معرفی طراحی کاتالوگ

طراحی کاتالوگ موسسه کودک و نوجوان, طراحی کاتالوگ موسسه, طراحی کاتالوگ, طراحی کاتالوگ حرفه ای

معرفی طراحی کاتالوگ به یک فایل جمع آوری شده از کالا و یا خدمات ارائه شده به واسطه شرکت شما یا سازمان‌ های دیگر با اطلاعات جامع و کامل مورد نیاز برای ارائه دهنده کالا و خدمات گفته می شود. در واقع در طراحی کاتالوگ برای افرادی که به عنوان رابطه تولید کننده، بازار هدف و مخاطبین می باشند، جمع آوری و چاپ میشود. این افراد معمولا خریدهای زیادی دارند و یا افرادی هستند که وظیفه ارائه محصول را دارند.

کاتالوگ ها معمولا به صورت محدود چاپ و در اختیار خریداران و شرکت ها قرار می گیرند. کاتالوگ ها طوری از تبلیغات در زمینه تولید و ارائه خدمات است که می توان آن ها را برقرار کننده مستقیم و انتقال دهنده مفهوم و تاریخچه و محصولات شرکت دانست. از ایجاد کاتالوگ تا حالا زمان زیادی نمی گذرد طراحی کاتالوگ گرافیکی نزدیک به یک قرن است که رواج پیدا کرده است.

کاتالوگ روش تبلیغاتی موثر

با رشد محصولات و خدمات و همچنین عدم جوابگویی تراکت ها وبروشور های تک رنگ و همچنین هزینه بر بودن معرفی های حضوری برای ایجاد انگیزه و معرفی محصولات در بازار شرکت ها ناچار به اقدام پیاده سازی روشی جدیدی از گرافیک شدند تا مخاطبین بتوانند در فرصت مناسب با تولیدات و خدمات ارائه شده توسط شرکت ها آشنا شوند، با رشد و تنوع کالاها برای جامعه و همچنین گسترش فعالیت های صنعتی بعد از جنگ جهانی، صنعت تبلیغات طوری رشد کرد که هیچ وقت خدمت و یا محصولی بدون طراحی کاتالوگ جایی در بازار نداشته باشد.

برای همین با گذشت زمان برای هدایت ذهن مخاطبین باید روشی پیدا کرد تا با آن روش بتوان بازار موجود را از دست دیگر رقبا خارج کرد و این فعالیت ها در پایان تبدیل به رشد عرصه گرافیک و طراحی گرافیکی شود. کاتالوگ گرافیکی ابزار مناسبی بود تا مخاطبین بتوانند مشتاق به خواندن و دیدن تصاویر برای شناخت بالاتر محصولات و خدمات، در زمان کوتاهی شوند.

معرفی طراحی کاتالوگ گرافیکی

در ابتدا طراحی کاتالوگ های گرافیکی به صورت برگه ای و پشت و رو بودند که شکل ظاهری آنها شبیه به بروشورهای امروزی بود و جلدی مانند پوستر را داشتند و بعد از گذشت زمان ابعاد آن به صورت استاندارد ظاهر شدند که ابتدا توسط فرانسوی ها ارائه شد.

بر اساس این تعریف طراحی کاتالوگ معمولا از دو کاغذ یا بیشتر تشکیل شده و علاوه بر آن از نوشته هم بهره می برد. از مهمترین دلایل استفاده از کاتالوگ دادن توانایی درک به مخاطبین بازار هدف برای شناخت تولیدات و خدمات است.

طراحی کاتالوگ مطابق با برندسازی

در طراحی کاتالوگ های تبلیغاتی باید کاملا هوشمندانه عمل کرد. ایده پردازی کاتالوگ ها بدون توجه به قوانین جایگاه سازی و برندسازی قطعا شکست خورده است.

برند از زمان تولد تا حالا و موضوعاتی مانند صفت مشخصه برند، رقبای برند، مخاطبان برند و غیره به دقت تحلیل شده اند تا طراحی کاتالوگ برند با اثرگذاری بالا و کارایی خوب ایده پردازی و اجرا شود.
اجرا کامل این فرآیند موضوعی است که در تعیین قیمت طراحی کاتالوگ موثر است.

در مجموعه جوپنزا پروژه ها از نظر قوانین برندسازی تحلیل و بررسی شده و توسط طراحان ارشد ایده پردازی و پیاده سازی می شود. مشتریان ما نام های تجاری هستند که به اهمیت تصویر برند پی برده اند و به دنبال ارتقا جایگاه برندشان و تحول بصری آن در ذهن مخاطبان هدفش می باشند.

چاپ کاتالوگ حرفه ای

چاپ کاتالوگ حرفه ای توسط مجموعه جوپنزا در چند سال گذشته باعث رضایت مشتریان شده است. آنچه که چاپ کاتالوگ حرفه ای را رقم می زند، متخصصین چاپ کاتالوگ، دستگاه های به روز، رنگ های با کیفیت از شرکت های معتبر، استفاده از مواد مصرفی چاپ می باشد.

گروه چاپ کاتالوگ حرفه ای جوپنزا این امکان را به شما می دهد که در زمان چاپ کاتالوگ در بالای سر کار خود حاضر شده و شاهد چاپ کاتالوگ حرفه ای خود باشید. چاپ کاتالوگ با کیفیت چاپ کاتالوگ های تراز اول یکی از مواردی است که باعث شده است چاپ کاتالوگ در مجموعه جوپنزا حرف اول را بزند.

چاپ انواع کاتالوگ در مجموعه جوپنزا

چاپ کاتالوگ تبلیغاتی، چاپ کاتالوگ صنعتی، چاپ کاتالوگ لوازم بهداشتی و آرایشی برندها و مارک های معتبر، چاپ کاتالوگ لوازم خانگی، طراحی و چاپ کاتالوگ قطعات یدکی خودرو، چاپ کاتالوگ تجهیزات پزشکی و همچنین طراحی و چاپ کاتالوگ محصولات دیگر در مجموعه جوپنزا به چاپ رسیده است.

نقش گرافیک در طراحی‌کاتالوگ حرفه ای

گرافیک در طراحی کاتالوگ حرفه ای نقش مستقیم و مهمی بر توسعه یا معرفی محصولات یا خدمات شما را دارد. تجربه در طراحی کاتالوگ تبلیغاتی و کاتالوگ صنعتی بسیار مهم می‌باشد و قبل از طراحی بهتر است با طراح کاتالوگ مشورت کنید. کاتالوگ حرفه ای می‌تواند شامل فهرستی از دستورالعمل‌ها یا جمعی از اسامی و توضیحات گروه بندی شده باشد.

کاتالوگ پل ارتباطی است بین خدمات و محصولات با مشتریان و مصرف کنندگان است. کاتالوگ می‌تواند بازاریابی همیشه در دسترس برای ارائه خدمات یا معرفی کالا باشد. طرح کاتالوگ و ابعاد می‌تواند در هزینه طراحی و چاپ کاتالوگ تأثیر گذار باشد و در ابعاد های افقی و عمودی طراحی و چاپ می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button