طراحی بروشور چه ویژگی هایی دارد

طراحی کاتالوگ

۱. در طراحی بروشور می توانید از سایز های مختلف استفاده کنید.

۲. بروشور تنوع نسبتا بالایی نسبت به دیگر ابزارهای تبلیغاتی دارد.

۳. بروشور از ابزار های مؤثر و پر مصرف در تبلیغات می باشد.

۴. بروشور می تواند در شکل ها و اندازه های مختلف چاپ شود.

۵. هزینه طراحی بروشور نسبت به طراحی کاتالوگ خیلی کمتر است.

استفاده از بروشور چه مزایایی نسبت به استفاده از کاتالوگ دارد

از مزایای بروشور نسبت به کاتالوگ میتوانیم به هزینه کمتر، راحت انتقال دادن پیام و هدفمندی ارائه اطلاعات مهم به کاربر اشاره کرد.

بروشور در ابعاد و سایز های استاندارد انجام می شود، به همین دلیل بروشور را یکی از پر تنوع ترین از ابزار های تبلیغاتی میدانند.

بروشور در اندازه و ابعاد های گوناگون توسط طراح بروشور، طراحی می شود. ابعاد آ۴ و آ۵ از پر استفاده ترین ابعاد می باشد که در تیراژ های ۱۰۰۰ به بالا طراحی و چاپ می شود.

به صورت معمولی قطع بروشور های که در سایز های آ۴  و آ۵ مورد استفاده قرار می گیرد ضایعات کمتری نسبت به ابعادهای ویگر دارد که این روش خوبی برای کاهش هزینه ها میباشد.

ناگفته نماند که حجم محتوا در هزینه ها کم اهمیت نیست، باید توجه داشته باشید که از شلوغی زیاد خودداری کنید و محتوای خود را بهینه کنید.

محتوای زیاد و کم ارزش هم باعث افزایش هزینه میشود و حتی ممکن است باعث بی اعتماد شدن کاربر شود.

طراحی بروشور چگونه انجام میشود

طراحی بروشور به صورت یکدست طراحی می شود و شبیه به طراحی کاتالوگ در صفحات داخلی، توضیحات مربوط به چگونگی خدمات، فعالیت، اطلاعات محصول یا شرکت، در آن درج می شود.

با استفاده کردن از عکس های تبلیغاتی یا صنعتی در بروشور میتوانید جذابیت و انتقال پیام به مخاطبین را افزایش دهید. شما می توانید نمونه عکس ها را  در صفحه عکاسی صنعتی ببینید.

بروشورهایی که به خوبی طراحی و چاپ شده اند، به شما در معرفی شرکتتان کمک می‌کند و ابزار بسیار مناسبی برای تبلیغات اهداف و عملکرد شرکت است.

یک بروشور خوب می تواند پایگاه شرکت را در میان مشتریان ثابت محکمتر کند و در جلب مشتریان جدید موفق تر از ابزارهای تبلیغاتی دیگر باشد.

طراحی بروشور

طراحی و چاپ بروشور با چه نرم افزار و دستگاهی انجام میشود

طراحی بروشور ها با نرم افزاهایی گرافیکی مانند فتوشاپ و ایلیستریتور و ایندیزاین و کورل انجام می شود و چاپ بروشور با دستگاه های چاپ افست و چاپ دیجیتال انجام می شود.

برای این که در طراحی بروشور خود موفق باشید چه اقداماتی باید انجام دهید.

برای موفقیت در طراحی بروشور باید ذهن مخاطبان خود را هدف قرار دهید و درک درستی از نظر ترکیب فرهنگی اجتماعی از آنان داشته باشیم و با درک درست از جمعیت شناسی، اساس کار خود را بر مبنای آن طراحی کنیم و محتوا و زیباشناسی استراتژی خود را پایه‌ای برای پیشهادات جدید اهداف خود و بر پایه مشتری شناسی قرار دهید.

اگر در بروشور جدید بخواهید مشتریان ثابت خود حفظ کنید محصولات و یا خدمات خود را جذاب تر و به روز کنید و اگر بخواهید در فکر جذب مشتری جدید باشید مجبورید اهداف شرکت خود را برای آنان توضیح دهید.

برای همین مهم است که بدانید مخاطب شما آیا شناختی از برند یا محصولات شما دارد یا ندارد.

اگر مشتریان اغلب شناخت کلی از شرکت و محصولات دارند بروشور شما باید شامل پیشنهادات جذابی باشد که در ابتدای بروشور و طرح کلی آن ارائه میشود چون با توجه به شناخت قبلی مشتری اگر حرف جدیدی برای گفتن وجود نداشته باشد مشتری میلی برای خواندن بروشور ندارد.

اگر برند شما ناشناخته است، باید با هنرمندی و ارائه تصویری جذاب قدم به قدم برند و محصولات شرکت خود را از دیدی جدید به مخاطب و کاربران نشان دهید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باما نماس بگیرید