طراحی کاتالوگ شرکت اجرای دکوراسیون داخلی

طراحی کاتالوگ شرکت اجرای دکوراسیون داخلی, طراحی کاتالوگ محصول, طراحی کاتالوگ شرکتی

قبل از اینکه به طراحی کاتالوگ شرکت اجرای دکوراسیون داخلی بپردازیم توزیح یک سری از اصطلاحات  را بیان میکینم. کاتالوگ چیست؟کاتالوگ چه کاربردی دارد؟

کاتالوگ یک کتابچه کامل است که شرکت رامعرفی میکند، در این معرفی خدماتی که شرکت ارائه میدهد را نیز توضیح میدهد، کاتالوگ کار تبلیغات شرکت را بر عهده دارد.

 طراحی کاتالوگ شرکت اجرا دکوراسیون داخلی و چاپ کاتالوک آن باید خیلی حرفه ای باشد تا توجه مخاطب را جلب کند، کاتالوگ یک راهنمای کامل برای محصولات است که همه ی گزینه ها را به مشتری نشان میدهد گاهی مشتری قبل از خرید نمیداند دقیقا چه میخواهد بخرد کاتالوگ به مشتری کمک میکند تا محصول مورد نظرش را درست انتخاب و خریداری کند.

طراحی کاتالوگ شرکت اجرای دکوراسیون داخلی خیلی مهم است ،مزیت کاتالوگ حرفه ای با طراحی عالی این است که محصولات و خدماتی که شرکت ارائه میدهد بهتر دیده میشود و مشتریان قبل از خرید و یا دریافت خدمات تصمیم درست را میگیرند و با دقت کامل انتخاب میکنند.

 در طراحی کاتالوگ و چاپ کاتالوگ باید نکته هایی را در نظر بگیریم مثلا عکس مناسب،استفاده از فونت مناسب برای نوشته،اسم کالا یا خدمات ،توضیحات کامل و مختصر ،عکس مناسب با کیفیت و ابعاد مناسب و……

به فرض مثال طراحی کاتالوگ شرکت اجرای دکوراسیون داخلی و چاپ آن با استفاده از عکس خدماتی که این شرکت در گذشته انجام شده با توضیحات و مشخصات کامل انجام میشود. یا شرکت تولید آرایشی بهداشتی با عکس چند قلم از لوازم آرایش های کاربردی و توضیحات لازم و کاربرد آن ها کاتالوگ محصول را طراحی میکنند.

 

طراحی کاتالوگ

یکی از روش های خیلی تاثیر گذار برای تبلیغات و افزایش مشتری طراحی کاتالوگ حرفه ای است .

مواردی  که برای طراحی کاتالوگ مورد نیاز است یک محتوای عالی درمورد محصول،تصویرهای جذاب و دقیق از محصول مورد نظر یا ارائه خدمت،توضیح ویژگی هایی که محصول دارد،انتخاب بروشور مناسب،صفحات کاتالوگ،معرفی درست محصول،استفاده از اطلاعات مناسب،جلد مجذوب کننده و…. میباشد.

طراحی کاتالوگ شرکت اجرای دکوراسیون داخلی هم مانند تمام کاتالوگ های دیگر این نکات باید در نظر گرفته شود یکی از مهمترین چیز هایی که در طراحی کاتالوگ باید در نظر گرفته شود تصاویری هست که در طراحی کاتالوگ و چاپ کاتالوگ به کار میرود، تصاویر بخش مهمی را تشکیل میدهند و باید بسیار مجذوب کننده و با کیفیت باشد.

در طراحی کاتالوگ و چاپ کاتالوگ باید ویژگی دقیق محصول با جزئیات کامل درج شود،توضیحات بروشور نباید زیاد باشد که مشتری را خسته و دل زده کند بروشور باید جذاب و مختصر  باشد تا مشتری را جذب کند علاوه بر تمام این نکات جلد کاتالوگ باید خیلی عالی و منحصر به فرد باشد تا در یک نگاه جذابیت لازم را داشته باشد و مخاطب را جذب کند.

طرحی کاتالوگ اجرای دکوراسیون داخلی میتواند توسط شرکت خدمات طراحی و چاپ،طراحی و چاپ شود.

 

چاپ کاتالوگ

نواع چاپ کاتالوگ:چاپ کاتالوگ به دو صورت انجام میشود یک چاپ کاتالوگ به روش افست دو چاپ کاتالوگ به روش دیجیتال.

برای چاپ کاتالوگ با تیراژ پایین (کمتراز1000)از چاپ کاتالوگ به روش دیجیتال استفاده میشود و برای چاپ کاتالوگ با تیراژ بالا(بیشتراز1000)از روش چاپ کاتالوگ به روش افست استفاده میشود.

چاپ کاتالوگ به روش افست به دو شکل عمومی و تخصصی انجام میشود،کاتالوگ عمومی یک صفحه ای است که مجموعه ای از چند کاتالوگ در یک صفحه است چاپ کاتالوگ به روش اختصاصی این طور است که صفحه های کاتالوگ به صورت اختصاصی در یک فرم مخصوص چاپ میشود.

طراحی کاتالوگ شرکت اجرای دکوراسیون داخلی و چاپ آن با توجه به تعداد مورد نیاز شرکت و کیفیت میتوان از هر دوی این روش ها برای چاپ کاتالوگ استفاده کرد.

 کیفیت چاپ افست بسیار بالاتر از چاپ دیجیتال است چاپ کاتالوگ میتوان توسط خود شرکت یا توسط شرکت خدمات طراحی و چاپ انجام شود.

کاتالوگ ها از نظر شکل ظاهری به چند دسته تقسیم میشوند که شامل صنعتی،چاپی،تبلیغاتی و دیجیتالی هستند.

 

طراحی کاتالوگ و چاپ کاتالوگ خیلی مهم است. زیرا کاتالوگ وسیله تبلیغات شرکت است و اگر حرفه ای نباشد نمیتواند تبلیغات را به درستی انجام دهد ، کاتالوگ حرفه ای کاتالوگی است که مشتری را در ده ثانیه جذب کند و از هر نظر از جلد گرفته تا عکس و نوشته داخلی و تعداد صفحات و…جذاب و منحصر به فرد باشد .

اگر قرار است که کاتالوگ توسط شرکت خدمات طراحی و چاپ انجام گیرد، باید طراحی و چاپ آن را به یک شرکت مهم و حرفه ای بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button