طراحی لیبل شرکت مواد غذایی مهنوش

چاپ لیبل محصولات

طراحی لیبل شرکت مواد غذایی مهرنوش مانند تمام شرکت های دیگر مراحل خاصی دارد ابتدا به یک سری از تعریف ها بپردازیم تا درمورد طراحی لیبل شرکت مواد غذایی مهنوش نتیجه گیری کنیم ابتدا میپرسم لیبل چیست چه کاربردی دارد؟ تمام کالا ها هایی که خریداری میکنیم برچسپی حاوی اطلاعات درمورد محصول را دارند به این برچسپ ها لیبل گفته میشود این برچسپ ظریف اطلاعاتی درمورد یک کالا را در اختیار ما قرار میدهد لیبل ها روی تمام محصولات چسپانده میشود.

این لیبل ها در جذب مشتری بسیار تاثیر گذار است چون مشتری وقتی که میخواهد کالایی را بخرد اول لیبل آن را مشاهده میکند تا ببیند کالا موارد دلخواه و مورد نظرش را دارد یا نه مسلما مخاطب وقتی که میخواهد خرید کند در بین محصولات مشابه اولین بار محصولی را برمیدارد که لیبل چشمگیری داشته باشد پس طراحی لیبل محصول برای جذب مشتری مهم است طراحی برچسپ محصول باید از موارد مشابه بهتر باشد تا در بین محصولات مشابه جلب توجه کند پس طراحی لیبل شرکت مواد غذایی مهنوش هم باید زیبا و چشگیر باشد تا مشتری را در یک لحظه جذب کند.

 

طراحی لیبل محصول

طراحی لیبل محصول چگونه باید باشد؟طراحی لیبل  محصول چقدر مهم است ؟ چون محصولات متنوع و در اندازه های مختلف هستند قبل از طراحی باید تمام ابعاد در نظر گرفته شود از نوع محصول گرفته تا اندازه و شکل و طرح محصول این کار باعث میشود که شما برسی کنید که لیبل را چگونه طراحی کنید در طراحی لیبل محصول یا همان طراحی برچست محصول عوامل مختلفی دخالت دارد و باید در نظر گرفته شود مثلا اندازه نوشته،فونت نوشته، جای قرار گرفتن لیبل رو محصول،چاپ لگوی شرکت روی محصولو….مثلا طراحی لیبل شرکت مواد غذایی مهنوش قبل از طراحی لیبل باید تمام این ابعاد را در نظر بگیرد طراحی درست لیبل محصول بسیار مهم است چون لیبل محصول میتواند خود به تنهایی وسیله تبلیغات باشد.

پس باید در طراحی آن ظرافت خاصی به کار برده شود برچسپ محصول در کل دو کار مهم را انجام میدهد اول بیان میکند که چه محصولی داخل جلد یا بسته بندی است دوم وسیله تبلغ محصول و شرکت شما است به فرض مثال طراحی لیبل شرکت مواد غذایی مهنوش هم میتواند تبلیغ مناسبی برای محصولات شرکت باشد هم اینکه مواد یا محصول داخل جلد را معرفی میکند.

در طراحی برچسپ محصول علاوه بر ظرافت و زیبایی فونت و اندازه نوشته خیلی مهم است زیرا یک لیبل محصول هرچقدر هم زیبا باشد ولی خوانا نباشد ارزشی ندارد و کارش را به درستی انجام نمیدهد  مثلا محصول روی قفسه فروشگاه باید اینقدر خوانا باشد که مشتری را از فاصله دور به سمت خودش جذب کند میتوان در طراحی برای جذابیت بیشتر از دو یا سه فونت در نوشته ها و در قسمت هایی صحیح استفاده شود. چون لیبل محصول نوعی طراحی گرافیکی است و معمولا طراحی های گرافیکی توسط شرکت خدمات طراحی و چاپ انجام میشود لیبل ها توسط شرکت خدمات طراحی و چاپ ،طراحی و چاپ میشوند

 

چاپ لیبل

چاپ لیبل به روش های زیادی میتواند باشد اما آسانترین لیبل ها ،لیبل های موجود در بازار هستند که روی آن میتوان با خودکار و مداد نوشت که در همه لوازم تحریر فروشی ها  موجود است که همه به نحوی از این برچسپ های اماده استفاده میکنند بعضی از این لیبل ها هم از قبل  برای روی کتاب و دفتر به صورت آماده چاپ شده است و گاهی هم طراحی لیبل را شرکت انجام میدهد.

و شرکت خدمات طراحی و چاپ آن را چاپ میکند  این برچسپ ها انواع زیادی دارند که از جمله کاغذ ،متال،پشت متال،حرارتی و….. هستند که چاپ هر کدام به روش خاصی انجام میشود ارزانترین برچسپ ها کاغذی هستند که عمر کوتاهی دارند ولی در عین حال متنوع ترین برچسپ ها هستند که در تمام رنگ ها و طرح ها موجود هستند و در جای خشک مورد استفاده اند متال یکی از لیبل های خیلی مقاوم هست که کاربردش بیشتر توی لوازم برقی ها است که مقاومترین توع لیبل هست و در برابر سرما گرما و تمامی پاک کننده ها مقاوم است پشت متال هم قدرت چسپندگی بالایی داره و بیشتر برای پارچه استفاده میشود.

طراحی لیبل شرکت مواد غذایی مهنوش و چاپ لیبل آن شرکت از هر نوع لیبلی میتواند باشد حتی کاغذی اما باید خیلی منحصر به فرد باشد چاپ پرچسپ همه شرکت ها میتواند توسط شرکت خدمات طراحی و چاپ انجام شود چاپ لیبل و طراحی لیبل شاید در نگاه یک مخاطب چیز ساده ای باشد اما برای شرکت و صاحب کسب و کار خیلی مهم و حیاتی است لیبل حرارتی از جنس پلاستیک  است چاپ برچسپ حرارتی با حرارت چاپ میشود بیشتر در آزمایشگاه های پزشکی مورد استفاده هستند لیبل ها تنوع بسیار بالایی دارند که هر کدام با توجه به محصول مورد نظر طراحی و چاپ میشود و مورد استفاده قرار میگیرند

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button