بهترین شرکت طراحی ست اوراق اداری در تهران

بهترین شرکت طراحی ست اوراق اداری در تهران

ست اداری، در واقع اوراق اداری است که شامل سر برگ، پاکت نامه، پوشه، کارت ویزیت ، فولدر و… می باشد و بهترین شرکت طراحی ست اوراق اداری در تهران به صورت متحد طراحی و چاپ انجام میدهند.

چاپ و طراحی ست اداری در واقع اولین مرحله برای شروع کار یک شرکت و سازمان است که قصد تعامل و ارتباط با سایر شرکت ها را دارد پس طراحی اوراق اداری اگر هوشمندانه و خلاقانه انجام شود، تاثیر فوق العاده ای برای تبلیغ و رتبه ‌ی شرکت خواهد داشت.

از این رو یکی از المان های مهمی که در طراحی اوراق اداری شما خودنمایی می‌کند و جلوه‌ ی بصری خاصی به آن میبخشد، لوگوی شرکت شماست و هر چقدر که در طراحی لوگو و آرم شرکت خود، دقت به خرج داده و زیبایی و جذابیت به آن ببخشید، طراحی ست اداری حرفه ای تر و چشمگیر تری خواهید داشت.

طراحی ست اداری

طراحی ست اداری به دلیل خلاقیت و هماهنگی که در طرح آن وجود دارد، باعث ایجاد یک جلوه ی بصری ویژه در دید بیننده می شود که از اهمیت بالایی برخوردار است. خصوصیت بارز یک ست اداری، طرح مشترکی است که بر روی تمام صفحات آن چاپ می شود و یک مجموعه جالب، جذاب و پر مخاطب است. از این رو بایستی در طراحی و چاپ ست اداری به موارد مهمی که در ادامه به آن خواهیم پرداخت، توجه داشته باشید.

ست اداری جهت انجام یکسری فعالیت‌ های اداری برای ارتباط با شرکت‌ها و سازمان‌ ها به کار می رود، بنابراین داشتن یک طرح اختصاصی و منحصر به فرد می تواند در بالا بردن رتبه‌ ی شرکت شما نقش بسزایی ایفا کند. همچنین یک ست اداری شیک و استاندارد، انتقال دهنده ‌ی پیام و اهداف شرکت شماست، از این رو بایستی مطابق با استانداردهای مرتبط با نوع فعالیت شما، طراحی شود .

ویژگی طراحی فولدر

فولدر ابزاری است که از طریق آن می توان ، دسته ای از اوراق و اسناد را به صورت منظم و مرتب شده در کنار هم قرار داد و نگهداری نمود.

فولدر همان پوشه نگهدارنده اسناد و مدارک است و به شکلی طراحی می شود که اوراق اداری مانند کارت ویزیت و سر برگ، بروشورها و یا کاتالوگ محصولات و حتی در صورت وجود سی دی معرفی شرکت در آن قرار گیرد.

طراحی فولدر مثل بهترین شرکت طراحی ست اوراق اداری در تهران یک ابزار تبلیغاتی مناسب برای شرکت ها و سازمان ها محسوب می شود و برای معرفی به مشتریان خود به کار برده می شود. برای معرفی شرکت و یا سازمان باید از نمادهای مربوط به شرکت و سازمان در چاپ و طراحی فولدر استفاده شود .

در طراحی و چاپ فولدر می توان از لوگو، نشانی کامل خلاصه ای از محدوده فعالیت شعار تبلیغاتی و حتی تصاویری از فعالیت های شرکت یا سازمان استفاده کرد.

فولدر در جنس ها و شکل های مختلفی ساخته و استفاده می گردد که رایج ترین آن فولدر های مقوایی با چاپ رنگی می باشد. این نوع از فولدر افزون بر جنبه محافظتی و بسته بندی برای اسناد و مدارک، به عنوان یک ابزار تبلیغاتی و اطلاع رسانی نیز بکار برده می شود.

چند نکته در مورد طراحی فولدر

چاپ فولدر یکی از عناصر اوراق اداری است و از مجموعه ست اداری محسوب می شود ، پس در طراحی آن از نمادهایی که شرکت را معرفی کنند استفاده می گردد . در چاپ و طراحی فولدر باید از رنگ سازمانی، ترکیب بندی و عناصر دیگری که در اوراق اداری بکار گرفته شده است استفاده کرد. اوراق اداری می تواند شامل : کارت ویزیت، سر برگ، پاکت نامه، فولدر، فلش کارت و … باشد.

در طراحی و چاپ اوراق اداری باید به نکاتی دقت کرد.

قواعد طراحی :  هارمونی و ترکیب رنگ در کلیه اقلام یکسان باشد.

  • لوگو و اشکال : در ست اداری حتما از لوگو و اشکال یکسان استفاده کنید و در امکان بر روی تمامی اغلام اوراق اداری از لوگو استفاده کنید.
  • فونت و نوع قلم : به خوانا بودن متون توجه کنید، همچنین به رنگ متون و رنگ پس زمینه دقت کنید تا تداخلی نداشته باشند.

باید موارد ذکر شده را به خاطر سپرد تا بتوانید اوراق اداری یک دست و شکیل داشته باشید. ویژگی های چاپ اوراق اداری، طراحی یکسان در کلیه محصولات و یکنواختی رنگ چاپ و هویت سازمانی ، همچنین قیمت چاپ مناسب آن می باشد. از ارکان مهم چاپ ست اداری : سر برگ، پاکت نامه، کارت ویزیت ، فاکتور نام برد . که این موارد به عنوان یک ابزار بازاریابی و ترویج هویت برند تاثیر گذار می باشد.

ست اداری در واقع می تواند اولین قدم یک مجموعه جهت برند سازی و ورود به یک کسب و کار حرفه ای باشد.

امکانات شرکت خدمات طراحی و چاپ

طراحی چاپ یا طراحی مناسب برای چاپ مفهومی است که پیوسته با چاپ اشتباه گرفته  می شود.

مشتری ها معمولا انتظار دارند که این دو خدمات همواره توسط یک شرکت ارائه شود .

و در بسیاری از مواقع از طراحان و یا شرکت های طراحی انتظار دارند فرایند چاپ را نیز خودشان انجام دهند با این حال همیشه این اتفاق نمی افتد و باید از بهترین شرکت طراحی ست اوراق اداری در تهران نیز کمک گرفت .

اگر طراح هستید یا در یک سالن طراحی فعالیت دارید احتمالا تماسی از سمت مشتری برای طراحی و چاپ، بیلبورد ها و بروشور داشته اید. اگر خودتان کار چاپ را انجام نمی دهید حداقل باید آشنایی کافی با فرایند چاپ پروژه های طراحی خود داشته باشید.

اگر طراح گرافیک یک مجموعه هستید و یا شرکت خدمات طراحی و چاپ دارید که تا به حال تنها برای استفاده در موارد دیجیتالی طرح کشیده اید و میخواهید در مورد طراحی چاپ و نحوه برخورد با مشتریانی که چیزی را که شما ارائه نمی دهید بیشتر بدانید، با این مقاله از خانه چاپ همراه باشید.

چیزی که بسیاری از مردم به اشتباه تصور  می کنند این است که شرکت خدمات طراحی و چاپ گرافیک حتما کار چاپ را نیز انجام میدهند. اگرچه ارائه این نوع خدمات در حوزه ای که کار می کنید، خوب است با این حال بسیاری از شرکت ها از ارائه این نوع خدمات دوری می کنند.

بنابراین، به صورت کلی طراحی چاپ یک روند طراحی گرافیک است.

و محصول نهایی طراحی دیجیتال، در غالب  فتوشاپ، تیف، دیزاین و … است که در مرحله چاپ در قالب کاغذ، مقوا، پی وی سی و …  در می آید.

طراحی چاپ شامل مراحل چاپ نمی شود و تنها به صورت دیجیتالی و غیر فیزیکی انجام  می گردد .

مزایای شرکت خدمات طراحی و چاپ

شما باید بهترین شرکت طراحی ست اوراق اداری در تهران را پیدا کنید تا کارتان به بهترین نحو انجام شود .

با این حال بایستی در همه مراحل طراحی، فرایند چاپ را در نظر داشت.

طراحی چاپ برای موضوعات مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد که بیشترین استفاده آن در شاخه ی بازاریابی و آگاهی از برند می باشد.

برای اینکه هویت شرکت چه در فضاهای مجازی و چه در رویدادهای رسمی تثبیت گردد، حتما باید یک تیم طراحی خلاق و بهترین شرکت طراحی ست اوراق اداری در تهران و مسلط به تکنیک‌ها و علم گرافیک تبلیغاتی، همواره در کنار شما باشند.

برای آن که اهداف و استراتژی تبلیغات و روابط عمومی شما به مرحله ظهور برسد، باید از طرح‌ های منحصر به فرد و چشم‌ نواز در راستای بازاریابی و رفتار مصرف کننده استفاده نمود.

نمی ‌توان همه بار تبلیغات را صرفا بر دوش عکس و یا فیلم ساده یا ترکیبی از هر دو انداخت. شرکت خدمات طراحی و چاپ و تبلیغات پیوند عجیبی با گرافیک خورده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button