اهمیت طراحی ست اوراق اداری در برندینگ

طراحی اوراق اداری

اولین قدم برای برند سازی رسمیت بخشیدن به سازمان مربوطه است. یکی از روش های ساده ولی با اهمیت برای رسمیت بخشیدن و اعتبار دادن به یک سازمان و برند این است که تمام اقلام موجود در آن سازمان و اداره، خاصه همان برند بوده و لوگوی مربوطه روی تمام اقلام درج شده باشد.شما با طراحی ست اوراق اداری میتوانید به این مهم دست پیدا کنید.

ست اوراق اداری چیست

این ست یک پکیج کامل از اقلام زیر است:

  • کارت ویزیت : کارت ویزیت شامل یک کارت از جنس مقواهایی با گرم بالا(محکم)هستند که در تنوع رنگ ،طراحی و جنس وجود دارند.برروی هر کارت ویزیت اطلاعاتی از قبیل اسم و برند،مشخصات ،شماره تماس و جمله ای کوتاه که حاوی اطلاعات مختصری درباره ی صاحب کارت ویزیت و همچنین لوگوی مربوطه است،به مخاطب داده میشود.شما به وسیله یک کارت ویزیت خود را به مخاطب میشناسانید بدون اینکه حرفی بزنید و یا توضیحی بدهید.
  • سربرگ : برگه های یادداشتی هستند که بالای آنها لوگو ،نام و مشخصات برند مورد نظر چاپ شده است.از سربرگ ها در امور روزمره یک اداره و سازمان استفاده زیادی میشود و اگر مخاطبان و مشتریانی که به محل کار شما تردد دارند نیاز به برگه داشته باشند میتوانید سربرگ هایی را که خاصه برند شماست به انها ارائه دهید.
  • پاکت نامه : در تمام کسب و کارها از پاکت نامه ها بهره زیادی برده میشود.شما میتوانید با سفارش و چاپ پاکت نامه هایی که بر روی آن ها لوگو و یا اسم برند مورد نظر درج شده است،ضمن محتوی داخل پاکت نامه خود را نیز به مخاطب بشناسانید.
  • فاکتور :برای نوشتن اسم و قیمت اقلامی که در داخل سازمان یا اداره خرید و فروش میشود فاکتور هایی با اسم و لوگو همان برند یا سازمان میتواند به خوبی مورد استفاده قرار گیرد.

تمام این اقلامی که هر کدام به تنهایی تاثیر به سزایی در بازاریابی و برندینگ دارند؛همه را یک جا میتوانید در ست اوراق اداری بیابید.

اهمیت برند سازی

افزایش روزافزون کسب و کار های گوناگون به معنای افزایش تعداد رقبای تجاری است،اما چطور میشود که یک نفر برند میشود و نفر دیگر با شکست مواجه میشود؟ به دلایل مختلفی گاهی برخی از این رقبا بر برخی دیگر پیشی میگیرند و حریفان را از میدان به در میکنند،اینجاست که یکی بیشتر شناخته میشود و به اصطلاح”برند” میشود.
در اینجا میتوانیم دو تعریف از برند داشته باشیم؛یکی”ارتباط احساسی ای که یک کالا با مشتری برقرار میکند” و دیگری “هر آنچه که کالا را از کالاهای دیگر متمایز میکند”.پژوهش ها نشان داده اند که یک برند قوی موجب وفاداری مشتریان به یک محصول یا خدمت میشود و این به معنی آن است که شما دیگر لازم نیست نگران فروش محصولات خود باشید.اما با این همه،نکته ای که حائز اهمیت است این است که فرایند برندینگ سازی تنها با صرف پول محقق نمیشود و نیازمند به کار گرفتن ترفند های صحیح است.در واقع اگر بخواهیم به اختصار اهمیت برندسازی را برشماریم عبارت اند ازاینکه:

  • 1)مشتری ها شما را به راحتی از میان صدها برند شناسایی میکنند.
  • 2)به راحتی محصول و خدمات خود را به بازار معرفی میکنید و نگرانی ای بابت فروش ندارید و یا متحمل ضرر دیدن ندارید.
  • 3)اعتبار محصولات و خدماتتان بالا میرود ، مشتریان به شما اعتماد میکنند و نسبت به محصولات شما احساس وفاداری پیدا میکنند.

بنابراین با توجه به انچه که تا به اینجا گفته شد، اگر نمیتوانید مانند دیگران هزینه های کلانی بابت تبلیغات کنار بگذارید،نگران نباشید چرا که هزینه زیاد لزوما موجب برند شدن نمیشود و شما باید روش های هوشمندانه تری را به کار بگیرید.یک ست اوراق اداری با وجود مقرون به صرفه بودنش نسبت به سایر روش های پرهزینه مانند بیلبورد های شهری،تبلیغات تلویزیونی و ….،در راستای اهداف بالا طراحی شده و شما را به سمت برند سازی رهنمون میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button