چرا بیشتر مشتریان طراحی لوگو تصویری را انتخاب میکنند

طراحی لوگو

در شرکت تبلیغاتی جوپنزا لوگو تصویری توسط یک طراح باتجربه و ماهر و با بهره گیری از نمادهای مشخص طراحی می شود و مشتریان می توانند زمینه فعالیت برند خود را در قالب لوگو پیاده کنند.

در طراحی لوگو تصویری ویژگی هایی منحصربه فردی وجود دارد، که مشتریان این نوع طراحی لوگو را انتخاب میکنند.

ویژگی های طراحی لوگو تصویری

۱. ماندگاری لوگو تصویری

انتقال پیام تجاری و برند شرکت در قالب لوگو برای هر کسب و کار و شرکتی بسیار با اهمیت است و لوگو تصویری می تواند با انتقال راحت تر این پیام ماندگاری بیشتری را در ذهن مخاطبین ایجاد کند.

یک طراحی خاص و چشمگیر از لوگو تصویری می تواند شما را از سایر رقبا کاملا متمایز کند و از رقبای خود پیشی بگیرید و همچنین میزان ماندگاری آن را افزایش دهد.

۲. مفهوم لوگو سمبلیک

با طراحی لوگو تصویری مفهوم لوگو تصویری با برند همخوانی بیشتری خواهد داشت و معرفی محصولات و خدمات خیلی ساده تر و سریع تر به مشتریان یا مخاطبین انتقال داده می شود.

۳. منحصر بفرد بودن لوگو تصویری

چون هر شرکت دارای ارزش ها، ایده ها و ویژگی های خاص خود می باشد پس طراحی لوگو تصویری بهتر می تواند این ماهیت منحصربفرد را اجرا کند.

پس منحصر به فرد بودن لوگو تصویری از اهمیت بالایی برخوردار است.

۴. انعطاف پذیر بودن لوگو نمادین

امروزه تغییرات گسترده ای در تکنولوژی و افزایش روز افزون تقاضای مشتریان وجود دارد، پس لوگو باید با این نیازها هماهنگی و سازگاری کاملی داشته باشد.

یکی از ویژگی های لوگو تصویری سازگاری آن است.

از آن جایی که این لوگو مفاهیم را به خوبی و به راحتی منتقل میکند پس در تمام رسانه ها کاربرد خوبی دارد و می تواند به کسب و کار شما و جذب مشتریان کمک زیادی کند.

مفهوم لوگو تصویری

لوگو نمادین یا لوگو تصویری خدمات و محصولات شرکت را در قالب تصویر و یا آیکون به تصویر می کشد.

طراحی لوگو تصویری به همراه شکل ها بسیار ساده است که بهتر می توانند با مخاطب راحت تر ارتباط برقرار کنند.

در واقع رایج ترین نوع طراحی لوگو، لوگوهای تصویری یا نمادین هستند.

برای طراحی این نوع لوگوها باید از یک طراح ماهر کمک خواست چرا که این نوع طراحی ها نیازمند تجربه بالایی می باشند و از آن جایی که لوگوهای تصویری شباهت زیادی به هم دارند پس باید خلاقیتی منحصر بفرد در طراحی آنان به کار رود.

لوگو تصویری اگر به خوبی طراحی شود می تواند قابل شناسایی تر از یک لوگو تایپ باشد.

در واقع هویت برند شما با استفاده از لوگو تصویری افزایش می یابد و مشتریان درک بالاتری از نوع محصولات و خدمات شما به دست می آورند.

هر چه لوگو تصویری ساده تر و انعطاف پذیرتر باشد برند شما بهتر و بیشتر گسترش میابد.

چرا باید طراحی لوگو تصویری را انتخاب کرد

لوگو تصویری می تواند ایده های خاص و معرفی خدمات و محصولات شرکت را موثرتر از متن معرفی کند. کافی است که لوگوهای شرکت های معروف جهانی را در نظر بگیرید.

این لوگوها با استفاده از طراحی لوگو تصویری یا لوگو نمادین می توانند بدون در نظر گرفتن زبان های قابل درک اقوام و نژادهای مختلف در جهان، هویت برند خود را به جهانیان معرفی کنند.

جذابیت بصری در طراحی لوگو تصویری در مقابل طراحی دیگر لوگوها بالاتر است و به همین دلیل ماندگاری بیشتری نسبت به آنها دارند.

یکی از نکات مهم برقراری ارتباط با مخاطبین است. مشتریان ارتباط بهتری را با لوگو تصویری برقرار میکنند و در نتیجه برند شرکت به صورتی ماندگار در ذهن آنها باقی می ماند.

نماد موثرترین اصل در لوگو تصویری

امروزه داشتن‌ برندینگ برای هر کسب و کاری نیاز است. برندینگ به افراد این امکان را می دهد تا دنیای اطراف خود را شناسایی، سازماندهی و طبقه بندی کنند.

طراحی و ساخت برندها با چگونگی درک انسان ها و بیان احساسات آنها از طریق تصاویر و نمادها ارتباط مستقیم دارد.

به بیان دیگر باید اصول ارتباطات انسانی را درک کنید. برندها باید رقابتی باشند.

نمادها یا تصاویری که برای برندها استفاده می شوند باید به اندازه ای قوی باشند که بتوانند مفاهیم را به راحتی انتقال دهند.

ارتباطاتی که افراد از طریق نمادها برقرار میکنند، در ساخت برندها بسیار مهم است.

جمع بندی از طراحی لوگو تصویری

یکی از بهترین ابزارهایی که طراحان گرافیک برای طراحی لوگوها از آن استفاده میکنند؛

تصویر یا نماد است و به دنبال آن ایجاد یک لوگو تصویری. یکی از مهمترین عناصر در طراحی لوگو تعریف هویت است اینکه شرکت در چه زمینه ای فعالیت دارد و درک افراد از فعالیت ها، خدمات یا محصولات آن چیست.

در دنیای طراحی یک نماد معمولا ترکیبی از عناصر گرافیکی، رنگ، آیکون یا نماد است که داستانی از هویت یک شرکت را برای ما بازگو می کنند.

لوگو تصویری طراحی براساس گرافیک میباشد و معمولا بسیار بهتر در ذهن ها باقی می ماند.

طراح باید به گونه ای عناصر گرافیکی را در نماد لوگو به کار ببرد که پیام برند به خوبی در آن مشخص باشد و رنگ آن هم با دیگر تبلیغات شرکت همخوانی داشته باشد.

طراحی لوگو تصویری باید به دست یک طراح ماهر و باتجربه در این زمینه انجام شود،زیرا انتخاب تصویر برابر است با کل موجودیت و هویت شرکت.

به همین دلیل باید در مورد متن هایی که قرار است در تصویر جای گیرند به خوبی تصمیم گیری شود.

لوگوهای تصویری بسیار پرطرفدار هستند و باید زمانی که شرکت به خوبی شناخته شده است استفاده شوند.

یک طراح ماهر باید از نمادها و تصاویر مرتبط برای طراحی لوگو تصویری استفاده کند، تا برند را معتبرتر نشان داده و بتوانند اعتماد مخاطبین را به راحتی جلب کنند.

از ویژگی های مهم لوگو تصویری می توان به ماندگاری، منحصربفرد بودن آن، انعطاف پذیر بودن آن و انتقال راحت مفهوم اشاره کرد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باما نماس بگیرید