طراحی کاتالوگ شرکت تبلیغاتی مجریان

طراحی کاتالوگ شرکت تبلیغاتی مجریان, طراحی کاتالوگ, طراحی کاتالوگ محصولات

کاتالوگ نوعی از تبلیغات در زمینه تولید تجارت و خدمات است که به صورت یک کتابچه کامل از اطلاعات محصول و خدمات ارائه میشود. طراحی کاتالوگ شرکت تبلیغاتی مجریان باید خیلی عالی باشد تا مشتری را در همان نگاه اول مجذوب کند،تمام کاتالوگ ها حاوی مطالبی هستند که طراحی کاتالوگ شرکت تبلیغاتی مجریان از این قاعده مستثنی نیست و این اطلاعات بسته به نوع کسب و کار نوع مخاطب محصولات و…. متغیر میباشد.

 چند نمونه از اطلاعات مشترک تمام کاتالوگ ها معرفی محصول یا خدمت ،قیمت توضیحات و ویژگی های محصول و… است.

معرفی محصول یا خدمت باید کوتاه و مفید باشد.زیرا اگر متن زیاد و خسته کننده باشد مخاطب به آن دقت نمیکند، یک معرفی خوب در طراحی کاتالوگ شرکت تبلیغاتی مجریان یا طراحی کاتالوگ شرکتی همه شرکت ها میتواند شامل سابقه فعالیت آمار و اطلاعاتی که برای مشتری ها جالب است تصویر های جذاب و مرتبط و…. میباشد.

بهتر است که کاتالوگ های کاغذی به دیجیتالی تبدیل شوند زیرا کاتالوگ های کاغذی و بروشورهای کاغذی علاوه بر نیازشان به کاغذ خیلی زیاد یکی از عوامل نابودی تدریجی محیط زیست است.

کاتالوگ های دیجیتالی علاوه بر اینکه این مشکلات را ندارند همواره قابل ویرایش نیز هستند، اما یک ایراد که کاتالوگ دیجیتالی میتوانند داشته باشند این است هنوز افرادی هستند که از تکنوژی و اینترنت استفاده نمیکنند و نمیتوانند به این نوع از کاتالوگ ها دسترسی داشته باشند.

 پس یکی از پیشنهاد های ویژه برای طراحی کاتالوگ شرکت تبلیغاتی مجریان استفاده از طرح کاتالوگ الکترونیک(دیجیتالی)است.

 

طراحی کاتالوگ محصول

طراحی کاتالوگ محصول یکی از روش های مهم تبلیغاتی است.که باید به صورت حرفه ای طراحی و چاپ شود تا تبلیغات بهتری ارائه دهد.

کاتالوگ محصول بر اساس ویژگی های طراحی و چاپ در شکل رنگ جنس طرح اندازه با اهداف مختلف طراحی و تولید میشود.

 در کیفیت  طراحی کاتالوگ محصول عوامل مختلفی تاثیر دارد مثلا فونت نوشته نوع کاغذ اندازه کاغذ تصاویر استفاده شده در کاتالوگ و….برای زیبایی نوشته کاتالوگ میتوان از چند فونت استفاده شود.

هر کاتالوگی زمانی به درد بخور است که به صورت حرفه ای طراحی و چاپ شده باشد چه طراحی کاتالوگ محصول باشد یا طراحی کاتالوگ شرکت تبلیغاتی مجریان در هر حالت باید حرفه ای باشد تا تبلیغات قوی ارائه کند.

انواع چاپ کاتالوگ به دو صورت انجام میشود یک چاپ کاتالوگ به روش افست دو چاپ کاتالوگ به روش دیجیتال.

برای چاپ کاتالوگ با تیراژ پایین (کمتراز1000)از چاپ کاتالوگ به روش دیجیتال استفاده میشود و برای چاپ کاتالوگ با تیراژ بالا(بیشتراز1000)از روش چاپ کاتالوگ به روش افست استفاده میشود.

 

شرکت خدمات طراحی و چاپ

شرکت خدمات طراحی و چاپ و کار طراحی و چاپ کارهای گرافیکی مانند کارت ویزیت،تراکت،کاتالوگ و…. است.

طراحی کاتالوگ شرکت تبلیغاتی مجریان و طراحی کاتالوگ شرکتی میتواند به چند صورت به شرکت خدمات طراحی و چاپ درخواست کاتالوگ دهند.

یک یه صورت آنلاین و غیر حضوری از طریق وبسایت شرکت اقدام کنند، هزینه خدمات را پرداخت کنند و تمام مشخصات شرکت و محصول را در اختیار شرکت خدمات طراحی و چاپ قرار دهند و کاتالوگ را درب شرکت تحویل بگیرند.

دو به فرض مثال طراحی کاتالوگ شرکت تبلیغاتی مجریان ابتدا خود شرکت ،طراحی کاتالوگ را انجام دهد و برای چاپ کاتالوگ به صورت حضوری به شرکت خدمات طراحی و چاپ مراجعه میکند تا چاپ کاتالوگ را انجام دهند.

سه به صورت حضوری به شرکت خدمات طراحی و چاپ مراجعه کنند و درخواست طراحی کاتالوگ و چاپ کاتالوگ دهند و کاتالوگ آماده شده را تحویل بگیرند.

کاتالوگ یکی از مهمترین ابزار تبلیغاتی فیزیکی برای تمام شرکت ها است و باید خیلی حرفه ای باشد تا به تمام سوالات مشتری درمورد محصول پاسخ دهد.

 

خلاصه ای از آنچه که در این قسمت گفته شد

کاتالوگ نوعی از تبلیغات در زمینه تولید تجارت و خدمات است که به صورت یک کتابچه کامل از اطلاعات محصول و خدمات ارائه میشود.

طراحی کاتالوگ شرکت تبلیغاتی مجریان باید خیلی عالی باشد تا مشتری را در همان نگاه اول جذب کند،تمام کاتالوگ ها حاوی مطالبی هستند که طراحی کاتالوگ شرکت تبلیغاتی مجریان از این قاعده مستثنی نیست و این اطلاعات بسته به نوع کسب و کار نوع مخاطب محصولات و…. متغیر میباشد.

طراحی کاتالوگ محصول یکی از روش های مهم تبلیغاتی است.که باید به صورت حرفه ای طراحی و چاپ شود تا تبلیغات بهتری ارائه دهد.

کاتالوگ محصول بر اساس ویژگی های طراحی و چاپ در شکل رنگ جنس طرح اندازه با اهداف مختلف طراحی و تولید میشود

شرکت خدمات طراحی و چاپ و کار طراحی و چاپ کارهای گرافیکی مانند کارت ویزیت،تراکت،کاتالوگ و…. است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button