طراحی کاتالوگ محصولات و چاپ کاتالوگ چگونه صورت میگیرد

طراحی کاتالوگ

چاپ کاتالوگ میتواند شامل تمام مشخصات کار شما و یا محصولی که میخواهید عرضه کنید به صورت تفهیمی و گویا و تصاویر باکیفیت مربوط به حرفه و کارتان به همراه توضیحات کامل باشد، تا برای مشتری هایتان مفید واقع شود.البته در صورتی خدمات طراحی به بهترین نحو انجام میشود که طراح کاتالوگ حرفه ای باشد و تصاویر و کاتالوگ با کیفیت بالا باشند، اگر کاغذ به کار رفته هم از کیفیت بالایی برخوردار باشد، مشتری ها به مدت طولانی کاتالوگ را دور نمی اندازند و از اطلاعات آن استفاده میکنند و گاهی شده است که تا چند سال مشتریان کاتالوگ را در پیش خود نگه داشته اند و در زمانی که به آن نیاز داشته اند، با شماره تماس روی آن هم تماس گرفته اند.

پس کاتالوگ ها نقش بسزایی در بازاریابی و معرفی برند شما میتواند داشته باشد؛ اگر میخواهید برای کار و معرفی برندتان از کاتالوگ استفاده کنید، به شما پیشنهاد میکنیم که قبل از اقدام با کارشناسان در این زمینه مشورت کنید تا شما را در انتخاب طراحان حرفه ای در این زمینه راهنمایی کنند.طراحی کاتالوگ حرفه ای طی مراحلی انجام میشود که صاحبان کسب و کار خوب میدانند که یک کاتالوگ حرفه ای خوب چقدر در افزایش فروش و خدمات تاثیرگذار است. در ادامه این مقاله میخواهیم به بررسی مراحل طراحی کاتالوگ حرفه ای بپردازیم تا بیشتر با این شیوه ی موثر بازاریابی آشنا شوید.

مراحل طراحی کاتالوگ

۱. اولین و مهمترین مرحله انتخاب محتوای مناسب میباشد.در این مرحله کلیدی ترین اطلاعات در مورد خدمات شرکت خود و محصولاتتان را باید جمع آوری کنید و در کاتالوگ درج کنید تا مشتریان با خواندن کاتالوگ با خدمات و محصولات شما بیشتر آشنا شوند و برای خرید محصولاتتان اقدام کنند.

۲. دومین مرحله که به اندازه مرحله اول با اهمیت است.انتخاب تصاویر مناسب و باکیفیت است؛ چرا که مخاطبان با دیدن تصاویر با کیفیت در نگاه اول ممکن است برای خرید اقدام کنند، پس بهتر است برای انتخاب تصاویر از عکاسی صنعتی برای عکس گرفتن از خدمات شرکت و محصولاتتان استفاده کنید تا با عکس های با کیفیت به زیبایی و جذاب بودن کاتالوگ بی افزایید.

۳. سومین مرحله در طراحی حرفه ای کاتالوگ می باشد.استفاده از رنگ مناسب میباشد. رنگی که در کاتالوگ استفاده میکنید سعی کنید متناسب با برند شما باشد اینگونه در یادآوری برند شما به مشتریان کمک میکند و سعی کنید متناسب با کار و حرفه تان از رنگ مناسب استفاده کنید برای مثال اگر کاتالوگ مربوط به کار پزشکی است از رنگ های ملایم آبی روشن و سفید و یا سبز استفاده کنید تا تاثیر بیشتری بر روی مخاطبان داشته باشد.

۴.مرحله بعد انتخاب سایز و قطع کاتالوگ میباشد.معمولا در بیشتر کاتالوگ ها از سایز ۲۱ در ۲۴ استفاده میشود، البته میتوانید چند برابر این را هم سفارش دهید اما بزرگتر از این خراب کردن کاغذ محسوب میشود. کاتالوگ های هم به صورت عمودی و افقی طراحی میشوند که آن هم بستگی به سلیقه خود مشتری دارد.

۵. پنجمین مرحله در طراحی حرفه ای کاتالوگ انتخاب کاغذ کاتالوگ میباشد که با توجه به تعداد صفحات داخلی کاتالوگ، ضخامت و گرما جلد کاتالوگ را باید بیشتر کرد. انتخاب نوع کاغذ در طراحی کاتالوگ از اهمیت ویژه ای برخوردار است، برای چاپ کاتالوگ توصیه میکنیم از بهترین جنس کاغذ استفاده کنید تا مراحل چاپ کاتالوگ به بهترین شکل صورت گیرد.

مراحل طراحی کاتالوگ

مزایای استفاده از طراحی کاتالوگ حرفه ای

۱. برند سازی حرفه ای و موفق

با درج اطلاعات و خدمات محصولات خود و تصاویر باکیفیت بر روی کاتالوگ مشتریان و مخاطبان کاتالوگ را مطالعه کرده و با محصولات شما آشنا میشوند و هر وقت که بخواهند به کاتالوگ مراجعه میکنند و برای خرید اقدام میکنند، که این یک برندسازی در ذهن مخاطبان محسوب میشود.

۲. تبلیغات موثر

کاتالوگ یکی از ابزارهای تبلیغات چاپی میباشد که برای تبلیغات و اطلاع رسانی در مورد محصولات و خدمات یک شرکت چاپ میشود. از کاتالوگ ها بیشتر در نمایشگاه ها و سمینار ها و غیره برای معرفی خدمات و محصولات یک شرکت استفاده و ارائه میشود.

۳. افزایش فروش محصولات و خدمات 

که اگر از تصاویر باکیفیت و بهترین خدمات شرکت را در کاتالوگ درج کنید. افراد جذب محصولاتی که تصاویر واطلاعات مربوط به آنها در کاتالوگ درج شده است، میشوند و برای خرید اقدام میکنند. این گونه است که افراد به مشتریان محصولات شرکت شما تبدیل میشوند.

شرکت جوپنزا بهترین شرکت طراحی کاتالوگ

اگر شما به دنبال یک شرکت تبلیغاتی هستید که کاتالوگ محصولات و خدمات شما را به صورت حرفه ای و باکیفیت طراحی کنند، شرکت جوپنزا با داشتن طراحان حرفه ای در زمینه طراحی کاتالوگ، بهترین و باکیفیت ترین کاتالوگ ها را برای شرکت شما طراحی و به چاپ میرسانند تا همانطور که انتظار خواهید داشت تاثیرات مثبت این کاتالوگ ها را در کسب و کارتان ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button