طراحی فولدر حرفه ای

طراحی فولدر شرکت جهان تجارت طیبی , طراحی فولدر, چاپ فولدر

برای اینکه کارتان به بهترین نحو نمایش داده شود باید از طراحی فولدر حرفه ای استفاده کنید تا تاثیر خودش را به خوبی بگذارد.

فولدرهای تبلیغاتی یکی از ابزار های تبلیغاتی میباشد که به صورت مقاوم تولید می شود و علاوه بر مزایا های تبلیغاتی و نمایش دادن و مطرح کردن نام سازمان، میتواند به عنوان یک پوشه، دیگر محصولات تبلیغاتی مانند سربرگ، سی دی، خودکار و غیره را در خود جای دهد.

اصول مهم در طراحی فولدر

۴ اصل مهم در خدمات طراحی و چاپ فولدر در مجموعه جوپنزا در نظر گرفته میشود.

۱. سبک طراحی

جذابیت و خلاقیت، ابعاد مناسب فونت ها و ترکیب بندی هارمونی رنگ ها

۲. ساخت قالب خلاقانه و کاربرد چندگانه

طراحی قالب خلاقانه با برش خاص با قابلیت کاربرد چندگانه بسیار مهم است.

۳. کیفیت چاپ

چاپ اختصاصی و با کیفیت با رعایت استانداد های روز دنیا در مجموعه جوپنزا انجام میشود.

۴. نوع برش، تیغ و صحافی

ساخت قالب لیزری و صحافی، برش لیزری، بسته بندی در مجموعه جوپنزا با رعایت این ۴ اصل طراحی و چاپ فولدر را با گارانتی کیفیت به مشتریان محترم خدمات ارائه میدهد.

طراحی فولدر تبلیغاتی

از بیلبورد های تبیلغاتی می توان به فولدر تبیلغاتی اشاره کرد.

فولدر تبیغاتی می تواند نمادی از شرکت یا یک مجموعه باشد.

طراحی فولدر تبلیغاتی از آنجایی که یک مهارت دوگانه می باشد یعنی هم طراحی قالب و برش ساختار فولدر و هم گرافیک دیزاین فولدر بسیار به یکدیگر شبیه هستند، طراحی بسته بندی دارد و نکته خیلی مهم این است که در طراحی فولدر، به جنس و سایز و میزان دور ریز کاغذ مورد استفاده باید توجه شود.

فولدر ها بیشتر در سایز A4 طراحی و چاپ می شوند ولی در چاپ فولدر تبیلغاتی محدودیتی از نظر شکل و اندازه وجود ندارد و می توانید از فولدر هایی با سایز A5 و غیره هم استفاده کنید.

یک فولدر خوب چه ویژگی هایی دارد

فولدر باید از مقاومت بالایی برخوردار باشد پس باید در چاپ آن از مقوای گرم بالا استفاده شود تا مستحکم بودن لازم را داشته باشد. فولدر ها معمولا دارای روکش های مختلفی مانند یووی،سلفون و غیره هستند تا هم باعث زیبایی آن ها شود و هم استحکام آن ها را بالا ببرد.

چاپ فولدر تبلیغاتی

فولدر تبلیغاتی در اندازه های مختلف چاپ می شود اما یکی از سایز های رایج چاپ فولدر A4 است. این اندازه به دلیل اینکه برای محافظت از برگه ها و بروشور ها کاربردی است رایج است. در طراحی برای جیب های فولدر، انواع مختلفی وجود دارد که بستگی به کاربرد و سلیقه شما قابل انتخاب است.

چگونگی طراحی فولدر تبلیغاتی

هنگامی که میخواهید یک فولدر تبلیغاتی چاپ کنید، نام، لوگو و اطلاعات در جلوی فولدر و درب آن چاپ می شود که به راحتی قابل مشاهده میباشد. چاپ فولدر میتواند به صورت تک رنگ، دو رنگ، یا تمام رنگ چاپ شود و این انتخاب بستگی به تصویری که شما انتخاب میکنید دارد.

طراحی پوشه تبلیغاتی

پوشه تبلیغاتی وسیله ای است که علاوه بر این که خودش به تنهایی یک ابزار برای تبلیغ و معرفی محصول، شرکت و یا غیره می باشد این امکان را دارد که دیگر رسانه های تبلیغاتی مانند بروشور، کاتالوگ، سی دی و غیره را در قالب یک بسته تبلیغاتی جامع در خود جای داده و به مشتری ارائه شود. هر شغل و کسب‌وکاری در مستندات سهمی دارد، اما هزمانی که هدف از این مستندات جذب مشتری باشد تنها استفاده از کاغذ ممکن است زیاد جذاب نباشد.

پوشه‌های چاپی برای ارائه و توزیع اسناد و فاکتورهای حیاتی مشاغل می‌تواند بسیار عالی باشد. در طراحی پوشه این نوع تبلیغات یعنی تبلیغات بر روی پوشه اگر طراحی منحصر به فرد و خاصی داشته باشد می‌تواند بسیار عالی کار کند.

طراحی پوشه در مجموعه جوپنزا

این مجموعه امکان طراحی و چاپ انواع پوشه های تبلیغاتی با طراحی های زیبا در سایزهای مختلف را دارد و امکان دارد این محصول را با بهترین کیفیت به مشتریان خود ارائه دهد.
پوشه ها در تمام کسب و کار مفید می باشد.

از آنها معمولا برای نگهداری اسناد استفاده میشود و هم برای ذخیره سازی آسان و برای بررسی در زمانی که مورد نیاز است. بسیاری از آنها دارای جیب هستند. نام پوشه توصیف کننده محتوای آن است. مجموعه جوپنزا در ارائه گزینه های مختلف پوشه. پوشه جیب دار و چاپ پوشه های حرفه ای با برش های خلاقانه، بهترین و با صرفه ترین را به شما پیشنهاد میکند.

چگونگی طراحی فولدر حرفه ای

اگر میخواهید کارتان به بهترین نحو نمایش داده شود از طراحی فولدر حرفه ای استفاده کنید تا تاثیر خودش را به درستی بگذارد. فولدرهای تبلیغاتی یکی از ابزار های تبلیغاتی است که به صورت مقاوم تولید می شود و علاوه بر مزایای تبلیغاتی و نمایش دادن و مطرح کردن نام سازمان، میتواند به عنوان یک پوشه، دیگر محصولات تبلیغاتی مانند سربرگ، سی دی، خودکار و غیره را نگهداری کند و در خود جای دهد.

اهمیت طراحی فولدر حرفه ای

وقتی که شما به فولدر به دید یک ابزار برای تبلیغات شرکت خود نگاه کنید، قطعا سعی میکنید بهترین فولدر را تولید کنید تا بتوانید کار بی نقصی تولید کنید. که این کار فقط با طراحی فولدر حرفه ای امکان پذیر است تا یک نمونه کار برای شما طراحی کنند که سال ها
بتوانید از آن استفاده کنید بدون این که قدیمی یا بدون کارآمد شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button