بهترین طراح اوراق اداری

بهترین طراح اوراق اداری

برای اینکه هویت شرکت چه در فضاهای مجازی و چه در رویدادهای رسمی تثبیت گردد، حتما باید یک تیم طراحی خلاق و بهترین طراح اوراق اداری و مسلط به تکنیک‌ها و علم گرافیک تبلیغاتی، همواره در کنار شما باشند.

برای آن که اهداف و استراتژی تبلیغات و روابط عمومی شما به مرحله ظهور برسد، باید از طرح‌ های منحصر به فرد و چشم‌ نواز در راستای بازاریابی و رفتار مصرف کننده استفاده نمود.

نمی ‌توان همه بار تبلیغات را صرفا بر دوش عکس و یا فیلم ساده یا ترکیبی از هر دو انداخت. شرکت خدمات طراحی و چاپ و تبلیغات پیوند عجیبی با گرافیک خورده است.

اوراق که در برگیرنده مهم ترین تیترهایی مثل اسم شرکت و مدیر مسئول اوراق است. که از مهم ترین تیتر ها محسوب می شود.

معمولا برای طراحی و صفحه آرایی این صفحه بیشترین تلاش صورت می گیرد.  داشتن عناوین درشت و مهم و اطلاعات با اهمیت و تصاویر خاص از ویژگی های سر برگ است.

معمولا نصفه بالای اوراق نسبت به نصفه پایین آن از اهمیت بیشتری برخوردار است و شرکت خدمات طراحی و چاپ بیشتر به آن اهمیت میدهند.

در نصفه دوم نیز مطالب کم اهمیت تر چاپ می شود.

اهمیت این فضا معمولا به قدری زیاد است که گاهی از رنگ دوم هم در چاپ آن استفاده می شود.

گاهی نیز دیده شده از رنگ دوم و گاهی از چهار رنگ هم استفاده می شود و باید از بهترین طراح اوراق اداری هم استفاده کرد .

نکته هایی در مورد چاپ اوراق

معمولا چاپ اوراق اداری  دارای مطالب متعددی هستند. گاهی اوقات برای جلب توجه بیشتر آرم و لوگو، آن را در داخل یک کادر قرار می دهند و گاهی زمینه کادر را سیاه و حروف را به صورت سفید  در آن نمایان میکنند .

استفاده از بعضی نشانه ها، علائم و عناصر تزئینی در کنار چاپ اوراق اداری می تواند به خوانایی و فهم آن کمک کند.

ویژگی های چاپ اوراق اداری طراحی یکسان در کلیه محصولات و یکنواختی رنگ چاپ و هویت سازمانی ، همچنین قیمت چاپ مناسب آن می باشد.

از ارکان مهم چاپ اوراق اداری : سر برگ، پاکت نامه، کارت ویزیت ، فاکتور نام برد . که این موارد به عنوان یک ابزار بازاریابی و ترویج هویت برند تاثیر گذار می باشد.

چاپ اوراق اداری و بهترین طراح اوراق اداری در واقع می تواند اولین قدم یک مجموعه جهت برند سازی و ورود به یک کسب و کار حرفه ای باشد.

اوراق اداری می تواند شامل : کارت ویزیت، سر برگ، پاکت نامه، فلش کارت و … باشد. در طراحی و چاپ اوراق اداری باید به نکاتی دقت کرد.

ویژگی طراحی اوراق اداری

تحریک حس بصری، با استفاده از تصویر کار دشواری نیست.

طراحی اوراق اداری با استفاده از بهترین طراح اوراق اداری، نقش آرم و نوشتار، بر روی اوراق یکی از عوامل مهم طراحی هستند، تمام عوامل موثر در طراحی، مانند خطوط نقوش، تصاویر مانند عکس، یا تصویر سازی و سبک طراحی به طور مجزا و در کنار هم در ساختن تشخیص مورد نظر موثرند ‌.

بسیاری از اوراق با موضوع مشابه در طرح های متفاوت از نظر فرم به کار رفته ارائه می شوند .

در این صورت مصرف کنندگان از روی طراحی اوراق اداری و نقش آنها که به نوعی نشان تبدیل شده اند آن ها را می شناسند.

یک اوراق با طرحی به سبک کلاسیک و سنتی با اوراق دیگر از همان موضوع اما با طرحی مدرن و امروزی خود به خود به هویت هایی مجزا دلالت می کنند. طرح با هویت و معنی دار که هماهنگ با هویت تعریف شده آن شرکت و … انتخاب صحیح عناصر و سبک طراحی از عوامل مهم پیام رسانی به مخاطبان است.

مهارت های ابتدایی طراحی گرافیک، استفاده از نقش مایه ها، سطوح، خطوط و علائم در رنگ ها و فرم های مختلف و تشخیص صحیح تعادل، تناسب و بیان عناصر در کنار هم در شکل گیری طراحی اوراق اداری کاربرد دارند.

با بسیاری از روش های ابتکاری و به کارگیری نقوش و عناصر قدیمی یا جدید، حتی با خطوط و سطوح ساده، طرح ها قابل توجهی می توان خلق کرد.

چاپ با کیفیت مطلوب بر روی کاغذ مناسب از عوامل موثر در ارائه یک طراحی خوب و اثر گذار جهت جلب و جذب مخاطب به شمار می آید.

قواعد طراحی

هارمونی و ترکیب رنگ در همه چیز یکسان باشد.

لوگو و اشکال

در، ست اداری حتما از بهترین طراح اوراق اداری و لوگو یا اشکال یکسان استفاده کنید . و در صورت امکان بر روی تمامی اغلام اوراق اداری از لوگو استفاده کنید.

فونت و نوع قلم

به خوانا بودن متون توجه کنید، همچنین به رنگ متون و رنگ پس زمینه دقت کنید تا تداخلی نداشته باشند. باید موارد ذکر شده را به خاطر سپرد تا بتوانید اوراق اداری یک دست و شکیل داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button