چاپ کاتالوگ حرفه ای

طراحی کاتالوگ

چاپ کاتالوگ‎ ‎ابزاری مهم در معرفی و اطلاع رسانی در حوزه‌ تولید و خدمات است. کاتالوگ‌رها ‏از تنوع زیادی در شکل، طرح، ابعاد و جنس‌های مختلف از جمله گلاسه هستند و صحافی کاتالوگ به صورت سیمی، منگنه، منگنه لوپ، چسب گرم و … بر روی آن‌ها انجام می‌گیرد.

کسب و کار همیشه به نسخه‌های فیزیکی مانند بروشور ، کاتالوگ و دیگر ابزار بازاریابی مستقیم برای رسیدن به مشتریان متکی است.
کاتالوگ ها، نوعی جزوه هستند که هدف آن‌ها آموزش و چشم اندازی در مورد سازمان، محصولات و خدمات شما برای مشتریان شما است. کاتالوگ‌هایی که به خوبی طراحی و چاپ شده باشند نه تنها اطلاعات را به خریدار می‌دهند، بلکه او را تبدیل به یک مشتری وفادار می‌کنند.

از خدمات دیگر می‌توان به چاپ کاتالوگ ارزان ، چاپ کاتالوگ فوری، چاپ کاتالوگ حرفه‌ای و چاپ کاتالوگ با کیفیت اشاره نمود.

چاپ کاتالوگ ارزان

چاپ کاتالوگ ارزان در حقیقت توسط کسب و کارهای مختلف به خصوص کسب و کارهای تازه تاسیس و کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرد تا با هزینه کم، تبلیغات بر مشتری تاثیر بگذارد. مردم هنوز ترجیح می‌دهند اطلاعات محصول مورد نظرشان را قبل از خرید و یا قبل از استفاده بررسی کنند.

چاپ کاتالوگ تبلیغاتی

استفاده از راه‌های تبلیغاتی مانند کاتالوگ بخش بزرگی از کسب و کار برای شرکت‌های بزرگ به حساب می‌آید حتی کسب و کارهای کوچکتر نیز می‌توانند از این تکنیک بازاریابی و با استفاده از چند راهنمایی ساده چاپ کاتالوگی متناسب با نوع فعالیت خود را آغاز کنند.

این کاتالوگ‌ها نه تنها باید توجه مشتریان بالقوه را جلب کنند، بلکه باید به چاپ برسند و حاوی اطلاعات مفید و سودمند باشند. کاتالوگ‌های تبلیغاتی هرچه خلاقانه‌تر طراحی شوند و مطالب مفیدتری داشته باشند تاثیرگذاری بیشتری در جذب مشتری و مخاطبان دارند.

چاپ کاتالوگ فوری

برای چاپ کاتالوگ فوری و در زمان کم بهترین انتخاب چاپ دیجیتال است. امروزه دستگاه‌های ‏دیجیتال می‌توانند ما را در ‏کم‌ترین زمان و با بالاترین کیفیت صاحب یک کاتالوگ حرفه‌ای کنند.

چاپ کاتالوگ فوری با کمترین تیراژ ، ‏یکی دیگر از مزیت های چاپ دیجیتال کاتالوگ می‌باشد.‏ برای انجام این نوع از چاپ از پرینترهایی تحت عنوان پرینترهای لیزری استفاده می‌شود که زمان کمتری را نسبت به دیگر چاپ‌ها به خود اختصاص می‌دهد.

چاپ کاتالوگ حرفه ای

شرکت های چاپ دیجیتال عمدتا با استفاده از تکنیک های مختلفی که در چاپ کاتالوگ حرفه ای استفاده می‌کنند، سعی در جلب رضایت مشتریان خود دارند. در طراحی و چاپ کاتالوگ باید دقت زیادی داشت زیرا طراحی چاپ کاتالوگ باید نسبت به دیگر رقبا متفاوت تر بوده و ابعاد مختلفی از اطلاعات را به گونه‌ای حرفه ای در خود جای دهد، دارای مطالب طولانی، تکراری و کسل کننده نباشد، مطالب به صورت منظم و دقیق در صفحات چیده شود تا مخاطب گیج نشود، از تصاویر با رنگبندی مناسب و با کیفیت بالا استفاده شود.

از آنجایی که کاتالوگ ها ممکن است به مدت بسیار طولانی در دست یک مشتری و یا حتی شرکتی که آن‌ها را سفارش داده است بمانند، در نتیجه ممکن است در طول زمان کیفیت اولیه خود را از دست بدهند. از اینرو کاغذهایی که برای چاپ کاتالوگ دیجیتال استفاده می‌شود را با پوشش هایی محافظت می‌کنند این پوشش‌ از نوع سلفون یا لمینت است که توسط دستگاه‌های مخصوص انجام می‌شود که بنا به درخواست مشتری می‌تواند مات یا براق باشد. پوشش لمینت از ترک خوردن در هنگام تا کردن کاتالوگ جلوگیری می‌کند و باعث می‌شود در طول دراز مدت کیفیت اولیه خود را حفظ کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button