طراحی کاتالوگ شرکت طراحی دکوراسیون داخلی

طراحی کاتالوگ شرکت طراحی دکوراسیون داخلی, طراحی کاتالوگ دکوراسیون, طراحی کاتالوگ حرفه ای

کاتالوگ یک کتابچه و یا راهنمای معرفی خدمات می‌باشد. کاتالوگ تبلیغاتی از طرف تولیدکننده محصول یا ارائه دهنده خدمات به مصرف کننده  ارائه می شود.

 طراحی کاتالوگ شرکت طراحی دکوراسیون داخلی باید بسیار با ظرافت ومنحصر به فرد باشد، اطلاعات را با جزئیات کامل در قالب متن کوتاه به مخاطب ارائه دهد.

در طراحی کاتالوگ شرکت طراحی دکوراسیون داخلی توضیحات باید کامل مختصر ، مفید و در عین حال جذاب باشد، تا مشتری را جذب کند و حوصله مشتری هنگام مطالعه کاتالوگ سر نرود.

 طراحی جلد کاتالوگ خیلی مهم است تا مخاطب را در همان نگاه اول جذب و به سمت کاتالوگ بکشاند و مشتری را وادار به خرید کند معمولا طراحی کاتالوگ شرکتی و چاپ کاتالوگ مثلا طراحی کاتالوگ شرکت طراحی دکوراسیون داخلی توسط شرکت خدمات طراحی و چاپ انجام میشود.

 کاتالوگ حرفه ای یکی از ابزار بسیار قدرتمند تبلیغاتی است، طراحی کاتالوگ حرفه ای یا طراحی کاتالوگ شرکت طراحی دکوراسیون داخلی زمانی تبلیغات را درست انجام میدهد که به طور حرفه ای طراحی و چاپ شده باشد.

مزیت کاتالوگ حرفه ای این است که محصولات و خدماتی که شرکت ارائه میدهد بهتر دیده میشود و مشتریان قبل از اینکه خرید کنند و یا خدمت دریافت کنند تصمیم درست را میگیرند و با دقت کامل انتخاب میکنند.

طراحی کاتالوگ شرکتی

نمونه دیگری از کاتالوگ ها ی طراحی شده که برای شرکت ها و سازمان ها ارائه شده است کاتالوگ های شرکتی به منظور ارائه خدمات به یک سازمان و مجموعه تجاری طراحی می شود ،نمونه های شرکتی در برگیرنده صفحاتی در رابطه با خود سازمان است و صفحات آنها با توجه به شرکت مورد نظر متفاوت می باشد .

در طراحی کاتالوگ حرفه ای باید همه ی اطلاعات شرکت ثبت شود به فرض مثال اطلاعات شرکت مثل آدرس، شماره ،آدرس وبسایت ، ایمیل و…. باید ثبت گردد.

یکی از معمول ترین کاغذ ها که برای چاپ کاتالوگ استفاده میشود کاغذ گلاسه است این کاغذ بیسار با کیفیت و با دوام است. که از کاغذ گلاسه ضخیم برای جلد کاتالوگ شرکتی و از کاغذ گلاسه نازکتر برای محتوی داخلی کاتالوگ استفاده میشود.

طراحی کاتالوگ شرکت طراحی دکوراسیون داخلی  بدون تصویر جذاب  اصلا به کاربرد ندارد و یکی از ویژگی های که حرفه ای بودن کاتالوگ داشتن تصاویر متفاوت و با کیفیت است.

 

شرکت خدمات طراحی و چاپ

طراحی کاتالوگ حرفه ای خیلی مهم است. چون کاتالوگ وسیله تبلیغات شرکت است و اگر حرفه ای نباشد نمیتواند تبلیغات را به درستی انجام دهد ، کاتالوگ حرفه ای کاتالوگی است که مشتری را در ده ثانیه جذب کند و از هر نظر از جلد گرفته تا عکس و نوشته داخلی و تعداد صفحات و…جذاب و منحصر به فرد باشد .

اگر قرار است که کاتالوگ توسط شرکت خدمات طراحی و چاپ انجام گیرد، باید طراحی و چاپ آن را به یک شرکت مهم و حرفه ای بسپاری

انواع چاپ کاتالوگ به دو صورت انجام میشود چاپ کاتالوگ به روش دیجیتال و افست برای چاپ کاتالوگ با تیراژ بالا از روش افست و برای چاپ کاتالوگ با تیراژ پایین از روش دیجیتال استفاده میشود .

کاتالوگ های حرفه ای توسط گرافیست هایی حرفه ای در شرکت خدمات طراحی و چاپ ، طراحی و چاپ میشود، چگونگی طراحی این کاتالوگ ها به شرکت و شرایط کاری بستگی دارد.مثلا طراحی کاتالوگ شرکت طراحی دکوراسیون داخلی برای اینکه حرفه ای و دقیق باشد باید به شرکت خدمات طراحی و چاپ حرفه ای سپرده شود.

 

خلاصه ای از قسمت های مهم این بخش

کاتالوگ یک کتابچه و یا راهنمای معرفی خدمات می‌باشد. کاتالوگ تبلیغاتی از طرف تولیدکننده محصول یا ارائه دهنده خدمات به مصرف کننده  ارائه می شود.

در طراحی کاتالوگ شرکت طراحی دکوراسیون داخلی توضیحات  باید  کامل مختصر ، مفید و در عین حال جذاب باشد، تا مشتری را جذب کند و حوصله مشتری هنگام مطالعه کاتالوگ  سر نرود.

نمونه دیگری از کاتالوگ ها ی طراحی شده که برای شرکت ها و سازمان ها ارائه شده است کاتالوگ های شرکتی به منظور ارائه خدمات به یک سازمان و مجموعه تجاری طراحی می شود ،نمونه های شرکتی در برگیرنده صفحاتی در رابطه با خود سازمان است و صفحات آنها با توجه به شرکت مورد نظر متفاوت می باشد.

کاتالوگ های حرفه ای توسط گرافیست هایی حرفه ای در شرکت خدمات طراحی و چاپ ، طراحی و چاپ میشود، چگونگی طراحی این کاتالوگ ها به شرکت و شرایط کاری بستگی دارد. مثلا طراحی کاتالوگ شرکت طراحی دکوراسیون داخلی برای اینکه حرفه ای و دقیق باشد باید به شرکت خدمات طراحی و چاپ حرفه ای سپرده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button