تبلیغات یکی از عواملی است که سبب می شود نام برند تجاری به عموم افراد معرفی شود . و یکی از روش ها برای تبلیغات و دیدن شدن کار شما طراحی و چاپ بیلبورد تبلیغاتی است .
در واقع بدون تبلیغات فقط مشتریان آشنا و کسانی که به طور اتفاقی از کنار کسب و کار شما را می گذرند میبینند .
و یا کسانی که برای دیدن اجناس ، کالاها و یا دریافت خدمات به سراغ شما می آیند اما اگر می خواهید مشتریان زیادی داشته باشید و به درآمد بالاتری برسید ، لازم است تبلیغات بهینه ای در سطح شهر و در صورت بزرگ بودن کسب و کار در سطح کشور انجام دهید . یکی از تبلیغاتی که طرفداران زیادی دارد و در صورتی که به شکلی بهینه به نمایش گذاشته شود می تواند بازخورد قوی داشته باشد ، بیلبورد است یعنی چاپ و طراحی بیلبورد تبلیغاتی .
منظور از بهینه بودن تبلیغات اجرای آن در زمان و موقعیت مناسب است . بیلبورد ها جزء تبلیغات گران قیمت اما تاثیرگذار هستند که معمولاً افراد این بیلبورد ها را از آژانس های تبلیغاتی برای مدت زمان مشخص اجاره می کنند به همین دلیل هر چند وقت یک بار محتوای تبلیغاتی نصب شده بر روی بیلبورد تعویض می شود .
بیلبورد تبلیغاتی که برخی آن را به صورت بیلبرد می نویسند ، برای درج آگهی و اعلانات می باشد که یکی از رایج ترین شیوه تبلیغات است . بیلبورد یکی از انواع تبلیغات چاپی با حجم وسیع است .
یلبورد جهت نصب نیاز به اجرای فونداسیون دارد تا بتوان محتوای تبلیغاتی چاپ شده را در معرض دید عموم قرار دارد . بیلبورد ها معمولاً در جاهایی مثل خیابان های اصلی و فرعی ، میادین شهری ، بزرگ راه ها و جاده ها نصب می شوند و جهت درج محتوای تبلیغاتی بر روی بیلبورد بیشتر از تصاویر استفاده می شود تا متن .
بهترین روش برای تبلیغات
یکی از بزرگ ترین و گران ترین روش های تبلیغاتی بیلبورد تبلیغاتی و طراحی و چاپ آن است .
پیام تبلیغاتی فقط در حد چند کلمه کوتاه بر روی بیلبورد ها طراحی می شود . بهتر است این چند کلمه طوری طراحی شود که کوتاه ، تاثیر گذار ، گیرا و جذاب باشد . زیرا مخاطبانی که نظاره گر بیلبورد ها هستند ، معمولاً افرادی خواهند بود که سرنشین اتومبیل ها می باشند و با سرعت بالایی از مقابل بیلبورد ها عبور می کنند . بنابراین فقط چند ثانیه برای دیدن پیام تبلیغاتی روی بیلبورد مهلت دارند . به همین دلیل نوشته های بلند ، قابلیت خوانده شدن سریع را ندارند .
اما از آنجایی که بیلبورد ها در ابعاد بزرگی طراحی می شوند ، از دوردست نیز قابلیت خوانایی را دارند و شما به راحتی می توانید با درج یک پیام کوتاه و زیبا ، بر ذهن بصری بینندگان ورود نموده و نام برند تجاری خود را معرفی کنید .
به شرط این که تبلیغات را تکرار کنید . برای مثال اگر در یک بزرگراه ، چند بیلبورد تبلیغاتی را در فاصله های منظم و به صورت های مختلف تکرار کنید ، مطمئن باشید که سرنشینان اتومبیل تا انتهای بزرگراه نام برند شما را در یاد خود خواهند سپرد .
مزایای شرکت خدمات طراحی و چاپ
طراحی چاپ یا طراحی مناسب برای چاپ همیشه توسط عموم مردم با چاپ اشتباه گرفته می شود.
و آن ها معمولا انتظار دارند که این دو خدمات همواره توسط یک شرکت ارائه شود .
و در بسیاری از مواقع از طراحان و یا شرکت های طراحی انتظار دارند فرایند چاپ را نیز خودشان انجام دهند با این حال همیشه این اتفاق نمی افتد و باید از بهترین شرکت طراحی و چاپ بیلبورد تبلیغاتی نیز کمک بگیرند .
اگر طراح هستید یا در یک سالن طراحی فعالیت دارید احتمالا تماس های زیاد و مختلفی از سمت مشتری برای طراحی و چاپ، بیلبورد ها و بروشور داشته اید.
اگر خودتان کار چاپ را انجام نمی دهید حداقل باید آشنایی کافی با فرایند چاپ کارهای طراحی خود داشته باشید.
شرکت چوپنزا
اگر طراح گرافیک یک مجموعه هستید و یا شرکت خدمات طراحی و چاپ دارید که تا به حال تنها برای استفاده در موارد دیجیتالی طرح کشیده اید و میخواهید در مورد طراحی چاپ و نحوه برخورد با مشتریانی که چیزی را که شما ارائه نمی دهید بیشتر بدانید، با این مقاله از ما همراه باشید.
چیزی که بسیاری از مردم به اشتباه تصور می کنند این است که شرکت خدمات طراحی و چاپ گرافیک حتما کار چاپ را نیز انجام میدهند. با وجود این که ارائه این نوع خدمات در حوزه ای که کار می کنید، خوب است با این حال بسیاری از شرکت ها از ارائه این نوع خدمات دوری می کنند.
بنابراین، به صورت کلی طراحی چاپ یک روند طراحی گرافیک است.
و محصول نهایی طراحی دیجیتال، در غالب فتوشاپ، تیف، دیزاین و … است که در مرحله چاپ در قالب کاغذ، مقوا، پی وی سی و … در می آید.
طراحی چاپ شامل مراحل چاپ نمی شود و تنها به صورت دیجیتالی و غیر فیزیکی انجام می گردد .
شما باید بهترین شرکت طراحی و چاپ بیلبورد تبلیغاتی را پیدا کنید تا کارتان به بهترین نحو انجام شود .
با این حال بایستی در همه مراحل طراحی، فرایند چاپ را در نظر داشت.
طراحی چاپ برای موضوعات مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد که بیشترین استفاده آن در شاخه ی بازاریابی و آگاهی از برند می باشد