سازه نمایشگاهی چیست؟+نحوه اجاره و چاپ آن

سازه نمایشگاهی چیست

سازه نمایشگاهی چیست؟ به منظور یرپایی نمایشگاه های تبلیغاتی مهمولا از لوازم و متریال قابل حمل و سبک استفاده میکنند. در این لوازم که امکان تعویض چاپ وجود دارد و از آن برای ساخت و تزئین غرفه استفاده میشود سازه نمایشگاهی میگویند. چاپ و توزیع سازه های نمایشگاهی یک راه موثر برای جذب مشتری، برندینگ و سایر اهداف بازاریابی محسوب میشود. به همین دلیل از سازه ها برای تبلیغات محصولات و تبلیغات محیطی غرفه استفاده میشود. جالب است بدانید راه اندازی غرفه تبلیغاتی به کمک سازه ها یک روش قدیمی برای برندینگ و بازاریابی محسوب میشود. که همیشه یک بودجه مجزایی را در اختیار دارد. در همین راستا لازم است صاحبان کسب و کارها برای تهیه این سازه ها به مراکز چاپ و فروش انواع سازه های نمایشگاهی مراجعه نمایند. لازم است مرکز مورد نظر از تجهیزات و امکانات بروز در حوضه چاپ برخوردار باشد.

انواع سازه های نمایشگاهی

سازه های نمایشگاهی قابل حمل یا همان سازه های نمایشگاهی پرتابل دارای ظاهری ساده و در عین حال مقاوم است. اجرای غرفه در اشکال و ابعاد مختلف قابل اجرا است. از جمله ویژگی های مثبت این سازه ها، برپایی آسان، کمترین زمان نصب و بدون نیاز به داشتن ابزار خاص است‌. هر سازه هایی که در غرفه سازی مورد استفاده قرار میگیرند هر کدام دارای کاربرد خاصی هستند. هر کدام از این سازه ها بسته به نحوه نصب و مدل برروی مخاطب تاثیر دارد. در کل سازه ها به انواع زیر تقسیم میشوند:

•پوستر نمایشگاهی
•پاپ آپ
•کاتالوگ هولدر
•رول آپ
•پانل نمایشگاهی
•میز کانتر
•تابلوهای تخته شاسی
•تابوهای فوم برد
•قاب فنری
•تابلوهای بک لایت
•استند نمایشگاهی
•پوستر اسنپ
•سازه نمایشگاهی فلزی
•سازه های نمایشگاهی مدولار
•سازه نمایشگوهی فضای باز
•سازه های نمایشگاهی اسپیس فریم

 

کاربرد سازه های نمایشگاهی

 

حال که به طور کامل دانستیم سازه نمایشگاهی چیست؟ در این بخش به کاربرد های سازه میپردازیم:
از اصلی ترین کاربرد های سازه انعطاف پذیری در حین برپایی و جمع آوری کردن تجهیزات نمایشگاهی است. برپایی سازه به صورت فصلی و موقت صورت میگیرد. از طرفی چاپ و تعویض سازه های پیش ساخته این امکان را میدهد که در نمایشگاه ها، همایش ها، کنفرانس ها و غیره شرکت کنید و اهداف برندینگ و بازاریابی کسب و کار خود را پیش ببرید. یکی دیگر از ویژگی های سازه ها قیمت بسیار مناسب آن است. بنابراین این روش، روشی کاملا بصرفه و اقتصادی بوده که از ایجاد هزینه های بیشتر جلوگیری میکند. از طرفی این سازه ها بسیار سبک بوده و قابلیت جنع شدن و کوچک شدن را دارا هستند. پس به راحتی در یک کیف جا میشوند و میتوان آن را حمل کرد و به هرجایی منتقل کرد.

 

مزایای چاپ برروی سازه های نمایشگاهی

 

مزیت چاپ روی سازه های نمایشگاهی چیست؟ غرقه ها را معمولا به منظور بازدید طیف گسترده ای از مخاطبان آماده میکنند. مخاطبان عموما برای بتزدید از خدمات و محصولات جدید به غرفه های نمایشگاهی مراجعه میکنند. بنابراین راه اندازی غرفه ها میتوانند یک فرصت جدید برای معرفی کالا و خدمات یک شرکت را فراهم کنند. چه بسا طی این فرصت افراد بسیار زیادی با برندینگ شما آشنا میشوند و پس از آن مشتریان بسیار زیادی را پیدا خواهید کرد. در کل راه اندازی غرفه مینواند از چند نظر برای شما سوددهی داشته باشد. از یک طرف این کار میتواند امکان آشنایی با دیگر کسب و کارها و ایجاد قرارداد ها و توافق نامه های جدید را ایجاد کند. از طرف دیگر هم میتوانید در این غرفه ها با مشتریان جدید به طور مستقیم ارتباط برقرار کنید.

 

ویژگی های چاپ برروی سازه های نمایشگاهی

ویژگی های چاپ روی سازه های نمایشگاهی چیست؟ در این بخش از مقاله به چند مورد از ویظگی های برپایی غرفه اشاره میکنیم:

●کمک کردن به ایجاد یک تبلیغ بصری مهم و تاثیر گذار
●چاپ‌ از طریق روش دیجیتال و ایجاد تراکمی با پیکسل بالا
●امکان ایجاد یک روکش از جنس لیمنت برای جلوگیری از رطوبت و پارگی
●کیفیت بسیار زیاد از نمای نزدیک
●حمل و نقل بسیار ساده و آسان
●استفاده از نور زیاد برای جلوه   زیبایی بیشتر
●چاپ با کیفیت بسیار زیاد و عالی
●امکان تبلیغات گسترده

قیمت سازه های نمایشگاهی

مقدار قیمت سازه های نمایشگاهی چیست؟ قیمت سازه ها به عوامل مختلفی بستگی دارد. قیمت این سازه ها بسته به جنس و نوع چاپ کاملا متغیر است. در کل به مجموعه ملزوماتی که برای فضاسازی و تبلیغات محیطی غرفه ها، واحد های تجاری، فروشگاه ها و غیره استفاده میشود سازه نمایشگاهی میگویند. اقلام زیادی اعم از رول آپ، پاپ آپ، انواع بروشور، استند و غیره جز این محصولات هستند. کیفیت دوام بعد از چند بار استفاده از این ابزار  مشخص میشود. در نهایت مجموعه این موارد به همراه چاپ با کیفیت میتواند باعث ایجاد یک المان بصری موثر در ذهن مخاطب باشد.

 

علت برگزاری نمایشگاه ها



تا اینجا به طور دقیق توضیح دادیم که سازه های نمایشگاهی چیست؟ اما در این بخش علت برگزاری نمایشگاه ها را نیز توضیح خواهیم داد. در دنیای مدرن ما لازم است که بناهایی به صورت فصلی و موقت به منظورش تحت تاثیر دادن مخاطب برگزار شود. صنعت دیجیتال مارکتینگ برای این امر راهی مناسب و کاربردی به نام سازه نمایشگاهی ایجاد کرده است. طی این فرآیند افراد مختلف با هر بیزینسی میتوانند با کمترین هزینه مشتریان زیادی را به خود جذب کنند. با توجه به این مطالب میتوانید متوجه علت برگزاری نمایشگاه ها شوید.

حرف آخر

در این مقاله متوجه شدیم که سازه های نمایشگاهی چیست؟ همچنین فهمیدیم که این سازه به کمک چه ابزارآلاتی راه اندازی میشوند. علت راه اندازی نمایشگاه ها را هم فهمیدیم. مزایای راه اندازی غرفه های نمایشگاهی را نیز متوجه شدیم. اما لازم است بدانید روش های مختلفی برای تبلیغات وجود دارد. روش هایی نظیر تهیه هدایای تبلیغاتی، تبلیغات رسانه ای، تبلیغات مجازی، بنر ها، غرفه ها و غیره. اما در نهایت این شما هستید که باید بسته به شرایط خود، بودجه و عوامل مختلفی یک کدام از این راه ها را انتخاب نمایید. شما باید به کمک یک بازاریاب حرفه ای به این نتیجه برسید که کسب و کار شما از چه طریقی میتواند به موفقیت برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button