نکات مهم و طلایی چاپ فولدر کارآمد

چاپ فولدر کارآمد

فولدر چیست؟

فولدر نوعی پوشه است که اوراق یا اسناد شل را برای سازماندهی و محافظت در کنار هم نگه می دارد. در چاپ فولدر ارائه معمولاً از یک ورق کاغذ سنگین یا مواد نازک، اما سفت دیگر تشکیل شده است که برای نگهداری اسناد کاغذی با جیب هایی از وسط تا می شود. فولدر ارائه بسیار شبیه به پوشه فایل برای اهداف سازمانی عمل می کنند. آنها می توانند چاپی یا ساده باشند و می توانند از جمله به عنوان ابزاری برای ارائه تجاری به مشتریان برای کمک به فرآیند فروش استفاده شوند.    پوشه ها می توانند در اندازه های مختلفی باشند ، اما پر کاربرد ترین و رایج ترین اندازه برای پوشه  سایز A4 و A3 می باشد. برای مثال اگر پوشه سایز A3 باشد زمانی دوتیکه  یا دو بخشی می شود که از وسط دارای یک عدد خط تا داشته باشد، با این خط تا پوشه به قسمت مساوی تقسیم می شود، که بین پوشه می تواند سربرگ ها  و یا هر اوراق اداری دیگر قرار گیرد.چاپ فولدر کارآمد به شکلی که ست اداری مانند کارت ویزیت و سربرگ، بروشورها و یا کاتالوگ محصولات و حتی CDمعرفی شرکت در آن قرار ‌گیرد، به‌ صورت یک ابزار تبلیغاتی مناسب استفاده می‌گردد ، پس اگر فولدر طرحی متناسب با ست اداری آن شرکت داشته باشد جلوه و اعتبار بیشتری خواهد داشت. اگر قصد چاپ فولدر ارائه را دارید، باید چند اصل را بدانید.

نکات مهم چاپ فولدر کارآمد

CMYK:این مخفف چاپگرها است که به معنای “تمام رنگی” است. مخفف فیروزه ای، سرخابی، زرد و مشکی است. احتمالاً چاپ در CMYK مقرون به صرفه تر است، مگر اینکه چیزی بسیار ابتدایی، در یک رنگ (مثلاً یک فولدرسفید با لوگوی شما به رنگ آبی) چاپ کنید.اگر هر تصویری (عکس، عکس محصول و غیره) اضافه می‌کنید، باید به صورت تمام رنگی چاپ کنید.

بیرون / داخل:

شما باید تصمیم بگیرید که آیا در طراحی فولدر می خواهید فقط در بیرون آن را چاپ کنید یا در داخل. به یاد داشته باشید که وقتی فولدر شما ساخته می‌شود، برد تخت است، بنابراین اگر «فقط در خارج» چاپ می‌کنید، می‌توانید در همان روی جیب چاپ کنید!

ظرفیت پوشه:

این همان عمق جیب است اگر می‌خواهید یک طراحی  بروشور داشته باشید، ستون  را اندازه بگیرید تا ببینید جیب باید چقدر روی پوشه‌های شما پهن باشد. اگر مطمئن نیستید – چند نمونه با عمق های مختلف جیب بخواهید (گزینه های معمول 0 میلی متر، 5 میلی متر و 10 میلی متر هستند) و خودتان امتحان کنید.

محل کارت ویزیت:

آیا می خواهید هنگام ارسال پوشه خود به مشتریان / مشتریان احتمالی، یک کارت ویزیت اضافه کنید؟ به خاطر داشته باشید که به چاپگر خود بگویید زیرا باید شکاف های موجود در جیب ها را برش دهند.

آیا می خواهید 2 کارت ویزیت را در کنار هم قرار دهید؟ مشکلی نیست.

مهمتر از همه، به یاد داشته باشید که به چاپگر خود بگویید که آیا کارت ویزیت شما افقی (کوتاه و پهن) یا عمودی (بلند و باریک) است. کارت های شما احمقانه به نظر می رسند اگر مجبور باشید آنها را 90 درجه بچرخانید تا آنها را در پوشه خود قرار دهید.

جیب‌های چسب‌دار یا در هم قفل شده؟

می‌توانید جیب‌ها را به یکی از دو روش روی پوشه‌های خود داشته باشید: چسب‌دار – جیب دارای زبانه‌ای است که چسبانده شده است، و پوشه‌هایی که مستقیماً از جعبه آماده استفاده هستند، یا به‌هم‌پیوسته – پوشه به صورت چین‌خورده اما صاف عرضه می‌شود ( باز شده)، با مکانیزم زبانه و شکافی که می‌توانید آن‌ها را در صورت نیاز و در صورت نیاز جمع کنید.

به یاد داشته باشید – اگر یک پوشه چسب دار با یک جیب با ظرفیت 5 یا 10 میلی متر دارید، فضای بسیار بیشتری نسبت به یک پوشه در هم قفل شده یا یک پوشه بدون ظرفیت اشغال می کند.جیب های قفل شده احتمالا فقط تا ظرفیت 5 میلی متر مناسب هستند. اگر نیاز دارید چیزهای زیادی (یا یک کاتالوگ سنگین) را در جیب خود قرار دهید، چسب احتمالا تنها گزینه شماست. چند نمونه بگیرید و خودتان ببینید.

معمولاً چاپ فولدر کارآمد روی یک تخته روکش دار چاپ می شوند، به این معنی که سرویس صافی دارند (برخلاف سربرگ، که کمی بافت دارتر به نظر می رسد – بدون روکش).تخته های روکش دار معمولاً در دو سبک براق یا ابریشمی عرضه می شوند. ابریشم درخشندگی دارد، براق بیشتر درخشش دارد (اما فوق العاده براق نیست).

برای دوام بیشتر چاپ فولدرهای کاربردی، می توانید آنها را لمینیت کنید. لمینیت به طور کلی در دو روکش براق یا مات ارائه می شود.لمینت براق فوق العاده براق است و باعث می شود رنگ ها واقعاً روشن و پر جنب و جوش به نظر برسند. لمینیت مات واقعا صاف است، اما می تواند رنگ ها را کمی تیره کند.گزینه های لمینیت دیگری نیز وجود دارد (مانند لمس نرم، ضد خش و غیره) اگرچه بسیار گران هستند.اگر لمینیت مات را انتخاب می‌کنید، می‌توانید یک لاک براق متضاد را بر روی عناصر موجود اضافه کنید تا به قسمت‌های خاصی تأثیر بگذارد (مثلاً لوگو یا تصاویر). این کمی به هزینه اضافه می کند، اما واقعا باعث می شود که شما را از بقیه متمایز کنید. چاپ فولدر کار آمد را  می توان با یک یا دو جیب تولید کرد. بسته به نیاز شما، ما می‌توانیم جیب‌هایی ایجاد کنیم که مستقیماً از هم عبور می‌کنند یا می‌توانیم آن‌ها را با زاویه ایجاد کنیم. ما همچنین می‌توانیم یک «جیب عمودی» تولید کنیم که تمام سطح پانل را می‌پوشاند و در بالا و پایین چسبانده می‌شود.

پوشه‌های شخصی‌سازی شده بخش مهمی از یک ارائه تجاری و هم هدایای هستند. وقتی اسناد خود را در پایان جلسه ترک می‌کنید، آن را در پوشه‌ای قرار دهید که نشان می‌دهد شما فرد/شرکت مناسبی برای تجارت هستید.

 

تبلیغات مقرون به صرفه:

 

چاپ فولدر کارآمد جزو کم هزینه ترین حالت های تبلیغات هستند. کسب و کار شما فقط هزینه یکباره، برای طراحی و چاپ را متحمل می شود.

 

لمس شخصی:

خدمات طراحی به کسب و کار شما این فرصت را می دهد تا سبک و سلیقه شما را به نمایش بگذارد. وقتی مشتری بالقوه پوشه یا بروشور شما را برمی‌دارد، چه چیزی در مورد شما به او می‌گوید؟ اینکه شما در هر کاری که انجام می دهید مراقبت می کنید و قیمت های شما کاملاً موجه است؟ یا اینکه هر جا که ممکن است، گوشه‌ها را کاهش می‌دهید، و اگر بازاریابی غیراستاندارد تولید می‌کنید، دیگر کجا از استاندارد لازم پایین‌تر می‌روید؟

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button