چگونه با طراحی حرفه‌ای تابلو فروشگاهی مشتریان خود را جذب کنیم؟

طراحی حرفه‌ای تابلو فروشگاهی برای جذب مشتریان

طراحی حرفه‌ای تابلو فروشگاهی برای جذب مشتریان یک روش عالی برای بازاریابی محسوب میشود. روش های متعدد و زیادی در دنیای تبلیغات برای جذب مشتری وجود دارد. اما در نهایت این شما هستید که باید بنا به شرایط کاریتان یک روش درست و هوشمندانه انتخاب کنید. مثلا اگر میخواهید از یک برند جدید پفک رونمایی کنید میتوانید از تبلیغات تلویزیونی و رسانه ای استفاده کنید. اگر میخواهید در میان همکاران و مشتریانتان محبوب باشید و آن ها را بیشتر به کسب و کار خود جذب کنید از هدایای تبلیغاتی استفاده کنید. اگر یک فروشگاه دارید میتوانید از تابلوهای تبلیغاتی استفاده کنید. بله همانطور که میبینید هر بیزینس بنا به شرایط خود یک روش تبلیغاتی خاص خود را میطلبد. پس اگر قصد راه اندازی یک بیزینس را دارید بهتر است ابتدا با یک متخصص بازاریاب مشورت کنید تا بهترین روش تبلیغات و بازاریابی را به شما پیشنهاد دهد.

 

روش های جذب مشتری با تابلو فروشگاهی

 

در این بخش به تاثیر طراحی حرفه ای تابلو فروشگاهی برای جذب مشتریان سخن میگوییم. با احتمال زیاد تاکنون در هنگام عبود از خیابان متوجه برخی تابلوهای موجود در بالای سر فروشگاه های کوچک و بزرگ شده اید. اما اگر قدری بیشتر دقت کنید متوجه خواهید شد که در بالای سر اکثر این فروشگاه ها تابلو وجود دارد. اما چرا شما فقط متوجه برخی از آن ها شده اید؟ علت این امر در نحوه طراحی این تابلوهاست. هرچقدر یک تابلو اصولی تر و حرفه ای تر طراحی شود مشتریان بیشتری را به خود جذب میکند. پس نحوه طراحی تابلو و ایده پردازی آن از اهمیت بالایی برخوردار است. طراح باید به کمک ایده های نو و خاص تابلوهایی جذاب طراحی کند و مشتریان بیشتری را به سمت خود بکشد. با این حساب اگر شما هم صاحب یک فروشگاه و کسب و کار هستید باید خدمات طراحی و چاپ آن را به افراد درستی واگذار کنید.

 

بیشتر بخوانید: چاپ اوراق اداری

 

برای فروشگاه های خارج از شهر چه نوع تابلویی مناسب است؟

 

حال که دانستیم تاثیر طراحی حرفه ای تابلو فروشگاهی برای جذب مشتریان به چه صورت است. در اینجا به مناسب ترین تابلو برای فروشگاه های خارج از شهر میپردازیم. طبیعتا فروشگاه های خارج از شهر به تابلویی جذاب تر برای جذب مشتری نیازمند هستند. چرا که معمولا ماشین ها به سرعت از کنار آن ها عبور میکنند و تنها در صورتی می ایستند که تابلوی فروشگاه به شدت جذاب باشد. بنابراین بهتر است برای فروشگاه های خارج از شهر از تابلوهایی با حروف فلزی استیل و بزرگ استفاده میشود. حروف فلزی به دلیل انعکاس نور یک گزینه بسیار مناسب برای تبلیغات هستند. از طرفی فلز در برابر تغییرات آب و هوایی بسیار مقاوم عمل میکند. تابلوهای استیل همواره و در هر شرایطی براق باقی میمانند و کدر نمیشوند. در مقابل رطوبت نیز زنگ نمیزند و یک گزینه کاملا کاربردی برای شرایط آب و هوایی خارج از شهر محسوب میشود. در نهایت نیز این نوع تابلوها بسیار به صرفه و اقتصادی نیز هستند.

 

ایده پردازی شرکت های تابلوسازی

 

طراحی حرفه ای تابلو فروشگاهی برای جذب مشتریان توسط شرکت ها مخصوصی صورت میگیرد. درواقع شرکت های بزرگی وجود دارند که دارای یک تیم قوی برای طراحی و به اجرا دراوردن یک تابلوی تبلیغاتی هستند. به طوری که اگر یک شرکت در کارش موفق عمل کرده باشد فروشگاه های زنجیره ای برای طراحی یک تابلوی فوق العاده و جذاب به این مراکز مراجعه میکنند. درواقع هر شرکتی قادر نیست که یک تابلوی تاثیر گذار برای مراکز مهم طراحی کند پس باید کار را به کاردان سپرد. شرکت های طراحی تابلو تبلیغاتی به کمک تیمی مجرب روزها و ساعت ها به ایده پردازی و خلاقیت میپردازند. تا در نهایت یک تابلوی ماندگار خلق کنند. تابلو باید جذاب، خاص، تک، غیر کپی و ماندگار باشد. پس خلاقیت و حرفه ای بودن در این زمینه حرف اول را میزند.

 

بیشتر بخوانید: طراحی پوستر

 

دلایل ماندگاری تابلوها

حال که تا حدودی با طراحی حرفه ای تابلوهای فروشگاهی برای جذب مشتریان آشنا شدیم در این بخش به دلایل ماندگار شدن یک تابلو میپردازیم. همانطور که میدانید یک تابلو به نوعی هویت و شناسنامه یک فروشگاه محسوب میشود. بنابراین لازم است به نوعی ماندگار طراحی شده باشد. شرط اول خاص بودن طرح است. یعنی طراحی تابلو و فونت و سبک نوشتن روی آن کپی نشده باشد. اگرچه ایده گرفتن از سایرین هیچ ایرادی ندارد اما کپی کردن ممنوع است. نکنه دوم بروز بودن است یعنی طرح تابلوی شما به مرور زمان از مد نرود و ماندگار باقی بماند. نکنه سوم جنس تابلو است. تابلویی که شما طراحی میکنید باید از متریال محکم و درجه یک ساخته شده باشد. تا در شرایط مختلف دچار آسیب نشود. چرا که برای فروشگاه ها به صرفه نیست که هر چند یکبار تابلوی خود را تعویض کنند. در این میان تابلوهای استیل یکی از ماندگار ترین و با کیفیت ترین تابلو ها محسوب میشود.

 

انواع تابلوهای تبلیغاتی

 

در این بخش از مقاله به انواع طراحی حرفه ای تابلو فروشگاهی برای جذب مشتریان آشنا خواهیم شد. پس با ما باشید:

 

 

  • تایلو چلنیوم

 

برای طراحی تابلوهای چلنیوم از حروف برجسته استفاده میشود که بطوری که به آن تبلوی حروف برجسته نیز میگویند. این نوع تابلو در رنگ های مختلف قابل سفارش است.

 

  • تابلوی LED روان

 

در تابلوهای LED روان میتوان تصاویر، متن و انیمیشن را به نمایش گذاشت. این تابلوها در دو نوع تک رنگ و مولتی کالر تولید میشوند.

 

  • تابلو استیل

 

یکی از محبوب ترین و بصرفه ترین نوع تابلو تابلوهای استیل هستند. این تابلو های در عین زیبایی بسیار با دوام نیز هستند.

 

بیشتر بخوانید: طراحی فولدر

 

  • تابلوهای رینگی استیل

 

تابلوهای رینگی استیل نیز یکی از زیباترین نوع تابلوها هستند. تریکب رینگ و استیل در کنار مقاومت بالای آن باعث محبوبست این تابلو ها شده است. همچنین میتوان برای نوپردازی آن از لامپ هالوژن استفاده کرد.

 

  • تابلو LED ثابت

 

یکی دیگر از طراحی حرفه ای تابلو فروشگاهی برای جذب مشتریان تابلوی LED ثابت است. تابلوهای LED ثابت نیز نوع دیگری از تابلو ها هستند که در اکثر صنف های کاری قابل استفاده میباشند.

 

  • تابلو پلاستیکی

 

تابلوهای پلاستیکی اگرچه به تابلوهای چلنیوم شباهت دارند اما در آن ها حروف برجسته به کار برده نمیشود.

 

  • تابلوی فلزی

 

تابلوهای فلزی معمولا از جنس فولاد هستند. حروف به کار برده شده در این نوع تابلو برجسته هستند و همچنین از مقاومت بالایی برخوردار هستند. از آنجایی که انعکاس نور به وسیله فولاد امکان پذیر نیست بهتر است از این نوع تابلو در اماکنی که نیاز به نور پردازی نداشته باشد استفاده شود. مثلا در داخل مجتمع میتوان از این نوع تابلو استفاده کرد.

 

بیشتر بخوانید: چاپ و بسته بندی

 

  • تابلو بنر

 

در سال های اخیر طراحی بنر مانند طراحی بیلبورد به یکی مرسوم ترین روش های تهیه تابلو تبلیغاتی تبدیل شده است. بخصوص اگر بخواهید تابلوی تبلیغاتی موقتی داشته باشید بنر بهترین انتخاب برای شما عزیزان خواهد بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button