طراحی کاتالوگ شرکت نیکان

کاتالوگ یک نوع کتابچه تبلیغاتی است که حاوی اطلاعاتی از محصول مورد نیاز مشتری و اطلاعاتی درمورد شرکت است . طراحی کاتالوگ شرکتی و طراحی کاتالوگ شرکت نیکان باید بسیار با ظرافت و زیبا و مجذوب کننده باشد، اطلاعات را با جزئیات کامل و دقیق در قالب متن کوتاه به مشتری انتقال دهد .

در طراحی کاتالوگ شرکت نیکان ابعاد صفحات و تعداد صفحات با توجه به شرکت و محصول متغیر است، طراحی کاتالوگ شرکتی و چاپ کاتالوگ شرکتی چه نوع صحافی مناسب است؟ در کاتالوگ شرکتی با صفحات پایین که استاندارد هستند از منگنه ساده و منگنه لوپ استفاده میشود و در طراحی و چاپ با صفحات زیاد از چسپ گرم استفاده میشود .

قیمت کاتالوگ شرکتی بستگی به عوامل زیادی دارد ،نمیتوانیم قیمت را با یک عامل بسنجیم اما یکی از عوامل تاثیر گذار در قیمت تعداد صفحات است هرچه تعداد صفحات کمتر باشد قیمت چاپ کمتر است و هرچه تعداد صفحات بیشتر باشد قیمت بیشتر است.

علاوه بر این موارد تعریف بروشور را داریم که خلاصه ای از کاتالوگ تبلبغاتی است که انواع مختلفی دارد.

بروشور های دو لت و سه لت نمونه ای از بروشور های تبلیغاتی هستند.

 

طراحی کاتالوگ شرکتی

برای طراحی کاتالوگ شرکتی و طراحی کاتالوگ شرکت نیکان اول باید تمام شرایط لازم جور شود، مثلا اولین کار باید یک محتوی درست و دقیق در دسترس باشد و همراه این محتوی تصویر هایی از محصولات و خدمات با مشخصات آن ها با تمام جزئیات باشد.

یکی از مهمترین چیزها در طراحی کاتالوگ شرکت نیکان یا طراحی کاتالوگ شرکتی شرکت های دیگر تصاویر هستند ،این تصاویر میتوانتد که مخاطب را در یک نگاه جذب کنند و مخاطب را واردار به دیدن و خواندن کاتالوگ کنند.

 در طراحی  کاتالوگ شرکتی ویژگی های محصول خیلی مهم است زیرا با درج ویژگی ها هم کاتالوگ دقیقتری داریم هم اینکه مخاطب بهتر محصول را میشناسد .

برای طراحی کاتالوگ شرکت نیکان و طراحی کاتالوگ شرکتی بسته به نوع محصول شرکت مورد نظر و تمام عوامل دیگر باید بروشور جذاب برای کاتالوگ انتخاب کرد ،متن و نوشته های کاتالوگ باید دقیق باشد و محصولات را به طور صحیح معرفی کند .

متن کاتالوگ نباید آنقدر زیاد باشد که حوصله مشتری سر برود ،متن با اینکه مختصر است باید کاملا مفید و جذاب باشد یک کاتالوگ حرفه ای یکی از بهترین نوع تبلیغات فیزیکی برای شرکت است.

 

قیمت طراحی کاتالوگ شرکتی

در تعیین قیمت طراحی کاتالوگ شرکتی عوامل زیادی تاثیر گذار است ،عامل های تعیین کننده قیمت طراحی کاتالوگ شرکتی تعداد صفحه های کاتالوگ،طول متن،اطلاعات و تصویر ها در هر صفحه کاتالوگ،نسبت پیچیدگی  طراحی کاتالوگ و…. است.

چیزی که هست همه ی کاتالوگ های موجود شبیه هم نیستند و با توجه به نیاز شرکت و مشتریان با هم تفاوت دارند و مسلما قیمت همه کاتالوگ ها یکسان نیست .

قیمت نهایی کاتالوگ را در نهایت بعد از طراحی و بعد از چاپ تعیین میکند طراحی کاتالوگ شرکتی و چاپ کاتالوگ شرکتی گاهی توسط خود شرکت انجام میشود که بخش مربوط به طراحی و چاپ را دارند گاهی به شرکت خدمات طراحی و چاپ میسپارند.

شرکت خدمات طراحی و چاپ و کار طراحی و چاپ کارهای گرافیکی مانند جلد کتاب،کارت ویزیت،تراکت،کاتالوگ و…. است.

 

طراحی کاتالوگ شرکت نیکان و طراحی کاتالوگ شرکتی میتواند به چند صورت به شرکت خدمات طراحی و چاپ درخواست کاتالوگ دهند.

یک به صورت آنلاین و غیر حضوری از طریق وبسایت شرکت اقدام کنند، هزینه خدمات را پرداخت کنند و تمام مشخصات شرکت و محصول را در اختیار شرکت خدمات طراحی و چاپ قرار دهند و کاتالوگ را درب شرکت تحویل بگیرند.

دو ابتدا مسول طراحی کاتالوگ شرکتی ،شرکت ،طراحی کاتالوگ را انجام دهد و برای چاپ کاتالوگ به صورت حضوری به شرکت خدمات طراحی و چاپ مراجعه میکند تا چاپ کاتالوگ را انجام دهند.

سه به صورت حضوری به شرکت خدمات طراحی و چاپ مراجعه کنند و درخواست طراحی کاتالوگ و چاپ کاتالوگ دهند و چند روز بعد برای تحویل به شرکت خدمات طراحی و چاپ مراجعه کنند و کاتالوگ آماده شده را تحویل بگیرند.

کاتالوگ یکی از مهمترین ابزار تبلیغاتی فیزیکی برای تمام شرکت ها است و باید خیلی حرفه ای باشد تا به تمام سوالات مشتری درمورد محصول پاسخ دهد.

تصاویر موجود در کاتالوگ بسیار مهم است چون مشتری در نگاه اول بعداز خواندن متن به تصویر محصول دقت میکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button