چاپ لیبل محصولات با کیفیت بالا + راهنمای چاپ لیبل

چاپ لیبل محصولات با کیفیت بالا یکی از وظایف یک چاپخانه معتبر است. درواقع لیبل یک تکه کاغذ بوده که از اهمیت بالایی برخوردار است. این تکه کاغذ میتواند اعتبار و ارز یک کاملا را به مشتریان نشان دهد. به همین دلیل اکثر تولیدکنندگان برروی محصولات خود لیبل درج میکنند. چرا که ارزش و اهمیت آن را به خوبی میدانند و درک میکنند. این در حالیست که برخی کسب و کارهای نوپا و بی تجربه بدون درج لیبل اقدام به فروش محصولات خود میکنند. بدیهی است که این کار سبب شکست در بیزینس خواهد شد. بنابراین پیشنهاد میشود در اولین قدم از اهمیت لیبل، لوگو و غیره آشنا شوید و سپس برای فروش اقدام نمایید. لازم به ذکر است که بسته بندی و لیبل دو چیز کاملا مجزا هستند و نباید این دو را یکی دانست. برروی بسته بندی، لوگو، نام شرکت، آدرس و غیره ثبت شده است. اما برروی لیبل مشخصاتی در مورد خود محصول حک شده است.

 

اهمیت چاپ لیبل در محصول چیست؟

 

چاپ لیبل محصولات با کیفیت بالا از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. بنابراین اگر یک کسب و کار را اداره میکنید لازم است حتماا تمامی محصولاتتان لیبل داشته باشند. دقت داشته باشید که چاپ لیبل برای تمامی محصولات الزامی است‌. از مواد غذایی گرفته تا پوشاک و غیره. لیبل این پیغام را به مخاطب القا میکند که محصول شما درجه یک است و بسیار خاص است. همه پا تجربه خرید محصولات لیبل دار را داشته ایم. اما پیش آمده که با یک محصول بدون لیبل نیز رو به رو شده ایم و از خرید آن تفره رفته ایم. پس خواه یا ناخواه لیبل در فروش محصول تاثیر بسزایی دارد. همچنین مخاطب با خواندن مطالب رو لیبل میتواند متوجه برخی ویژگی های محصول شود. از طرفی لیبل یک راه بسیار مفید برای معرفی کسب و کار شماست. لیبل میتواند به راحتی اسم و برند کسب و کار شما را به مشتریان معرفی کند. بنابراین هرگز از اهمیت استفاده از لیبل غافل نشوید.

 

 

کاربرد لیبل محصول چیست؟

 

چاپ لیبل محصولات با کیفیت بالا چه کاربردی دارد؟

 

  • شناسایی و اعتبار محصول

اولین و مهمترین کاربرد لیبل، ارائه لوگو و نام برند است. بنابراین لیبل یک وسیله ساده برای معرفی و شناساندن برند به مشتریان است.

 

  • آگاهی رسانی درباره محصول

ارائه اطلاعات مختصر و مفید درباره محصول بر عهده لیبل است. به طوری که مخاطب با مطالعه آن میتواند به یک دید کلی درباره محصول دست یابد.

 

 

  • تبلیغ حرفه ای و تخصصی

لیبل یک روش بازاریابی بسیار اقتصادی است. بنابراین لازم است تمامی تولید کنندگان از این روش موثر و اقتصادی استفاده نمایند. به طوری که حتی معروف ترین و معتبر ترین برندهای دنیا نیز از چاپ لیبل غافل نمیشوند.

 

مزایای استفاده از چاپ لیبل برروی محصولات

در این بخش از مقاله به چاپ لیبل محصولات با کیفیت بالا اشاره خواهیم کرد.

 

گفتنی است که در همه کشورهای دنیا چاپ لیبل بسیار مهم و ضروری است. به طوری که حتی محصولات بدون لیبل اجازه وارد شدن به بازار را ندارند. بنابراین لازم دانستیم به برخی از مزایای چاپ لیبل بپردازیم:

 

 

  • نحوه استفاده از محصول

از جمله کاربردهای مهم و اساسی لیبل ارائه نحوه استفاده از محصول است. بدیهی است که پس از خرید یک کالا افراد به نحوه استفاده از آن نیاز دارند. برای مثال وقتی یک دارو را تهیه میکنید برروی لیبل آن دمای نگهداری محصول، دفعات استفاده از آن، و محل استعمال آن دارو درج شده است.

 

  • تشخیص محصول و بسته بندی

لیبل میتواند یک عامل مهم در تفکیک محصولات شرکت های مختلف باشد. یعنی ممکن است بسته بندی دو محصول کاملا یکسان باشد ولی لیبل روی آن نشان دهنده لوگو و نام شرکت تولید کننده آن محصول خواهد بود.

 

  • جذب مشتری

لیبل یک ابزار قدرتمند در جذب مشتری است. لیبل ها باعث لوکس شدن ظاهر کالا میشوند و با این کار موجب جذب مشتری میشوند. از طرفی اگر جملات جذابی نظیر قرعه کشی و مسابقه نیز روی آن ها درج شده باشد تاثیر آن در جذب مشتری بیشتر نیز خواهد شد.

 

انواع لیبل

 

در این جا به انواع چاپ لیبل محصولات با کیفیت بالا اشاره میکنیم:

 

  • لیبل پشت چسب دار

لیبل پشت چسب دار یکی از ساده ترین، پرکاربرد ترین و ارزان ترین نوع لیبل است.

 

  • لیبل پی وی سی

لیبل های پی وی سی از جنس پلاستیک بوده و بسیار مقاوم و کاربردی است. اما خب نسبت به لیبل پشت چسبدار قیمت بالاتری دارد.

 

  • لیبل شفاف

لیبل های شفاف برروی محصولاتی استفاده میشود که لازم است محتویات محصول دیده شوند.

 

  • لیبل گچی

لیبل های گچی با کوچکترین فشار و دستکاری خراب شده و تکه میشوند. این لیبل ها نشان دهنده نو بودن محصول است.

 

  • لیبل متالایز

این نوع لیبل از جنس فلز آلومینیوم است. احتمالا این لیبل را برروی محصولات خانگی به رنگ های نقره ای یا طلایی مشاهده کرده اید.

 

سخن آخر

 

با توجه به مطالب گفته شده احتمالا تاکنون از اهمیت چاپ لیبل محصولات با کیفیت بالا پی برده باشید. چاپ لیبل اولین اقدام هر تولید کننده ای است. بنابراین نمیتوان از اهمیت آن چشم پوشی کرد. گفتنی است که برای سفارش چاپ لیبل میتوانید به یک چاپخانه معتبر مراجعه نمایید. برخی از چاپخانه ها نه تنها امکان چاپ برروی تمامی متریال را دارند. بلکه امکان طراحی لیبل شما را نیز بر عهده میگیرند. بنابراین سعی کنید چاپخانه ای را بیابید که همه فن حریف باشد و در زمینه چاپ کاملا مدرن و بروز باشد. احتمالا خودتان تاکنون با محصولاتی برخورد کرده اید که لیبل نداشته اند. یقینا شما نیز نتوانستید به آن محصول اعتماد کنید و خریدی انجام نداده اید. پس اهمیت لیبل را دست کم‌نگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button