طراحی بروشور تبلیغاتی چگونه صورت میگیرد

طراحی بروشور

طراحی بروشور به صورت یکپارچه طراحی می شود و شبیه به طراحی کاتالوگ در صفحات داخلی، توضیحات مربوط به خدمات، فعالیت، اطلاعات محصول یا شرکت درج می شود. با بهره گیری از عکس های تبلیغاتی یا صنعتی در بروشور میتوانید جذابیت و انتقال پیام به مخاطبین را بالا ببرید.

طراحی بروشور چه مزیت هایی دارد

از مزیت بروشور نسبت به کاتالوگ نیز می توان به هزینه کمتر، اسان بودن انتقال پیام و هدفمندی ارائه اطلاعات کلیدی به کاربر اشاره کرد. بروشور در ابعاد و سایز های استاندارد انجام می شود، به همین دلیل بروشور را یکی از پر تنوع ترین از ابزار های تبلیغاتی میدانند.

بروشور چه قابلیت هایی دارد

در طراحی بروشور می توانید از سایز های مختلف استفاده کنید.

بروشور تنوع نسبتا بالایی نسبت به دیگر راه های تبلیغاتی دارد.

بروشور از ابزار های مؤثر و پر مصرف در تبلیغات می باشد.

بروشور می تواند در اشکال و اندازه مختلف چاپ شود.

هزینه طراحی بروشور نسب به طراحی کاتالوگ کمتر است.

بروشور چیست

بروشور می تواند شامل توضیحات، اطلاعات محصول، شرحی از خدمات، نحوه طرز دستگاه یا کالا باشد.

شرکت جوپنزا برای طراحی بهترین بروشور ها این امکان را به مخاطب می دهد تا بتواند در مورد محصول یا خدمات اطلاعات لازم را بدست آورد.

شما هر محصول دارویی را که تهیه کرده باشید داخل جعبه یک دفترچه کوچک در اندازه های مختلف وجود دارد که نحوه مصرف و نکات مهم آن را به مخاطب توضیح داده است.

دفترچه گوشی های هوشمند و وسایل صوتی نیز به همین شکل هستند که طرز کار دستگاه و همچنین نکات ایمنی را به مخاطب توضیح می دهد.

خدمات طراحی انواع بروشور در شرکت جوپنزا به صورت زیر است

طراحی بروشور، طراحی بروشور تبلیغاتی، طراحی بروشور رستوران، طراحی بروشور خلاقانه، طراحی بروشور چند لتی، طراحی بروشور زیبا، طراحی بروشورمنگنه ای، طراحی بروشور سیمی، طراحی بروشور لت دار، طراحی بروشور خاص، طراحی بروشور حرفه ای، طراحی بروشور مواد غذایی، طراحی بروشور فروشگاه، طراحی بروشور محصولات بهداشتی، طراحی بروشور محصولات آرایشی، طراحی بروشور محصولات بهداشتی، طراحی بروشور معرفی کالا، طراحی بروشور مبلمان اداری، طراحی بروشور مبلمان خانگی، طراحی بروشور دارو، طراحی بروشورلباس، طراحی بروشور پوشاک، طراحی بروشور کفش و کتونی، طراحی بروشور جذاب، طراحی بروشور قطع پالتویی، طراحی بروشورنمایشگاهی، طراحی بروشور کتاب ، طراحی بروشور گرافیکی، طراحی بروشو سه بعدی، طراحی بروشور دیجیتال، طراحی بروشور رنگ مو، طراحی بروشور تولیدی و …میتوان اشاره کرد.

تفاوت بین طراحی کاتالوگ و طراحی بروشور در چیست

قیمت طراحی بروشور

قیمت طراحی بروشور بسیار ارزان تر از طراحی کاتالوگ میباشد.

ممکن است اولین سؤالی که در ذهن شما به وجود آید ، تفاوت بین طراحی کاتالوگ و طراحی بروشور باشد. شاید هر دو از نظر ظاهری شبیه یکدیگر باشند، با این تفاوت که نحوه معرفی یک موضوع خاص را بیان می کند. از شباهت های کاتالوگ و بروشور می توان به صفحه آرایی و چیدن عکس، متن و دیگر محتوا را نام برد.

در بروشور به راحتی می توانید بین محصول یا توضیحات به راحتی بین مخاطبین انتقال پیامی شفاف و با بازخورد بالا داشته باشد.

در طراحی بروشور به نوع فونت و همچنین به نوع اندازه آن نیز باید توجه کرد، به این دلیل که راحت تر خوانده شود و برای جذب مخاطب بی تاثیر نخواهد بود.

بروشور ارزان

به دلیل ارزان قیمت بودن طراحی و چاپ بروشور نسبت به کاتالوگ، مصرف بروشور روز به روز در حال افزایش است.

برای طراحی و چاپ بروشور ارزان قیمت می توان به گرماژ آن توجه نمود. هر چقدر  گرماژ کاغذ در بروشور کمتر باشد میزان هزینه طراحی و چاپ بروشور نیز، کاهش پیدا میکند.

شما می توانید برای سفارش طراحی بروشور و استعلام قیمت طراحی بروشور خود با شرکت تبلیغاتی جوپنزا با شماره تماسی که در سایت جوپنزا درج شده است تماس بگیرید.

برای طراحی یک بروشور حرفه ای چه نکاتی را باید رعایت کرد

  • ۱. بروشور ها به صاحبان کسب و کارها اجازه می دهند اطلاعات جامعی را در یک فضای کوچک جمع آوری کنند و به توصیف محصولات و یا خدمات خود بپردازند. بروشور حرفه ای یک سرمایه گذاری محسوب می شود و اعتبار و اهداف کسب و کارتان را بهبود می دهد.

بروشور باید اعتماد مشتری نسبت به کسب و کار شما را جلب کند ، پس تا حد امکان از مطالب مفید و یا جزییاتی استفاده کنید که مخاطب از خواندن آن حس مثبت دریافت کند.

یکی از این نکات استفاده از رزومه کاری خود در بروشور می باشد که بیشترین رضایت مشتری را در بر می گیرد.

  • ۲.فراموش نکنیم که بروشورها یکی از ابزار های تبلیغاتی هستند و یکی از پارامترهای مهم در تبلیغات تکرار پذیری است، بنابراین تصور اینکه با ارائه ی یکبار بروشور  به نتیجه ی مطلوبی می رسیم اشتباه است چراکه یک تاثیر گذاری عمیق طی تکرار به وجود می آید.
  • ۳. یک  اصل مهم در طراحی بروشور، استفاده از یک عکس جذاب برای رساندن مخاطب به یک تیتر جذاب و از یک تیتر جذاب به یک متن جذاب می باشد که این فرمول برای همه ی ابزار های تبلیغاتی مورد استفاده میباشد.
  • ۴.استفاده از برش و قاب های خاص از عوامل مهم جذابیت بیشتر بروشور است.

طراحی بروشور چند لتی چگونه صورت میگیرد

بروشور های چند لتی از محبوبیت زیادی در بین مخاطبین برخوردار هستند با توجه به اینکه می توانند در فضای تبلیغاتی خود دسته بندی و طبقه بندی کنند می توانند با ابتکار وخلاقیت ، طرحی متفاوت و خاص را به مخاطبین خود ارائه دهد.

تعداد لت های هر بروشور به میزان اطلاعات ( متن، عکس ، اشکال گرافیکی و …) بستگی دارد. به صورت عمومی از بروشور دولتی و بروشور سه لتی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. ممکن است بروشور چند لتی به پنج و شش لت و حتی بیشتر هم برسد. میتوانید سفارش طراحی بروشور محصولات خود را به گروه حرفه ای شرکت جوپنزا بسپارید‌.

قیمت طراحی بروشور به چه عواملی بستگی دارد

تعرفه و قیمت طراحی بروشور به عوامل مختلفی ازجمله ؛ سایز بروشور، تعداد صفحات، نوع طراحی آن بستگی دارد. قیمت طراحی بروشور خلاقانه با ایده‌ای نوین از هزینه طراحی آن با یک طرح ساده و کتابی مسلماً بسیار متفاوت هست.

در شرکت جوپنزا درزمینهٔ خدمات طراحی می‌توانیم شما را راهنمایی کنیم. شرکت جوپنزا متخصص در ارائه مناسب‌ترین قیمت طراحی بروشور فوری در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با‌استفاده از خلاقانه‌ترین طرح‌ها میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button