در عرصه تبلیغات استفاده از طراحی کاتالوگ چقدر موثر است و چه مزایایی دارد

طراحی کاتالوگ

داشتن یک کاتالوگ خدمات و محصولات برای هر اداره سازمان و یا تولید کننده و غیره امری ضروری است، طراحی کاتالوگ میتواند ابزاری قوی جهت معرفی خدمات و محصولات سازمان باشد.

پس در ادامه به بررسی فواید استفاده از کاتالوگ میپردازیم، با ما همراه باشید.

مزایای طراحی کاتالوگ تبلیغاتی

۱. مزایای طراحی کاتالوگ نسبت به سایر روش های تبلیغاتی و بازگشت هزینه های مربوط به طراحی و تولید آن در مدت زمان خیلی کم، هدف از تبلیغات، جذب مشتری و بازگشت هزینه است. اگر شما می خواهید در مرحله اول پولی که برای تبلیغ خرج کرده اید بازگردد و پس از آن به سوددهی بیشتر دست یابید. طراحی و چاپ کاتالوگ، در کوتاه ترین زمان ممکن این کار را برای شما می کند.

۲.قابلیت نگهداری نزد مشتریان و اشتراک گذاری آن با دیگران: کاتالوگ یک بار مصرف نیست. بسته به طراحی آن، می تواند ماندگاری بالا داشته باشد و تا مدت ها نزد مشتریانتان بماند و دست به دست شود و تاثیرگذاری خود را داشته باشد.

۳. قابلیت ارائه اطلاعات محصولات و خدمات با جزییات بیشتر به مشتریان: این روش، یکی از روش هایی است که اطلاعات محصول را به خوبی و با جزئیات به مشتریان تحویل می دهد.

۴. در دسترس ترین و موثرترین ابزار تبلیغاتی در زمینه تبلیغات آنلاین و چاپی: کاتالوگ جزو ابزارهایی است که همیشه در دسترس است. امروزه با اینکه تبلیغات دیجیتال کاربرد زیادی پیدا کرده است، ولی باز هم کاتالوگ اثرگذاری خود را دارد.

سایر مزیت های طراحی کاتالوگ حرفه ای

همچنین این ابزار می تواند پلی بین شما و مشتریانی باشد که خیلی در فضای آنلاین حضور ندارند.

اصولا کاتالوگ ها برتری بیشتری نسبت به سایر ابزارهای تبلیغاتی دارند، چون با چاپ کاتالوگ، جزییات بیشتری از خدمات، محصولات تولیدی و هر آنچه که صاحبان کسب و کار قصد معرفی آن را دارند در اختیار مشتریان و مخاطبان قرار می دهد.

بنابراین توجه به نوع طراحی و عکاسی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، برای همین نادیده گرفتن این موضوع به طور حتمی بازخورد کاتالوگ را با شکست مواجه می کند و تاثیری در روند افزایش فروش نخواهد داشت.

چاپ کاتالوگ حرفه ای

چاپ کاتالوگ حرفه ای و با کیفیت، تصویری از برتری، کیفیت و متمایز بودن برند را در ذهن مشتری ایجاد می کنند و تمایل به خرید را افزایش می دهند.

بسیاری از کاتالوگ ها دور ریز هستند به این معنی که قبل از مطالعه به سطل بازیافت انداخته می شوند و یا مخاطب توجهی به آنها ندارد. طبیعتا دلیل اصلی آن، طراحی نامناسب کاتالوگ و عدم توجه به اهمیت طراحی اصولی کاتالوگ است.

از آنجایی که اینگونه کاتالوگ ها فاقد طراحی تکنیکال و جذابیت بصری هستند تاثیر مستقیمی بر افت کیفیت برند دارند.

در واقع طراحی حرفه ای کاتالوگ کلیدی برای نشان دادن کیفیت و تمایز یک برند است و به طور قطع بر نگرش و انتخاب مخاطب تاثیر چشم گیری خواهد داشت. شرکت جوپنزا با داشتن گروه طراحان حرفه ای باکیفیت ترین کاتالوگ ها را طراحی میکنند برای هماهنگی های بیشتر با کارشناسان و طراحان این مجموعه با شماره تلفن درج شده در همین سایت در تماس باشید.

طراحی کاتالوگ موجب افزایش فروش میشود

می بینیم که در جامعه امروزی ایران در حالی که بسیاری از برند ها و تولیدات داخلی دارای کیفیت مطلوبی هستند مردم تمایل به خرید از برند ایرانی ندارند و جذب برندهای خارجی می شوند. بنابراین بسیاری از تولیدکنندگان مجبور می شوند کالاهای تولیدی خود را به عنوان کالاهای ترک و … بفروشند.

زیرا تولیدکنندگان و صاحبان صنایع به آن اندازه که به کیفیت محصولات تولیدی و خدماتی خود اهمیت می دهند به کیفیت معرفی آن اهمیت چندانی نمی دهند. همین باعث کاهش فروش می شود.

در واقع، کسب و کارها در ایران، اهمیت تبلیغات و مخصوصا اهمیت طراحی کاتالوگ در تبلیغات و بازاریابی را به درستی درک نکرده اند. برا همین همیشه شاهد محصولات و خدماتی بسیار با کیفیت در بازار ایران هستیم که بر اثر عدم توجه به تبلیغات کارشناسانه و به روز در بین مخاطبین داخلی و گاهی خارجی جایگاهی ندارند.

بنایراین تولید کنندگان و صاحبان صنایع باید نگاه سختگیرانه تری نسبت به انتخاب شرکت های تبلیغاتی داشته باشند. زیرا پیشرفت و توسعه فروش یک برند در گرو کارآمدی و تخصص آنهاست. شرکت تبلیغاتی جوپنزا میتواند بهترین انتخاب شما برای سپردن طراحی کاتالوگ محصولات شما به آنها باشد.

طراحی کاتالوگ

دلایل اهمیت کاتالوگ در بازاریابی و کسب و کار

۱.افزایش فروش مهمترین دلیل اهمیت کاتالوگ است

هنگام خرید از طریق کاتالوگ چاپی، ۲۵٪ از مردم بیشتر از انچه برنامه ریزی کرده بودند خریداری کردن و ۷۵٪ انها میگویند کاتالوگ میتواند ایده های بهتری رو برای انجام خرید به انها بدهد.

مشتری ها زمان بیشتری برای مرور صفحات کاغذی دارن و این فرصت رو پیدا می کنن تا از ایده ها و محصولات موجود در کاتالوگ درس بگیرند.

۲. رابطه ی مستقیم تبلیغات اینترنتی و طراحی کاتالوگ

آیا می دانید ۷۰٪ از مردم بعد از دریافت کاتالوگ به صورت آنلاین هم سری به مرجع فروش می زنن.

مشتری هروقت که بتواند کاتالوگ را مرور میکند و بعد با آرامش تمام اطلاعات موجود مربوط به کالای مورد نظر رو در اینترنت زیر و رو میکند.

بهتر است کاتالوگ و تبلیغات اینترنتی را همراه و باهم کار کنید تا نتیجه ی بهتری نصیبتان شود.

۳. نقش یک کاتالوگ تاثیرگذار

یک طراحی کاتالوگ خوب، ابزار خیلی مهمی برای فروش محسوب میشوند. آمار نشان داده میزان بازدهی یک کاتالوگ تا ۷۰٪ بر فروش تاثیر میگذارد.

وقتی کاتالوگ شما باعث افزایش فروش میشود پس مشتری با رضایتمندی از کالای مورد نظر حتما دوباره به شما سر میزند و از شما خرید میکند.

در این مرحله باید به فکر جذب مشتری های جدید باشید و بدانید یک کاتالوگ حرفه ای و هوشمند است که میتواند جز کار حرفه ای شما باشد.

۴. افزایش اطلاع رسانی به وسیله ی کاتالوگ، همگانی ترین دلیل اهمیت کاتالوگ است

۸۶ درصد از گیرندگان کاتالوگ میگویند که برای مدتی تقریبا طولانی کاتالوگ را در خانه نگه می دارند، که این باعث میشود مردم از برند شما آگاهی داشته باشند.

۷۱ درصد از مردم میگویند کاتالوگ به انها پیشنهادات محصول را نشان میدهند، بنابراین شما می توانید با نامه ی خوشامدگویی در کاتالوگ به جذب مشتری کمک کنید و یا مقاله ای که ارتباط مستقیم با محصول شما را دارد در کاتالوگ بیاورید.

هرچه طراحی کاتالوگ شما تأثیرگذارتر و پرقدرت تر باشد به عنوان یک ابزار فروش، موفق تر است.

۵. دسترسی سریع و آسان بارز ترین دلیل اهمیت کاتالوگ است

۶۳ درصد از مردم میگویند جستجوی محصولات در یک کاتالوگ چاپی آسان تر از کاتالوگ اینترنتی یا آنلاین است.

در مورد طراحی کاتالوگ دقت کنید، سبک، آسان برای مطالعه، قابل حمل، نوع بسته بندی، دسترسی راحت به اطلاعات، همه اینها باعث میشود کاتالوگ چاپ شده به یک ابزار فروش عالی تبدیل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + چهار =