طراحی تابلو فروشگاهی چیست

طراحی تابلو فروشگاهی , طراحی بنر مغازه , طراحی بنر تبلیغاتی , تابلو تبلیغاتی

قطعا تا به حال از کنار تابلوهایی رد شده‌اید که به نظرتان بی‌محتوا بیاید یا برعکس، به دلیل زیبایی و پر محتوا بودن ذهن شما را به خود مشغول کرده باشد و شما را به داخل فروشگاه یا مغازه کشانده باشد. زمانی که تابلو مغازه ی شما دارای اطلاعات زیادی باشد شما مجبور هستید آن را در مکانی نصب کنید که بینندگان زمان بیشتری داشته باشند تا آن را بخوانند. با ساخت تابلوی بزرگتر هزینه بیشتری باید پرداخت کنید اما بهتر است که هزینه خود را با ساخت تابلوی کوچک تلف نکنید. سعی کنید بزرگترین تابلو را انتخاب کنید و بهترین طراحی را برای آن سایز در نظر بگیرید. انتخاب عکس های مناسب و کافی طراحی تابلو فروشگاهی یکی دیگر از اشتباهاتی که شرکت ها در طراحی تابلوی خود انجام می دهند، استفاده از عکس های زیاد در تابلو می باشد. اینگونه مخاطبان شما زمان زیادی لازم دارند تا تمام عکس ها را ببینند.

سعی کنید همیشه از یک عکس جذاب در طراحی تابلو خود استفاده کنید. چون در این صورت تابلو بیشتر جلب توجه می کند. یک عکس جذاب می تواند بیانگر هزاران حرف باشد اما توجه داشته باشید که درج دو تا عکس این تاثیر را دو برابر نمی کند. انتخاب عکس مناسب بسیار مهم ‌است، برای همین سعی کنید در طراحی تابلو تبلیغاتی فقط از یک عکس جذاب استفاده کنید.

تابلو تبلیغاتی یا فروشگاه چیست

تابلو مغازه روشی برای معرفی و فروش محصولات و شناساندن خدمات مختلف به مخاطب است. که به معرفی کالا، خدمات یا فروش محصولاتی که در آن محل ارائه می شود می پردازند. که باید با زمینه فرهنگی و تاریخی مکان نصبشان هماهنگ باشند.

طراحی بنر مغازه

وقتی صاحب یک مغازه باشید و یا می خواهید یک فروشگاه را راه اندازی کنید یکی از موارد ضروری طراحی یک بنر جذاب است زیرا این بنر می تواند تاثیر کسب و کارشما را چند برابر کند.
اگر بنر مغازه جذاب باشد ناخودآگاه نگاه بیننده را به خود جذب میکند و همچنین باعث توجه افراد به خدمات و کالاهای درون مغازه یا فروشگاه می شود.
پس اگر بنر جذاب می خواهید مجموعه جوپنزا طراحی بنر مغازه را با قیمت ارزان و کیفیت عالی انجام می دهد.

طراحی بنر تبلیغاتی فروشگاه اینترنتی

شاید بتوان سوژه بنر فروشگاهی را از دیگر موضوعات جداسازی کرد و فولدر جداگانه از لحاظ فاکتور های موجود در طراحی بنر آن قرار داد. تبلیغات بنری فروشگاه های اینترنتی برعکس بنر های خدماتی مثل بنر تور مسافرتی، بنر میزبانی وب، بنر پنل اس ام اس و غیره که بیشتر روی شناسایی خدمات به صورت یکسان تمرکز می کنند، در تبلیغات فروشگاهی محوریت banner design بر روی کالا یا محصولات است، یا به گونه ای فرآورده محور است.

و معمولا هر فروشگاه اینترنتی با توجه به حجم زیاد محصولات خود، در طول روز انبوهی از  تبلیغات بنری مختلف سهم میگیرد که در هرکدام بصورت جداگانه روی محصولی خاص طرفداری میکند و از طریق banner desing به جذب کاربران اینترنتی برای دعوت به خرید آنلاین بیشتر دارد.

چگونگی طراحی تابلو تبلیغاتی

در طراحی تابلو تبلیغاتی حفظ طول و عرض متناسب با طرح یکی از ضروریات است و این موضوع در تابلوهای بنر مورد توجه زیادی قرار می گیرد برای مثال جای دادن لوگوی برند شما بسیار با اهمیت است و جایگیری لوگوی تبلیغاتی به صورت کوتاه، پهن، باریک یا بلند نمی تواند فراهم کننده طرحی مطلوب و مناسب باشد.

نکات مهم در طراحی تابلوهای تبلیغاتی مغازه ها

نکته ای که در هر تبلیغاتی گنجانده شده است جذب مخاطب برای فروش بیشتر یا ارائه خدمات برتر می باشد ، برای اینکه یک تبلیغ بتواند مخاطب را جذب کند نیاز است که کمی شناخت به مشتریان داشته باشیم و به سن، جنسیت و علایق مخاطبان نظری بندازیم. مثلاً اگر کسب و کار شما مرتبط با غذاهای فست فودی است باید از طرح هایی که با دیدن آنها ناخودآگاه مخاطب هوس خوردن می کند استفاده کنید.

برای مثال می توانید از تابلو ترموود با نمای چوبی همراه با آب نماهای زیبا استفاده کنید و یک محیط طبیعی را برای مشتریانتان فراهم کنید  یا اگر مثلاً در زمینه لباس کار می کنید باید یک تابلو مغازه شیک، مدرن و کلاسیک همراه با نمای زیبا مانند تابلو چلنیوم داشته باشید.

عوامل مهم در زیبایی طراحی تابلو فروشگاهی

یکی از عوامل مهم در زیبایی یک تابلو تبلیغاتی مانند تابلو چلنیوم، تابلوهای استیل و دیگر حروف برجسته، طرح تابلو می باشد. قبل از ساخت تابلوهای تبلیغاتی ابتدا باید تابلو مورد نظر طراحی شود.یک طراح با تجربه باید با رنگها و فونت ها کاملا آشنا باشد تا توانایی طراحی زیبا برای یک تابلو تبلیغاتی را داشته باشد. تابلوهای تبلیغاتی که بدون صرف وقت طراحی می شوند. حتی اگر از بهترین و زیباترین متریال مصرف شده ساخته شوند تابلوهای کاملا بی روحی خواهند بود.

مرحله اول طراحی تابلو تبلیغاتی

اولین مرحله در طراحی تابلوی تبلیغاتی انتخاب نوع تابلو است. اینکه چلنیوم باشد یا استیل، فلکسی باشد یا غیره
انتخاب نوع تابلو به عوامل گوناگونی بستگی دارد از جمله مهمترین عوامل، بودجه ساخت تابلو می باشد.

پس از تعیین بودجه ساخت تابلو باید دقت کنیم که برای چه نوع صنفی قرار است تابلو ساخته شود. مثلا برای یک شغل سطح پایین خیلی منطقی نیست اگر بخواهیم یک تابلوی لاکچری بسازیم یا برعکس برای یک صنف لاکچری نباید یک تابلوی ارزان قیمت درست کنیم. مثلا یک تابلوی بنری برای یک گالری طلا و جواهر اصلا نمی تواند مناسب باشد.

تابلوی تبلیغاتی هزینه است یا سرمایه گذاری

طراحی و ساخت یک تابلوی تبلیغاتی می تواند هزینه زیادی برای یک کسب و کار به همراه داشته باشد اما اگر این تابلو یک طراحی حرفه ای داشته باشد که بتواند مشتریان زیادی برای کسب و کار شما به همراه داشته باشد نه تنها هزینه ها را جبران میکند بلکه سود چند برابری برای شما به همراه خواهد داشت.

برای اینکه یک تابلو تبلیغاتی زیبا و جذاب که باعث چندین برابر شدن مشتریان شما شود داشته باشید، طراحی تابلوهای تبلیغاتی خود را به متخصصین مجموعه جوپنزا بسپارید.

هدف از نصب تابلوی تبلیغاتی چیست

هدف از نصب یک تابلوی تبلیغاتی این است که مخاطب با مطالعه تابلوی شما، به نحوی با شما ارتباط برقرار کند مثلا به وب سایت شما مراجعه کند یا تماس تلفنی بگیرید یا ملاقات حضوری داشته باشد پس متن و محتوای تابلو را طوری در نظر بگیرید که در نهایت منجر به ایجاد ارتباط بین مخاطب و شما شود.

نصب تابلو های تبلیغات با کمترین قیمت

یکی از مهمترین اعلان های تبلیغاتی، تابلوهایی می باشند که در راه ها و روی ساختمان ها، پل ها و اماکن مختلف دیگر نصب می شوند.
تبلیغات می تواند به صورت پیچ رول پلاک یا بنر یا روی بیلبورد انجام شود که نصب آنها هزینه های مختلفی دارد.

می توان نصب این تابلوهای تبلیغاتی را با هزینه ای مناسب و در کوتاه ترین زمان انجام داد.
برای همین مجموعه جوپنزا با به کاری گیری ماهرترین و حرفه ای ترین تیم توانسته است، بنرها، تابلوها و دیگر اعلانات و تبلیغات را با بهترین کیفیت نصب کند.

از آنجا که این کار حساسیت های بسیاری دارد و ممکن است در مواردی، بنرهای تبلیغاتی پاره شوند یا تابلوها خراش بردارند و دچار مشکل شوند، توصیه می شود که برای نصب انواع تبلیغات با کادری حرفه ای و مجرب تماس بگیرید.

برای انجام و نصب انواع تبلیغات، تیم حرفه ای جوپنزا با استفاده از ساده ترین و پیشرفته ترین لوازم نصب تابلو، آماده ی خدمت رسانی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button