مزایای ست فنجان تبلیغاتی نسبت به لیوان و ماگ به عنوان هدیه تبلیغاتی

مزایای ست فنجان تبلیغاتی

همان طور که ممکن است تاکنون دیده باشید، معمولاً شرکت ها و سازمان ها، در مناسبت های مختلف به کارمندان و مشتریان خود ست هایی به عنوان هدیه اهدا می کنند که این ست ها علاوه بر هدیه، جنبه تبلیغاتی هم دارند. ست فنجان و لیوان تبلیغاتی، یکی از رایج ترین گزینه ها و انتخاب های سازمان ها برای هدیه دادن است. اما سوالی که ممکن است پیش بیاید این است که مزایای ست فنجان تبلیغاتی چیست و چه تفاوتی با لیوان های تبلیغاتی دارد؟ در ادامه این مطلب، به پاسخ این سوال ها می پردازیم.

مزایای ست فنجان تبلیغاتی

همان طور که گفتیم، این روزها، هدایای تبلیغاتی چون ست فنجان تبلیغاتی، به یکی از رایج ترین شیوه های تبلیغاتی تبدیل شده و مزایای فراوانی دارد. در ادامه، به برخی از مزایای ست فنجان تبلیغاتی اشاره می کنیم.

جذب حداکثری مشتریان و مخاطبان

هدایای تبلیغاتی برای مشتریان بسیار جذاب هستند و بدون شک یکی از موثرترین راه‌ ها برای جلب توجه آن‌ ها به شمار می آیند. چرا که استفاده از کالاهای تبلیغاتی مانند ست فنجان تبلیغاتی، نشان از ارزش دادن به مشتریان و همچنین روشی عالی برای بازاریابی هستند.

جذب مشتریان با فنجان تبلیغاتی

چاپ لوگوی مخصوص برند و تبلیغ بر روی فنجان امکان پذیر است و آن را به گزینه تبلیغاتی بسیار موثری برای هدیه دادن به کارمندان و مشتریان در مناسبت‌ های ویژه یا به عنوان اشانتیون به هنگام خرید مشتریان از مجموعه و همچنین پذیرایی از مهمانان تبدیل می کند.

کاربردی بودن

کاربردی بودن، یکی از مهم ترین مزایای ست فنجان تبلیغاتی است؛ چرا که مشتریان می توانند بسته به طرح و مدل آن، به عنوان کالایی تزئینی و همچنین کالای مصرفی از آن استفاده کنند. نکته مثبت راجع به فنجان تبلیغاتی این است که مصرف آن زیاد است و مشتریان در طول روز بارها با نام برند و سازمان مورد نظر برخورد می کنند.

معرفی بیشتر برند و سازمان

بدون شک مطرح شدن بهتر و بیشتر نام تجاری یک برند و سازمان، هدف اصلی تبلیغات است که اهدای ست فنجان تبلیغاتی در این زمینه عالی عمل می کند. در واقع کاربردی بودن ست فنجان تبلیغاتی منجر به معرفی هر چه بیشتر برند و سازمان در بین مشتریان می شود و استفاده از این محصول، روشی عالی برای معرفی بیشتر و بهتر برند و ماندگار کردن آن در ذهن مشتریان است.

قیمت مناسب

یکی دیگر از مزایای ست فنجان تبلیغاتی به عنوان هدیه به مشتریان، قیمت مناسب آن به نسبت دیگر محصولات است. برای مثال، ست های مدیریتی و بروشورهای تبلیغاتی، قیمت بسیار بالایی دارند ‌و استفاده از آن ها در تعداد بالا، چندان به صرفه نیست. اما ست فنجان تبلیغاتی، در کنار قیمت مناسبی که دارد، بسیار ارزشمند است و می توان آن را در تعداد بالا خریداری و آماده کرد.

تنوع بالا

فنجان ها معمولا در اندازه، رنگ و طرح های مختلفی تولید می شود. همچنین این محصول را می توان به صورت تکی یا همراه با نعلبکی اهدا کرد و یا بر روی آن طرح و لوگوی دلخواه خود را چاپ کرد. از این رو می توان یکی از مزایای ست فنجان تبلیغاتی را تنوع بالای آن عنوان کرد. تنوع بالای این محصول، کمک میکند تا محدودیتی در استفاده از آن وجود نداشته باشد و برای گروه های مشتریان مختلفی بتوان از آن استفاده کرد. برای نمونه، اگر گروه هدف یک سازمان بانوان باشند، می توان فنجان های متناسب با سلیقه و رنگ دلخواه آن ها تهیه کرد.

ماندگاری و دوام

نکته مهمی که باید به هنگام خرید یک هدیه تبلیغاتی به آن توجه داشته باشیم، ماندگاری و دوام بالای آن است. چرا که این تعامل تبلیغاتی را بالا برده و همچنین هزینه ها را نیز تا حد زیادی کاهش می دهد. فنجان تبلیغاتی نیز به عنوان یک محصول تجاری به نسبت دیگر محصولات، ماندگاری بیشتری دارد. چرا که برای نمونه، چاپ بروشور روش تبلیغاتی موقتی است و بیشتر افراد پس از مدتی آن را دور می اندازند، اما فنجان با توجه به کاربرد زیادی که دارد ماندگار تر است و اگر دچار شکستگی نشود، مشتریان تا مدت زیادی از آن استفاده می کنند. به همین دلیل، برند نیز تا مدت زمان زیادی در ذهن آن‌ ها ماندگار می شود.

سخن پایانی

اهدای فنجان های تبلیغاتی یکی از روش های موثر تبلیغاتی در بین کسب و کار ها و سازمان های مختلف است که به عنوان هدیه ای ارزشمند و کاربردی به کارمندان و همچنین مشتریان یک سازمان و برند اهدا می شود و به ماندگار شدن نام برند در ذهن مشتریان و همچنین جلب رضایت آن ها کمک زیادی می کند. اگر به دنبال یک هدیه تبلیغاتی مناسب هستید، همان طور که در مقاله نیز به آن ها اشاره کردیم، مزایای ست فنجان تبلیغاتی زیاد است و نتایج مثبتی در راستای تبلیغ و معرفی بهتر و بیشتر برند خواهد داشت.

سوالات متداول

۱. کاربرد اصلی ست فنجان تبلیغاتی به عنوان هدیه چیست؟

استفاده از ست فنجان تبلیغاتی به عنوان هدایای تبلیغاتی، یکی از شیوه های محبوب تبلیغ محصولات است که استفاده از آن نتایج تبلیغاتی و بازاریابی عالی برای کسب و کارها دارد و به شناخته شدن و معرفی هرچه بیشتر برند کمک زیادی می کند.

۲. چرا ست فنجان تبلیغاتی به عنوان هدیه تبلیغاتی گزینه مناسبی است؟

به طور کلی، فنجان وسیله‌ بسیار کاربردی در هر شرایط است که در طول روز بارها از آن  استفاده می شود و همچنین تنوع بالایی در شکل و طرح نیز دارد. بنابراین انتخاب آن به عنوان گزینه تبلیغاتی محدودیت ندارد، ماندگاری بالایی دارد و در دسترس بودن آن نیز منجر به تعامل دائمی مشتری با برند می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button