طراحی کاتالوگ را شرکت تبلیغاتی بهتر انجام میدهد یا شخص؟

مزایای طراحی کاتالوگ با شرکت تبلیغاتی

طراحی کاتالوگ با توجه به فضای رقابتی در هر صنف با جذابیت بصری نقش پر رنگی در اهداف تبلیغاتی هر مجموعه ایفا می کند و به خودی خود می تواند در روند برندسازی، بازاریابی و فروش هر مجموعه باشد. اثرات عالی داشته باشد.نمونه‌های طراحی کاتالوگ تبلیغاتی بخشی از ابتکارات بازاریابی بسیاری از شرکت‌ها هستند و یکی از قدرتمندترین ابزارهای بازاریابی برای اطلاع رسانی درباره محصولات و خدمات هستند. در مورد آن فکر کنید: ما کاتالوگ ها را از طریق پست دریافت می کنیم.  آنها را در راه خروج از فروشگاه ها تحویل می گیریم.
آنها حتی در بسته هایی که دریافت می کنیم می آیند و به ما امکان می دهند پس از فروش اولیه مطالعه و خرید کنیم.در ادامه به بررسی مزایای طراحی کاتالوگ با شرکت تبلیغاتی می پردازیم.

و بسیاری از اوقات، کاتالوگ‌هایی که در پیشخوان‌های ما با صفحات و محصولات مورد علاقه دایره‌بندی شده یا علامت‌گذاری شده‌اند، همچنان باقی می‌مانند.اما هر کاتالوگی که دریافت می کنیم برای مدت طولانی باقی نمی ماند.برخی از آنها یک نگاه عجولانه می اندازند، در حالی که برخی دیگر حتی قبل از رفتن مستقیم به سطل بازیافت باز نمی شوند. فقط به این دلیل که جذابیت دیداری ندارد.بله درست متوجه شدید طراحی مهمترین نقش در دیده شدن کاتالوگ ها و بروشورها دارد.

مزایای طراحی کاتالوگ با شرکت تبلیغاتی 

یکی از مزایای طراحی با طراحان شرکت استفاده از خلاقیت آنان است که در جذب کاتالوگ شما تاثیر بالایی دارد و در نتیجه در فروش کالا و خدمات شما مثبت است.مزایای دیگر می توان به سرعت عمل در خدمات طراحی اشاره کرد. چرا که شما دارید با یک تیم طراحی همکاری میکنید و آنان موظف هستند روزانه 8 ساعت مداوم کار کنند و در نتیجه کار تیمی می تواند زمان طراحی را کم کند.استفاده از تکنیک ها و نکات مهم که در کیفیت چاپ شما تاثیر گذار است. آنان تجربه دارند و می دانند برای طراحی کاتالوگ چه نکاتی را رعایت کنند که کارفرما در هنگام چاپ به چالش برنخورد و چاپخانه بتواند بالاترین کیفیت را چاپ نماید.

مزیت دیگر کار با طراحان شرکتی می توان به یکپارچه بودن تمام کارها اشاره نمود. آنان طیف وسیعی از خدمات تبلیغاتی را انجام میدهند در نتیجه شما با آرامش بیشتری می توانید تمام کارهای خود را به یک مجموعه ارائه دهید و در نهایت یک خروجی متهد بگیرید.به همین منظور شما برای طراحی کاتالوگ و چاپ آن به شرکت تبلیغاتی ای مراجعه کنید که علاوه بر دارا بودن تیم طراحی قوی، خود شرکت دارای چاپخانه نیز باشد،زیرا در طراحی کاتالوگ آشنا بودن به مقوله های چاپ نیز بسیار مهم و ضروری میباشد.در صورتی که شما کار طراحی کاتالوگ خود  را به یک شخص محول کنید.

به هر صورت این کاتالوگ باید چاپ شود و چون فرد گرافیست با ریزه کاری های بسیار زیاد چاپ آشنایی ندارد سبب مشکلات بسیار زیادی میشود که مهم ترین آن از دست رفتن سرمایه و زمان است.شما میتوانید با یک انتخاب هوشمندانه در انتخاب شرکت تبلیغاتی مناسب و با سابقه طراحی و چاپ کاتالوگ خود را با خیال راحت انجام دهید.در پایان دوست دارم تجربیات خود را در این باره با ما در میان بگذارید تا بتوانیم به نتایج بهتری برسیم.

 

 طراحی کاتالوگ

طراحی چشم نواز، چیدمان هوشمند، تصاویر جذاب و سازماندهی سنگ بنای طراحی کاتالوگ خوب است. به این واقعیت اضافه کنید که صنایع مختلف معمولاً به رویکردهای متفاوتی نیاز دارند.طراحی کاتالوگ صنعتی با فروشگاه لوازم ورزشی و ساختمانی تفاوت دارد. این را قبل از چاپ در نظر بگیرید، زیرا یک اندازه ثابت در دنیای طراحی بروشور و کاتالوگ مناسب نیست.پس نتیجه میگیریم لزوما چاپ کاتالوگ تضمیین کننده ی موفقیت و فروش بیشتر محصول یا خدمات شما نمیشود. چاپ و طراحی کاتالوگ شما باید هوشمندانه و بسیار حرفه ای انجام شود تا بتواند اثر بخشی لازم را داشته باشید.

طراحان کاتالوگ چه کسانی هستند ؟

طراحان و گرافیست ها یا داخل شرکت تبلیغاتی زیر نظر یک کارگروه و بصورت تیمی کار میکنند و یا فریلنسر و دورکار هستند.اگر طراحی که شما برای طراحی کاتالوگ خود انتخاب میکنید طراح فریلنسر باشد مطمئنا دایره دید و نگاهش بسته است. به دلیل عدم ارتباطات جمعی و تک بعدی بودن که آن هم طبیعی است.شما نمیتوانید انتظار یه کار خلاقانه داشته باشید چرا که یک نفر طرف حساب شما است.اگر طراحی که انتخاب میکنید یک شرکت باشد مطمئنا با یک تیم متخصص دارید همکاری میکنید چراکه آنان در داخل خود برای هر طرح هم فکری میکنند.

شرکت تبلیغاتی معمولا از افراد با دیدهای مختلف و سلایق مختلف در کنار هم استفاده می کند تا کارها آنان یکنواخت نباشد.به این ترتیب اگر یک طرح یک طراح با دید شما سازگار نبود بدون هزینه ای می توانید شخص دیگری را انتخاب کنید. اما برای کار با طراحان فریلنسر و شخصی این نمیتواند اتفاق بی افتد.

هزینه های طراحی هر کدام چگونه است ؟

مطمئنا هزینه طراحی با طراح شخصی کمتر از طراح شرکتی است اما باید دراینجا ببینید آیا به ازای این اندک اختلاف ، چه مزایایی را از دست می دهید.یکی از مزایایی که کارکردن با شرکت تبلیغاتی دارد تعهد در کار است. در اینجا شما با یک سازمان و شرکت طرف قرارداد هستید. میدانید پیش پرداختی که داده اید اعتبار دارد میتوانید در صورت عدم توافق شکایت قانونی کنید.در صورتیکه اگر طرف قرارداد شما شخص باشد به دلیل عدم اطلاع از جا و مکان مشکلاتی شامل شما خواهد شد.تعهد در حفظ و نگهداری و امانت داری از طرح برای شرکت های تبلیغاتی ثابت شده است. اما آیا شما می توانید این اطمینان را داشته باشید که چند ماه و یا سال دیگر آن طراح ، طرح لوگو و یا کاتالوگ شما را به مجموعه دیگری نفروشد ؟

 

2 thoughts on “طراحی کاتالوگ را شرکت تبلیغاتی بهتر انجام میدهد یا شخص؟

  1. مهرداد says:

    بله البته که توضیحات شما کامل و جامع هست ولی نظر من اینه که شخصی که خلاق باشه هم میتونه به تنهایی از پس طراحی خلاقانه بر بیاد . حالا اون شخص میتونه داخل یه شرکت باشه و یا بیرون شرکت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button