سفارش لوگو حرفه ای برای شرکت

سفارش لوگو حرفه ای برای شرکت

لوگو بخش مهم و ضروری یک کسب و کار است چون همه می دانند که باید به نوعی برای اعلام موجودیت کسب و کار خود طراحی لوگو را انجام داد. و از بهترین فرد برای سفارش لوگو حرفه ای برای شرکت نیز کمک گرفت .

طراحی لوگو عبارت است از طراحی یک نشان معمولا یک تصویر بصری اما می تواند متن یا انیمیشن نیز باشد .

با دیدن آن نشان مردم کسب و کار، مغازه، استارت آپ یا … شما را به یاد می آورند در واقع این نشان باعث می شود که از دیگر کسب و کار ها متمایز باشید و در واقع یک شناسه بصری داشته باشید.

حتی اگر شما صاحب یک کسب و کار نیستید و به عنوان مثال یک موسیقی دان هستید به لوگو نیازمند هستید چرا که این نشان شماست این معرف شماست چیزی است که هر جایی که باشد مردم به یاد شما می افتند و در واقع طراحی لوگو نماینده شما در مواقعی است که نیستید .

طراحی لوگو با توجه به نوع آن متفاوت است.

لازم به ذکر است شما می توانید با مراجعه به قسمت هزینه طراحی لوگو، هزینه سفارش هر کدام را مشاهده کنید.

نشان ‌واره یا لوگو، عنصری گرافیکی از علائم یا برچسب ها است به ‌طوری که با سبک حروف یا قلم خاصی تنظیم شده یا به صورت ویژه اما خوانایی چیده شده ‌است.

شکل، رنگ، سبک حروف و … باید مشخصاً از دیگر علایم مشابه متفاوت باشد.

لوگو چیست؟

لوگو یک واژه ساخته شده برای نشان رسمی یک شرکت است که به عنوان یک نماد بصری از سازمان یا شرکت عمل میکند. وقتی میگوییم واژه ی ساخته شده در واقع مقصود ما چیست؟ کلمه ی لوگو در واقع یک اختصار است. کارشناسان حوزه طراحی گرافیک اصرار دارند که لوگو کوتاه شده ی logotype است. یک لوگو تایپ یک کلمه یا نام یک شرکت است که به سبکی خاص نوشته شده  است. علامت های تجاری گوگل و …همگی لوگو تایپ هستند.

کارشناسان ممکن است این علامت ها و طرح ها را به دسته های مختلف تقسیم کنند، اما بیشتر مردم به همه ی آنها با عنوان آرم اشاره میکنند. ویژگی های خاصی در طراحی وجود دارد که هر طراح باید در هنگام ساخت آرم ایده آل برای شرکت مورد نظر به خاطر داشته باشد و میتوانید از سفارش لوگو حرفه ای برای شرکت هم برای انجام بهتر کارتان استفاده کنید .

طراحی لوگو

نشان ‌واره یا لوگو طرح ملموسی برای نمایاندن خدمات، محصولات و کالای مورد نظر است. همچنین خصوصیات سازمانها و نهادها و … را شرح میدهد.

اخیرا اصطلاح لوگو برای شرح علائم، تمثیل ها، لباس نیروهای نظامی، نشان‌ ها، فیلمها حتی پرچم ها استفاده شده است. لوگو، آرم و نشانه، معرف هویت و شخصیت یک مجموعه، شخص، شغل و یا هرگونه فعالیت می باشند .

داشتن دانش کافی، تجربه و خلاقیت از گزینه هایی است که هر طراح لوگو، آرم و نشانه قوی و حرفه ای باید واجد آن باشد.

ویژگی شرکت خدمات طراحی

طراحی چاپ یا طراحی مناسب برای چاپ مفهومی است که پیوسته با چاپ اشتباه گرفته می شود.

مشتری ها معمولا انتظار دارند که این دو خدمات همواره توسط یک شرکت ارائه شود .

و در بسیاری از مواقع از طراحان و یا شرکت خدمات طراحی انتظار دارند فرایند چاپ را نیز خودشان انجام دهند با این حال همیشه این اتفاق نمی افتد و باید از سفارش لوگو حرفه ای برای شرکت هم کمک بگیرند .

اگر طراح هستید یا در یک سالن طراحی فعالیت دارید احتمالا تماسی از سمت مشتری برای طراحی و چاپ، بیلبورد ها و بروشور داشته اید. اگر خودتان کار چاپ را انجام نمی دهید حداقل باید آشنایی کافی با فرایند چاپ پروژه های طراحی خود داشته باشید.

اگر طراح گرافیک یک مجموعه هستید و یا

شرکت خدمات طراحی دارید که تا به حال تنها برای استفاده در موارد دیجیتالی طرح کشیده اید و میخواهید در مورد طراحی چاپ و نحوه برخورد با مشتریانی که چیزی را که شما ارائه نمی دهید بیشتر بدانید، با ما همراه باشید و یکی از مهم ترین کارها انجام دادن سفارش لوگو حرفه ای برای شرکت است .

چند نکته در مورد شرکت خدمات طراحی

چیزی که بسیاری از مردم به اشتباه تصور می کنند این است که شرکت خدمات طراحی گرافیک حتما کار چاپ را نیز انجام میدهند. اگرچه ارائه این نوع خدمات در حوزه ای که کار می کنید، خوب است با این حال بسیاری از شرکت ها از ارائه این نوع خدمات دوری می کنند.

بنابراین، به صورت کلی طراحی چاپ یک روند طراحی گرافیک است.

و محصول نهایی طراحی دیجیتال، در غالب  فتوشاپ، تیف، دیزاین و … است که در مرحله چاپ در قالب کاغذ، مقوا، پی وی سی و …  در می آید.

طراحی چاپ شامل مراحل چاپ نمی شود و تنها به صورت دیجیتالی و غیر فیزیکی انجام می گردد .

شما باید سفارش لوگو حرفه ای برای شرکت را انجام دهید تا کارتان به بهترین نحو انجام شود .

با این حال باید در همه مراحل طراحی، فرایند چاپ را در نظر داشت.

طراحی چاپ برای موضوعات مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد که بیشترین استفاده آن در شاخه ی بازاریابی و آگاهی از برند می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button