقیه رقبا ، طراحی لیبل محصول است. برچسبی که بر روی محصول و کالای شما خورده می شود می تواند تا ۶۰ % در جذب مخاطب به شما کمک کند و البته که رقابت بسیار زیادی هم در این بخش قرار دارد و باید همیشه بروز و خلاق باشید. رقابت از اینجا هم می تواند آغاز شود و کسی برنده است که اصولی قدم بردارد و خلاقانه پیش رود.

۹- طراحی پوستر

طراحی پوستر تبلیغاتی ، پوستر مناسبتی ، پوستر فستیوال ، پوستر همایش و یا پوستر موضوعی با هم متفاوت هستند و یکی از سخت ترین بخش های طراحی گرافیکی می توان گفت در خلق یک اثر در پوستر است مخصوصا پوسترهای جشنواره ها که معمولا از یک فراخوان آغاز می شود و تعداد زیادی در آن شرکت می کنند و بهترین اثر در آن انتخاب می شود هر چند که همیشه هم نقدهایی بوده مبنی بر انتخاب طرح برگزیده ولی رقابتی بودن آن از جذابیت آن می تواند باشد.

۱۰- طراحی سررسید – تقویم رومیزی

با نزدیک شدن به سال جدید برندهای معتبر و بزرگ اقدام به طراحی سررسید اختصاصی و طراحی تقویم رومیزی می نمایند. طراح باید محصولات و خدمات کارفرما را در طراحی تقویم رومیزی بگنجاند و استفاده از رنگ سازمانی و برند کارفرما در صفحات سررسید لازمه انجام آن است. از آنجا که بعد از طراحی مرحله تولید و چاپ سررسید است استانداردهایی باید رعایت شود تا خروجی کار حرفه ای و کامل باشد. متاسفانه به علت دوربودن برخی طراحان از محیط چاپ و عدم آشنایی آنان با پروسه چاپخانه بعضا دیده شده خروجی کار چنگی به دل نمی زند و به همین دلیل پیشنهاد می شود با تیم طراحی مستقر در چاپخانه و یا شرکت تبلیغاتی همکاری نمایید تا خطاهای احتمالیبه صفر برسد.

۱۱- طراحی بیلبرد

داشتن بیلبرد تبلیغاتی برای برندهای بزرگ یک امر طبیعی است و برای کسب و کارهای کوچک هم یک آرزو بعضا دیده شده با توجه به اجاره سنگین بیلبردها به علت عدم استفاده از طراح حرفه ای با تجربه در این حوزه ، کمپین تبلیغاتی به شکست نزدیک شده است. در صورتیکه عوامل زیادی در تاثیرگذاری یک بیلبرد تبلیغاتی وجود دارد که یکی از مهمترین های آن طراحی تخصصی و مناسب برای بیل برد تبلیغاتی است.

۱۲- طراحی پست اینستاگرام

با رشد شبکه های مجازی و در نتیجه آن درآمدزایی فوق العاده آن برای کسب و کارهای مختلف می توان نقش و اهمیت طراحی پست اینستاگرام را پراهمیت دید. برای بهتر دیده شدن پست ها و استوری ها و قالب اختصاصی داشتن پیج باید از تیم طراحی متخصص استفاده کرد تا بتواند با طراحی خلاقانه و با کیفیت از خدمات و محصولات شما در شبکه های اجتماعی به رشد پیج شما کمک نماید. این خدمات شامل اینستاگرام – تلگرام و… می باشد که با استقبال خوبی هم همراه شده است

۱۳- طراحی سازه های نمایشگاهی

در نمایشگاه های مختلف ، همایش ها نیاز داشته اید که از استند تبلیغاتی، رول آپ، پاپ آپ و یا کانتر اینفورمیشن استفاده کنید و باید طرحی که نمایان برند و خدمات شما باشد بر روی آن طراحی شود. طراحی سازه های نمایشگاهی درست می تواند به دیده شدن شما در نمایشگاه ها کمک کند و در نتیجه باعث رشد کسب و کار شما شود.