طراحی کاتالوگ گسترش انرژی پاسارگاد

طراحی کاتالوگ گسترش انرژی پاسارگاد, طراحی کاتالوگ شرکتی, طراحی کاتالوگ کارخانه, طراحی کاتالوگ

شرکت گسترش انرژی پاسارگاد دارای سه حوزه کسب و کار بالا دستی نفت و گاز ، پایین دستی نفت و گاز و برق و یوتیلیتی میباشد.

طراحی کاتالوگ گسترش انرژی پاسارگاد برای هر حوضه کاری باید جداگانه باشد یعنی ، برای سه حوزه کسب و کار سه کاتالوگ مختلف طراحی و چاپ شود.

طراحی کاتالوگ گسترش انرژی پاسارگاد باید حرفه ای باشد ،در طراحی کاتالوگ شرکتی باید به عوامل زیادی دقت کرد که شامل برنامه ریزی ، سازمان دهی ، استراتژی جهت هنر طراحی ، طرح بندی،رنگ بندی اندازه و نوع فونت نوشته و….است .

باید در نظر داشته باشیم که طراحی کاتالوگ شرکتی و چاپ کاتالوگ شرکتی یک سرمایه گذاری است نه یک هزینه که نتیجه آن در نهایت مشخص میشود.

 در کاتالوگ باید معرفی کلی کالا و خدمات و…..انجام شود ، کاتالوگ وظیفه تبلیغات را انجام میدهد برای فروش و جذب مشتری بیشتر است.

 طراحی کاتالوگ گسترش انرژی پاسارگاد برای حرفه ای شدن باید به شرکت خدمات طراحی و چاپ حرفه ای سپره شود.

شرکت خدمات طراحی و چاپ جوپنزا

شرکت خدمات طراحی و چاپ جوپنزا (آژانس تبلیغاتی جوپنزا) یک شرکت ایده پردازی است .

شرکت خدمات طراحی و چاپ جوپنزا یک تیم حرفه ای طراح گرافیک دارد که ایده پردازی انجام میدهند که با شرکت های دیگر فرق دارد و کاملا متفاوت است.

تیم حرفه ای جوپنزا یک اتاق فکر اختصاصی دارند که تمام ایده ها خلاقانه را آنجان طراحی میکنند.

 کار این تیم حرفه ای باعث رضایت مشتریان از خدمات میشود، شرکت خدمات طراحی و چاپ جوپنزا(آژانس تبلیغاتی جوپنزا)از سالها پیش چاپ خانه مستقل دارد.

طرح های حرفه ای کاتالوگ های خاص،لگو هایی که مخاطب را مجذوب میکند ،همه از مغز های خلاق تیم جوپنزا است.

 انواع بزار تبلیغاتی که توسط شرکت خدمات طراحی و چاپ جوپنزا طراحی و چاپ میشود شامل چاپ کاتالوگ چاپ سر رسید اختصاصی چاپ دیجیتال و…… است .

طراحی کاتالوگ گسترش انرژی پاسارگاد میتوان توسط شرکت خدمات طراحی و چاپ جوپنزا به طور حرفه ای طراحی و چاپ شود.

طراحی کاتالوگ حرفه ای

برای طراحی کاتالوگ حرفه ای مرحله اول جهت طراحی کاتالوگ شرکتی حرفه ای جمع آوری محتوای آن است،برای یک کاتالوگ باید همه ی المان های مورد نیاز را  داشته باشیم.

درج ویژگی های محصول ،داشتن یک کاتالوگ حرفه ای به اطلاعات دقیق نیاز دارد و مشخصات فنی محصول مورد نظر است.مرحله بعدی انتخاب صحیح اندازه بروشور است،

بعد از جمع آوری و کامل کردن علمی محتوای کاتالوگ ، باید اندازه ای مناسب با آن انتخاب شود.

معرفی درست محصولات ، برای معرفی دقیق و درست محصول، باید از جمله های کوتاه ،روان استفاده شود. برای هر محصول توضیحی حدود ۵۰ تا ۱۵۰ کلمه کافی میباشد، مزایای هر محصول به طور فشرده بیان و روی مشخصات خاص آن تاکید شود.طراح اگر مجبور به اضافه شدن صفحات  ،شود بای طوری صفحات اضافی را پر کند که باعث فروش بیشتر محصولات شود.

اولین چیزی که مشتریان یک محصول از یک بروشور می بینند جلد آن است. جلد زیبا و جذاب تاثیر زیادی در موفقیت یا شکست بروشور محصول دارد.

در طراحی کاتالوگ گسترش انرژی پاسارگاد تمام این نکات باید رعایت شود.

جمع بندی

شرکت گسترش انرژی پاسارگاد دارای سه حوزه کسب و کار بالا دستی نفت و گاز ، پایین دستی نفت و گاز و برق و یوتیلیتی میباشد.

طراحی کاتالوگ گسترش انرژی پاسارگاد برای هر حوضه کاری باید جداگانه باشد یعنی ، برای سه حوزه کسب و کار سه کاتالوگ مختلف طراحی و چاپ شود.

شرکت خدمات طراحی و چاپ جوپنزا (آژانس تبلیغاتی جوپنزا) یک شرکت ایده پردازی است .

شرکت خدمات طراحی و چاپ جوپنزا یک تیم حرفه ای طراح گرافیک دارد که ایده پردازی انجام میدهند که با شرکت های دیگر فرق دارد و کاملا متفاوت است.

تیم حرفه ای جوپنزا یک اتاق فکر اختصاصی دارند که تمام ایده ها خلاقانه را آنجان طراحی میکنند.

 کار این تیم حرفه ای باعث رضایت مشتریان از خدمات میشود، شرکت خدمات طراحی و چاپ جوپنزا(آژانس تبلیغاتی جوپنزا)از سالها پیش چاپ خانه مستقل دارد.

معرفی درست محصولات ، برای معرفی دقیق و درست محصول، باید از جمله های کوتاه ،روان استفاده شود. برای هر محصول توضیحی حدود ۵۰ تا ۱۵۰ کلمه کافی میباشد، مزایای هر محصول به طور فشرده بیان و روی مشخصات خاص آن تاکید شود.طراح اگر مجبور به اضافه شدن صفحات  ،شود بای طوری صفحات اضافی را پر کند که باعث فروش بیشتر محصولات شود.

اولین چیزی که مشتریان یک محصول از یک بروشور می بینند جلد آن است. جلد زیبا و جذاب تاثیر زیادی در موفقیت یا شکست بروشور محصول دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 13 =