طراحی لوگو مواد غذایی کاراکو

طراحی لوگو مواد غذایی کاراکو, طراحی لوگو, طراحی لوگو شرکتی, طراحی آرم

لوگو چیست؟  لوگو یک ابزار ساده گرافیکی است برای معرفی کسب و کار، با استفاده از یک نماد یا نشانه ،لوگو ابزاری است که  هویت کسب و کار را نشان میدهد.  لوگو با استفاده از نشانه، نماد یا علامت، ماهیت یه کسب و کار یا محصول را نشان میدهد. لوگو مستقیما باعث فروش یه کالا نمیشود، بلکه کسب و کار را به شکل خاصی مرفی میکند. طراحی لوگو مواد غذایی کاراکو باید به شکلی باشد که کسب و کار را به درستی و حرفه ای معرفی کند و هویت کسب و کار را به نمایش میگذارد.

لوگو ها در واقع یکی از نشانه هایی ایت که کمترین زمان می توانند کسب و کار رو معرفی کنند. نقش لوگو لوگو هویت بخشیدن به کسب و کار است نه توضیح اون کسب و کار. به عبارتی پیام نهفته در لوگو خیلی مهمتر از ظاهر لوگو است.

طراحی لوگو شرکتی یا طراحی لوگو مواد غذایی کاراکو هرچه که حرفه ای تر باشد نتیجه مطلوبتری خواهد داشت یعنی اینکه مخاطب را سریعتر جذب خواهد کرد.

 

طراحی لوگو شرکتی یا طراحی نشانه

طراحی لوگوشرکتی امروزه اهمیت دارد هویت بصری شرکتی بیشترین چیزی است که امروزه درمورد لوگو به گوش ما میرسد.

هرچه طراحی لوگو مواد غذایی کاراکوحرفه ای تر نقش بیشتری در بازار یابی و جذب مشتری دارد .ویژگی های لوگو حرفه ای این است که استفاده از بهترین رنگ ،فونت وطرح بر اساس شرایط شرکت و سلیقه مشتری ها است .

انواع طراحی لوگوشرکتی یا طراحی نشانه را داریم لوگو ها میتوانند سه نوع باشند نوع اول طراحی لوگو تصویری یعنی فقط یک تصویر خاص باشد مثال ها برای لوگوی تصویری لوگوی شرکت اپل است یا اینکه طراحی آرم(لوگو)میتواند نوشتاری باشد که به لوگو تایپ معروف است مثالی برای لوگو تایپ شرکت کوکا کولا است یااینکه لوگو میتواند ترکیبی از تصویر و نوشتار باشد که به لوگوی ترکیبی معروف است یکی از مثال های بارز برای لوگوی ترکیبی لوگوی شرکت ایران خورد رو است طراحی درست و حرفه ای لوگو باعث میشود تا تصویر لوگو برای مدت طولانی در ذهن مخاطب باقی بماند.

 

طراحی و چاپ لوگو

یک طراحی حرفه ای برای آرم خیلی مهم است چون هر لوگویی نتیجه مطلوب نخواهد داشت فقط فقط یک لوگوی حرفه ای است که مخاطب را جذب میکند و حس خوبی به مخاطب میدهد.

طراحی آرم باید به گونه ای باشد که تمام ویژگی های منحصر به فرد را داشته باشد زیرا طراحی لوگو یا طراحی نشانه هرچه عالیتر باشد نسبت به رقبای خود در بازار جلوتر است.

همان اندازه که طراحی لوگو مهم است چاپ لوگو اهمیت دارد هرچه چاپ لوگو تمیزتر باشد لوگو عالیتر به نظر میرسد،چاپ لوگو روی همه چیز امکان پذیر است و گستردگی چاپ یکی از مزیت هایی است که باعث میشود لوگو موفقتر از سایر ابزار تبلیغاتی عمل کند.

طراحی و چاپ دو عنصر مهم برای تبلیغات هستند که امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی و گسترش اینترنت امروزه چاپ مثل قدیم هدف طراحی نیست اما هنوزم کاربرد ویژه ای در طراحی دارد.

 

شرکت خدمات طراحی و چاپ

شرکت خدمات طراحی و چاپ طراحی ابزار های گرافیکی و چاپ ابزار های گرافیکی را انجام میدهد که چاپ لوگو هم یکی از ابزار های گرافیکی است که شامل بروشور،کاتالوگ،جلد کتاب،کارت ویزیت و….است

برخی شرکت های طراحی و چاپ حرفه ای از یک تیم طراحی و چاپ حرفه ای تشکیل شده اند که بای طراحی و چاپ ابزار های گرافیکی از ایده پردازی عالی  و محصر به فرد استفاده میکنند .

مثلا برای  طراحی لوگو مواد غذایی کاراکو اگر بخواهیم به یک شرکت خدمات طراحی و چاپ مراجه کنیم برای بازدهی بیشتر و نتیجه اثر بخش باید یک شرکت حرفه ای و کار بلد و با تجربه را انتخاب کنیم در واقع کوچک و بزرگ بودن شرکت مهم نیست میزان کار بلد بودن و حرفه ای بودن شرکت برای نتیجه مطلوب مهم است.

شرکت ها میتوانند یک طراح لوگو(گرافیست)حرفه ای استخدام کنند تا طراحی را برای شرکت انجام دهد وچاپ آن را به یک شرکت خدمات طراحی و چاپ حرفه ای بسپارند.

 

آنچه در این بخش آموختیم

ابتدا یاد گرفتیم که لوگو چیست؟  لوگو یک ابزار ساده گرافیکی است برای معرفی کسب و کار، با استفاده از یک نماد یا نشانه ،لوگو ابزاری است که  هویت کسب و کار را نشان میدهد.

 لوگو با استفاده از نشانه، نماد یا علامت، ماهیت یه کسب و کار یا محصول را نشان میدهد. لوگو مستقیما باعث فروش یه کالا نمیشود، بلکه کسب و کار را به شکل خاصی مرفی میکند.

در مرحله بعد آمختیم که یک طراحی حرفه ای برای آرم خیلی مهم است چون هر لوگویی نتیجه مطلوب نخواهد داشت فقط فقط یک لوگوی حرفه ای است که مخاطب را جذب میکند و حس خوبی به مخاطب میدهد.

طراحی آرم باید به گونه ای باشد که تمام ویژگی های منحصر به فرد را داشته باشد زیرا طراحی لوگو یا طراحی نشانه هرچه عالیتر باشد نسبت به رقبای خود در بازار جلوتر است.

و در آخر شرکت خدمات طراحی و چاپ طراحی ابزار های گرافیکی و چاپ ابزار های گرافیکی را انجام میدهد که چاپ لوگو هم یکی از ابزار های گرافیکی است که شامل بروشور،کاتالوگ،جلد کتاب،کارت ویزیت و….است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button