نکاتی که باید در چاپ لیبل لوازم خانگی رعایت کنیم

لیبل لوازم خانگی

 

چرا لوازم و تجهیزات را برچسب بزنید؟

ما این محصولات را برچسب گذاری می کنیم تا اطلاعات در محل فروش در دسترس باشد. این به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهد تا در هنگام تصمیم‌گیری برای خرید یک دستگاه، هزینه کارکرد دستگاه را در نظر بگیرند.چاپ لیبل لوازم خانگی  بخشی از یک ابتکار دولت و صنعت برای تشویق مصرف کنندگان به خرید لوازم و تجهیزاتی است که مصرف انرژی بیشتری دارند. با افزایش تقاضای بازار برای این محصولات، تولیدکنندگان تشویق خواهند شد تا مدل‌های کارآمدتر انرژی را برای پاسخگویی به این تقاضا تولید کنند.برچسب زدن رتبه انرژی اغلب با استانداردهای حداقل عملکرد انرژی (حداقل استانداردها) کار می کند. حداقل استانداردها حداقل سطحی از عملکرد انرژی را ایجاد می کنند که محصولات باید قبل از فروش به مصرف کنندگان مطابقت داشته باشند. حداقل استانداردها با افزایش عملکرد محصولات با کمترین کارایی، متوسط ​​راندمان محصولات موجود در بازار را بهبود می بخشد.

 

همه چیزهایی که باید هنگام طراحی برچسب لوازم خانگی در نظر بگیرید

 

اگر می خواهید محصولات لوازم خانگی شما دارای لیبل های  منحصر به فرد باشند، این راهنما می تواند به شما کمک کند. در اینجا مواردی را که باید در طراحی و چاپ لیبل  لوازم خانگی در نظر بگیرید آورده شده است.

آیا می دانستید که لیبل زدن لوازم خانگی به خریداران کمک می کند اقلامی را دریافت کنند که حدود 30 درصد انرژی کمتری مصرف می کنند؟ به عنوان یک تولید کننده، اطمینان از اینکه محصولات خود را به خوبی برای مصرف کنندگان برچسب گذاری می کنید، حیاتی است.این اقدام آنها را در مورد نحوه استفاده از دستگاه و انجام اقدامات احتیاطی راهنمایی می کند. برچسب زدن مناسب نیز باعث جذابیت بیشتر اقلام شما می شود که می تواند فروش را افزایش دهد.

در حالی که این فرآیند دارای مزایای بسیاری است، تعیین مناسب ترین لیبل لوازم خانگی برای استفاده می تواند مشکل باشد. در اینجا، ما دستورالعمل نهایی برای طراحی این لیبل ها  را ارائه می دهیم. ما همچنین برخی از جنبه‌ها را مورد بحث قرار می‌دهیم تا لیبل های  شما را منحصربه‌فرد و جذاب کنند و در عین حال اطلاعات مورد نیاز را ارائه کنیم.

1.اندازه

یکی از جنبه های مهمی که در هنگام طراحی و چاپ لیبل لوازم خانگی باید در نظر گرفت اندازه آن است.لیبلی  که برای ماشین لباسشویی مناسب است ممکن است برای مایکروویو خیلی بزرگ باشد. از طرف دیگر، استفاده از یک بزرگ در یک دستگاه کوچک ممکن است آن را غیر جذاب به نظر برساند.هنگام طراحی لیبل ، ابتدا خوب است که ابعاد هر وسیله را مشخص کنید. پس از آن، تأیید کنید که چند لیبل  روی سطح قرار می دهید. در بیشتر موارد، شما به یکی برای گارانتی نیاز دارید و دیگری که دستورالعمل های ایمنی و استفاده را ارائه می دهد.بسته به جزئیات لیبل  محصولی که می خواهید اضافه کنید، می توانید یک لیبل  غول پیکر با تمام اطلاعات طراحی کنید. از طرف دیگر، حدود دو یا سه لیبل  ایجاد کنید و آنها را به صورت استراتژیک روی دستگاه قرار دهید. با این حال، بسیار مهم است که اطمینان حاصل شود که مهم ترین جزئیات در قسمت جلو هستند.در نظر گرفتن قرار دادن برچسب محصولات هنگام انتخاب اندازه استیکر به شما در برنامه ریزی کمک می کند. هنگامی که اطلاعاتی را که باید اولویت بندی کنید، تعیین کردید، می دانید که چگونه فضای موجود را به اشتراک بگذارید.

 

2.رنگ ها

رنگ هایی که برای لیبل  لوازم خانگی خود انتخاب می کنید می تواند تعیین کند که آیا مشتری محصول شما را جذاب می بیند یا خیر. از این رو، تصمیم گیری در مورد سایه هایی که می خواهید روی لیبل  در طول فرآیند طراحی، بسیار مهم است.یکی از جنبه هایی که باید به آن توجه کنید رنگ دستگاه شما است. سایه ای که برای لیبل ها  انتخاب می کنید باید با رنگ روی دستگاه مطابقت داشته باشد.

به عنوان مثال، اگر خاکستری است، رنگ های روشن لیبل  لوازم خانگی را برای جلب توجه بیشتر انتخاب کنید. از طرف دیگر، اگر دستگاه مشخص است، برچسب هایی با سایه های خنثی انتخاب کنید.استفاده از رنگ هایی که مکمل یکدیگر هستند مانع از دست دادن جذابیت بصری محصول شما می شود. همچنین توضیحات را جذاب تر می کند و کاربران را به خواندن آن ترغیب می کند.

هر برند دارای رنگ های خاصی است که تصویر، فرهنگ یا اهداف آن را نشان می دهد. هنگام طراحی و چاپ لیبل لوازم خانگی خود، باید اطمینان حاصل کنید که آنها نشان دهنده شرکت شما هستند.در صورت امکان از رنگ اصلی در پس زمینه استیکر خود استفاده کنید. سپس می توانید سایه های دیگر را روی حاشیه ها یا به صورت نوشتاری قرار دهید.

 

 

3. فونت

درست مانند رنگ‌ها، فونت‌های روی لیبل لوازم خانگی شما را از رقبایتان متمایز کند. استفاده از خوشنویسی امضا می تواند به مشتریان شما کمک کند تا به راحتی محصولات شما را شناسایی کنند، حتی قبل از اینکه لوگوی شما را ببینند. همچنین معرفی محصولات جدید به بازار را با قابل تشخیص کردن آنها ساده می کند.آیا در مورد مناسب ترین فونت برای لیبل های  لوازم خانگی خود فکر می کنید؟ بهترین استراتژی برای اطمینان از انتخاب بهترین گزینه، اجتناب از فونت های رایج است. از جمله می توان به Times New Roman، Calibri و Arial اشاره کرد. در عوض، به سراغ کسانی بروید که به محصول شخصیت می بخشند و آن را جذاب تر می کنند.

در حالی که انتخاب یک فونت بسیار گرافیکی ممکن است وسوسه انگیز باشد، در نظر گرفتن خوانایی آن نیز بسیار مهم است. اطمینان حاصل کنید که کاربران می توانند حروف را از حدود نیم متر بدون فشار ببینند.

 

علاوه بر این، تأیید کنید که هر شخصیت قابل تشخیص است. به این ترتیب، کاربران می توانند به راحتی لیبل  را در نگاه اول بخوانند، بدون اینکه یک حرف را با حرف دیگر اشتباه بگیرند.

 

 

4. نام شرکت

هنگام ایجاد لیبل لوازم خانگی، نام شرکت و محصول خود را در نظر بگیرید. یک لیبل  خوب، لیبلی است که این جزئیات را از فاصله دور به وضوح نشان دهد. همچنین حروف باید خوانا و به شدت نمایان باشند، از جمله موارد دیگر.

اگر چندین محصول درست می‌کنید، بهتر است از ثابت بودن برچسب‌هایتان اطمینان حاصل کنید. می توانید این کار را با استفاده از رنگ یکسان برای نوشتن نام شرکت روی همه لیبل ها انجام دهید. علاوه بر این، یک سبک فونت یکنواخت را انتخاب کنید و اندازه آن را بسته به اندازه لیبل یا محصول تغییر دهید.

 

 

5.مواد

برخی از لوازم خانگی، به ویژه آنهایی که در آشپزخانه و لباسشویی استفاده می شوند، با شرایط متفاوتی در تماس هستند. در نتیجه، لیبل های روی آنها ممکن است با گذشت زمان کنده یا شل شوند.هنگام طراحی و چاپ لیبل لوازم خانگی، مواد را در نظر بگیرید. اگر لیبلی  ایجاد می‌کنید که کاربر ممکن است آن را حذف کند، مطمئن شوید که اثری از خود باقی نمی‌گذارد. با این حال، هنگام طراحی آن‌ها برای ضمانت‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های ایمنی، مطمئن شوید که بادوام هستند.با این کار می توانید از جدا شدن آسان آن ها هنگام خراشیدگی یا کشیده شدن جلوگیری کنید. این اقدام همچنین از استیکر در برابر آسیب های ناشی از گرما محافظت می کند.یکی دیگر از مواردی که در انتخاب مواد برای برچسب ها باید به آن توجه کرد، ضد آب بودن آن است. یک گزینه ایده آل نباید آب را جذب کند یا چین و چروک را جذب کند. نوع چسب مورد استفاده نیز باید ضد آب باشد تا از جدا شدن لیبل جلوگیری شود.

 

6.کیفیت چاپ لیبل های لوازم خانگی

 

آیا تا به حال از محصولی استفاده کرده اید که لیبل آن پس از مدتی محو شود؟ دلیل محو شدن یا کمتر دیده شدن نوشتن روی لیبل، مواد چاپی و جوهر بی کیفیت است. در حالی که نمی توانید از محو شدن استیکرها در مواجهه طولانی با نور خورشید جلوگیری کنید، اما می توانید دوام آنها را افزایش دهید.بهترین راه برای اطمینان از اینکه لیبل های شما همچنان اطلاعات ضروری را در اختیار کاربر قرار می‌دهند، انتخاب مواد چاپی با کیفیت بالا است. اگر در مورد بهترین گزینه مطمئن نیستید، با شرکتی مشورت کنید که لیبل های محصول را طراحی و چاپ می کند.با کمک آنها می توانید بهترین مواد را شناسایی کنید و ایده هایی برای لیبل لوازم خانگی دریافت کنید. انجام این مرحله همچنین می‌تواند رضایت مشتری را افزایش دهد و به شما کمک کند از صرف هزینه برای برچسب‌های بی کیفیت جلوگیری کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button