طراحی لوگو گیالو

طراحی لوگو گیالو, طراحی لوگو, طراحی لوگو شرکتی, طراحی آرم شرکتی

قبل از اینکه درمورد طراحی لوگو گیالو صحبت کنیم که باید چگونه باشد ، درمورد مفهوم لوگو توضیح میدهیم .

لوگو یک نشانه گرافیکی است که ممکن است نوشته یا یا تصویر یا ترکیبی از این دو باشد . لوگو یک واژه انگلیسی است که در زبان فارسی خیلی رایج است و هم معنی آن آرم میباشد که یک کلمه فرانسوی است و معنی فارسی آن نشانه است که هویت بصری یا دیداری کسب و کار یا شرکت را نشان میدهد.

طراحی لوگو برای همه کسب کار ها ضروری است و باید حرفه ای باشد طراحی لوگو گیالو هم مانند همه ی کسب و کار های دیگر باید حرفه ای باشد تا نتیجه مطلوبی به همراه داشته باشد .

هرچه طراحی لوگو گیالو (طراحی آرم گیالو )حرفه ای تر باشد مخاطب را بیشتر و زودتر جذب میکند و دقیقا به همان اندازه که طراحی لوگو گیالو مهم است که حرفه ای باشد به همان اندازه چاپ حرفه ای و منحصر به فرد لوگو گیالو ضروری میباشد.

 چاپ حرفه ای بخشی از لوگوی حرفه ای است یکی از ویژگی های آرم حرفه ای(نشانه حرفه ای)چاپ صحیح و دقیق میباشد زیرا هرچه طراحی و چاپ یک لوگو زیباتر باشد نتیجه بهتری خواهد داشت.

 

طراحی لوگو شرکتی

طراحی لوگوشرکتی یا طراحی نشانه امروزه از اهمیت زیادی برخوردار است هویت بصری شرکتی بیشترین چیزی است که امروزه درمورد لوگو به گوش ما میرسد.

 چند سالی است که طراحی لوگو و طراحی لوگو شرکتی بیشتر از گذشته اهمیت دارد با پیشرفت علم و تکتولوژی و با گسترش اینترنت و رایج شدن فضای مجازی و افزایش برند های مختلف طراحی آرم یا طراحی نشانه راه مناسبی است تا شرکت ها و کسب و کار ها علامت تجاری خودشان را در ذهن مخاطب ثبت کنند طوری که تا مدت ها در ذهن آن ها باقی بماند .

انواع طراحی لوگو را داریم که در بالا مختصر اشاره ای به آن شد ،لوگو ها میتوانند سه نوع باشند نوع اول طراحی لوگو تصویری یعنی فقط یک تصویر خاص باشد یکی از مثال ها برای لوگوی تصویری لوگوی شرکت اپل است یا اینکه طراحی آرم(لوگو)میتواند نوشتاری باشد که به لوگو تایپ معروف است که اگر بخواهیم نمونه ای از لوگو تایپ را مثال بزنیم میتوانیم شرکت کوکا کولا را مثال بزنیم یااینکه لوگو میتواند ترکیبی از تصویر و نوشتار باشد که به لوگوی تصویری معروف است یکی از مثال های بارز برای لوگو ترکیبی لوگوی شرکت ایران خورد رو است .

طراحی درست و حرفه ای لوگو باعث میشود تا تصویر لوگو برای مدت طولانی در ذهن مخاطب باقی بماند.

طراحی لوگو گیالو با توجه به شرایط ، خدمات شرکت ، سیلقه مشتری ، هزینه طراحی و چاپ و …… میتواند یکی از سه نوع لوگویی که گفته شد باش.

 

شرکت خدمات طراحی و چاپ

طراحی و چاپ دو عنصر مهم برای تبلیغات هستند که امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی و گسترش اینترنت امروزه چاپ مثل قدیم هدف طراحی نیست اما هنوزم کاربرد ویژه ای در طراحی دارد .

کارایی شرکت خدمات طراحی و چاپ طراحی و چاپ ابزار یا نشانه های گرافیکی و یا تبلیغات گرافیکی  میباشد که شامل کاتالوگ ، کارت ویزیت ، ست اداری ،بروشور و….. میباشد .

شرکت خدمات طراحی و چاپ برای داشتن کار حرفه ای و جذب مشتری بالا به یک تیم  طراح لوگو (گرافیست)حرفه ای نیاز دارد تا کار طراحی و چاپ را عالی انجام دهد .

امروزه برخی از شرکت های خدمات طراحی و چاپ علاوه بر پذیرش سفارش حضوری خدمات آنلاین هم ارائیه میدهند که مشتریان از طریق وبسایت شرکت میتوانند اقدام کنند و ثبت سفارش کنند.

شرکت ها میتوانند یک طراح لوگو(گرافیست)حرفه ای استخدام کنند تا طراحی را برای شرکت انجام دهد وچاپ آن را به یک شرکت خدمات طراحی و چاپ حرفه ای بسپارند.

 

طراحی  نشانه

همان طور که در بالا اشاره کردیم طراحی نشانه  حرفه ای (طراحی لوگو) حرفه ای  بسیار مهم است اما به همان میزان که طراحی خوب ضروری است چاپ نشانه حرفه ای نیز لازم است .

چاپ نشانه یا چاپ لوگو برای تبلیغات خیلی جاها چاپ میشود مثلا چاپ لوگو یک برند خاص روی لباس یا چاپ تبلیغات روی ماسک در قالب ماسک تبلیغاتی یا اینکه چاپ لوگوی یک شرکت روی کارت ویزیت تبلیغاتی پس با توچه به گسترده بودن چاپ لوگو روش های خیلی زیادی برای چاپ لوگو وجود دارد و نمیتوانیم نوع خاطی از چاپ را قاطعانه بیان کنیم چون چاپ لوگو روی پارچه با چاپ لوگو روی کاغذ و …. خیلی متفاوت است و روش مشابهی ندارد.

 مثلا بعداز طراحی لوگو گیالو به طور حرفه ای میتوان یک چاپ حرفه ای رای برایش در نظر گرفت و حتی نشانه گیالو را میتوان به چند طریق و چند جا چاپ کرد مهم این موضوع است که بدانیم طراحی و چاپ لوگو در چه صورت و به چه شکل بازتاب مطلوبی خواهد داشت.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button