طراحی کاتالوگ جواهرات شیک مال

طراحی کاتالوگ جواهرات شیک مال, طراحی کاتالوگ, قیمت طراحی کاتالوگ, طراحی کاتالوگ حرفه ای

کاتالوگ در همه صنعت ها اللخصوص در صنعت طلا و جواهر کاربرد زیادی دارد. طراحی کاتالوگ جواهرات شیک مال یکی از مهمترین ابزار های تبلیغاتی برای فروش بیشتر میباشد ،طراحی کاتالوگ جواهرات شیک مال باید بسیار حرفه ای باشد.

 در طراحی کاتالوگ حرفه ای باید به تمام نکات با جزئیات کامل دقت شود از جلد کاتالوگ گرفته تا نوع نوشتار و…. ،جلد کاتالوگ باید بسیار جذاب و منحصر به فرد طراحی شود.  هم عکس روی جلد هم فونت نوشته هم اندازه نوشته  باید با موضوع کاتالوگ همخوانی لازم را داشته باشد ،یا تصاویری که در محتوی کاتالوگ به کار میرود باید با دوربین حرفه ای و با کیفیت و جزئیا کامل باشد.

 فونت و اندازه نوشته های کاتالوگ باید طوری باشد که برای مخاطب خوانا باشد و مخاطب از مطالعه آن خسته نشود، طراحی کاتالوگ حرفه ای باید توسط گرافیست حرفه ای انجام شود و چاپ کاتالوگ حرفه ای توسط دستگاه حرفه ای چاپ کاتالوگ انجام  شود .

طراحی کاتالوگ جواهرات شیک مال برای عالی بودن (حرفه ای بودن) باید ویژگی های کامل یک کاتالوگ حرفه ای که بخشی از آن را در بالا توضیح دادیم داشته باشد.

 

 

طراحی کاتالوگ حرفه ای

داشتن کاتالوگ حرفه ای نکته مثبتی برای یک کسب و کار است کاتالوگ اصلاعاتی دقیق در مورد خدمت یا محصول است که به صورت کتابچه ارائه میشود .

طراحی کاتالوگ حرفه ای یکی از ابزار های ضروری هر کسب و کاری است طراحی کاتالوگ جواهرات شیک مال مانند هر کسب و کاری باید دقیق و حرفه ای باشد .

یکی از موارد  مهم در زمان طراحی و چاپ کاتالوگ متناسب شرکت یا کسب و کاراین است که راه‌های ارتباطی و تماس خود را در اختیار مشتریان بگذارید.

هدف از ارائه کاتالوگ حرفه ای فروش بیشتر میباشد ، به همین دلیل ثبت اطلاعات دقیق در مورد محصول و خدمات  واجب  است.

یکی دیگر از ویژگی های مهم که یک کاتالوگ معمولی و کاتالوگ حرفه‌ای را از هم متمایز میکند ، وجود تصاویر با کیفیت عالی است.

یک کاتالوگ حرفه ای ابزاری است که در مشتری انگیزه ایجاد میکند تا خرید موفقی داشته باشد .

 دریافت کاتالوگ‌ها بسیار متفاوت با بقیه  روش‌های بازاریابی است و به همین خاطر افراد به صورت کاملا ناخواسته و اتفاقی آن‌ها را دریافت کنند و حتی به خرید محصول بپردازند.

ارتباطی که کاتالوگ با مخاطبان شما برقرار می کنند خیلی تاثیر موثر تر از هزاران تراکت و تبلیغات دیگر است.

 

شرکت خدمات طراحی و چاپ

کاتالوگ های حرفه ای توسط گرافیست هایی حرفه ای طراحی و چاپ میشود، چگونگی طراحی این کاتالوگ ها به شرکت و شرایط کاری بستگی دارد.

طراحی کاتالوگ حرفه ای برای کسب و کارهای کوچک و گاها کارخانه های بزرگ توسط شرکت خدمات طراحی و چاپ انجام میشود.  حالت های متفاوتی ممکن است اتفاق بیافتد به فرض مثال طراحی کاتالوگ جواهرات شیک مال میتواند یک گرافیست حرفه ای را استخدام کند تا کاتالوگ را طراحی کند و چاپ آن را به یک مرکز چاپ حرفه ای یا شرکت خدمات طراحی و چاپ بسپارد .

گاهی هم تمام طراحی و چاپ کاتالوگ به شرکت خدمات طراحی و چاپ سپرده میشود، بعضی از کارخانه های بزرگ یک بخش تبلیغاتی جداگانه دارند که تمام کارهای تبلیغت را انجام میدهند و گرافیست های حرفه ای استخدام میکنند تا طراحی و چاپ کاتالوگ را برای آن ها انجام دهند که این مورد به نسبت کمتر اتفاق میافتد .

در واقع دو نوع شرکت خدمات طراحی و چاپ داریک که نوع اول شرکت خدمات طراحی چاپ است که فقط طراحی های کرافیکی را انجام میدهد و چاپ انجام نمیدهد و نوع دیگر شرکت خدمات طراحی و چاپ است که هم طراحی کاتالوگ حرفه ای را انجام میدهد هم چاپ کاتالوگ حرفه ای را انجام میدهد.

در شرکت خدمات طراحی و چاپ بجز طراحی کاتالوگ حرفه ای و چاپ کاتالوگ حرفه ای طراحی و چاپ های دیگر از جمله کارت ویزیت ، تراکت ، جلد کتاب و…. را انجام میدهند.

 

بعضی از شرکت های خدمات  طراحی و چاپ سفارش آنلاین قبول میکنند، مثلا  طراحی کاتالوگ جواهرات شیک مال اگر در داخل شرکت گرافیست مخصوص نداشته باشند و شرایط مراجعه حضوری به شرکت خدمات طراحی و چاپ را نداشته باشند میتوانند از طریق وبسایت شرکت به صورت آنلاین ثبت سفارش کنند و کاتالوگ خود را درب شرکت تحویل بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button