چاپ جعبه دارویی +نکات کلیدی در چاپ دارویی

چاپ جعبه دارویی

چاپ جعبه دارویی و نکات مهم آن

افزایش تعداد بیماری های مضر در سراسر جهان باعث افزایش تقاضا برای دارو در بیمارستان ها، فروشگاه های پزشکی، کلینیک های کوچک وچاپ جعبه های دارویی شده است. متأسفانه محصولات پزشکی از جمله داروها بسیار ضعیف هستند. هنگامی که آنها خراب می شوند یا اگر تغییری در خواص شیمیایی آنها ایجاد شود، ممکن است فرد دچار عوارض سلامتی شود. به همین دلیل است که بسته بندی آن باید با دقت و تمرکز زیادی تولید شود. از این رو خدمات حرفه ای در طراحی و چاپ جعبه های دارویی مورد نیاز است. یافتن فروشنده مناسب برای گزینه‌ها و سبک‌های طراحی عظیم ضروری است.

 

موارد استفاده از جعبه های دارویی

جعبه های دارویی برای بسته بندی اقلام مختلف مورد استفاده در بهبودی فرد مانند قرص ها، واکسن ها، شربت ها و سایر داروها استفاده می شود. این جعبه ها تضمین می کنند که محصول بسته بندی شده در آنها از هرگونه خرابکاری جلوگیری می کند و می تواند برای مدت طولانی تری نگهداری شود.

 

صادرات کالای شما زمانی تضمین می شود که از جعبه های دارویی برای بسته بندی آن استفاده شود. این یک فرصت مناسب برای تبلیغ یک نام تجاری خاص در حالی است که داروها در حال حمل هستند. شناسایی یک برند زمانی قابل دسترسی تر است که چاپ جعبه دارویی دارای لوگو، نام تجاری و سایر جزئیات مهم چاپ شده روی صورت باشند. دارو محصولی است که جعبه بسته بندی آن نیاز به چاپ برخی جزئیات مهم دارد. مانند شماره دسته ای، تاریخ ساخت، تاریخ انقضا، پیامی برای رفع مسئولیت عدم مصرف بدون اطلاع پزشک و غیره.

علاوه بر این، در جایی که چاپ جعبه دارویی از مواد سازگار با محیط زیست تولید می شوند، می توان آنها را برای استفاده توسط مصرف کنندگان بازیافت کرد. بنابراین، استفاده از مواد 100% زیست تخریب پذیر بر روی بسته بندی به طور قابل توجهی بر تصمیمات خرید مصرف کنندگان تأثیر می گذارد.

 

مواد برای تولید

کیفیت مواد مورد استفاده در تولید و چاپ جعبه دارویی باید به اوج خود برسد. پلیمر و آلومینیوم رایج ترین مواد مورد استفاده برای بسته بندی دارو هستند. اینها سازگار با محیط زیست هستند و نقش کلیدی در افزایش شهرت یک برند دارویی دارند. این فقط محصول نیست که آن را منحصر به فرد می کند، بلکه بسته بندی و محصول به هم مرتبط هستند. در واقع، اگر کیفیت محصول شما فوق العاده باشد و بسته بندی با استاندارد آن برابری نداشته باشد، مصرف کنندگان آن را نادیده می گیرند. این به آنها اجازه می دهد فکر کنند که کالای بسته بندی شده در جعبه ارزان رتبه کمتری دارد. مواد پلیمری برای ساخت جعبه های دارویی محصول برای قطره های چشمی و گوش استفاده می شود. جعبه ها، اکثر برندهای دارویی از مواد مقوایی برای مصرف منظم داروهایی مانند قرص های سردرد، آنفولانزا، تب، درد و سایر شربت های مصرفی استفاده می کنند.

تمجید از محصول خود و اجازه دادن به برند شما در بازار، دلیل اصلی توجه بیشتر به بسته بندی محصول است. یک مهر و موم بر روی بسته بندی آلومینیومی برای کیفیت محافظ برتر استفاده می شود.

 

چاپ روی جعبه های دارویی

جعبه های دارویی را می توان با استفاده از روش های مختلف چاپ مانند چاپ افست، چاپ صفحه و چاپ دیجیتال چاپ کرد. CMYK و PMS دو ابزار رنگ موثر هستند که باید مورد استفاده قرار گیرند. مارک های دارویی معمولاً با لوگوی چاپ شده روی صورت یا بالای جعبه شناخته می شوند. هنگام صادرات دارو از جعبه های حمل و نقل نیز استفاده می شود. اینها همچنین لوگوی روی صورت همراه با عنوان برند دارند.

ارائه دارو در جعبه سفید یا قهوه ای ساده به نظر عجیب و غریب و غیرجذاب است. علاوه بر این، بسته بندی ساده هرگز به فرد اجازه نمی دهد آنچه را که فروخته می شود تشخیص دهد. بنابراین چاپ روی جعبه نقش حیاتی دارد.

 

جلوگیری

هدف اصلی جعبه های دارویی ایمن نگه داشتن محصولات پزشکی از میکروب ها، گرما، گرد و غبار، ماسه و آب است. علاوه بر این، این جعبه ها محتوای موجود در داروها را ایمن می کنند و کیفیت را ارتقا می دهند. به همین دلیل است که در محیط بازاریابی، بسته بندی داروها در کارتن و جعبه بسیار مهم است. یک شرکت همچنین در صورت خراب شدن محصول، متحمل ضررهای اقتصادی می شود، جدای از اینکه جان انسان ها را تهدید می کند. با بسته بندی ضعیف، تمام تلاش ها و منابع به هدر می رود.

 

سفارشی سازی جعبه های دارو

در یک بازار بسیار رقابتی، داروسازان در سراسر جهان به سختی تلاش می کنند تا نیازهای بیمارستان های کوچک و بزرگ را برآورده کنند. در چاپ جعبه دارویی با در نظر گرفتن اندازه محصول پزشکی تولید می شود. گزینه های مختلف طراحی و چاپ می تواند نیازهای تولید کنندگان محصولات پزشکی را برآورده کند.

 

تمایز ایجاد می کند

توسعه فناوری پیشرفته تعداد شرکت هایی را که داروهای مشابه با فرمول تقریباً یکسان اما نام های متفاوت تولید می کنند افزایش داده است. ایجاد چیزی با کیفیت ها و جلوه های مختلف برای ایجاد تصویر برند عالی و افزایش فروش به یک چالش تبدیل شده است.چاپ جعبه های دارویی سفارشی به شرکت اجازه می دهد تا ظاهر بسته بندی را بهبود بخشد و در نتیجه به بسته بندی های لوکس و مقرون به صرفه دست یابد. در سطح بین المللی، نه تنها چند برند، بلکه صدها برند وجود دارند که محصولات مشابهی را ارائه می دهند. حقایق نشان داده اند که جعبه های دارویی سفارشی به دلایل زیر در تسخیر بازار بزرگتر موثرتر هستند:

شکل منحصر به فرد جذابیت بیشتری را به ارمغان می آورد

اندازه های مختلف یک محصول باعث افزایش تطبیق پذیری محصول می شود تا مشتریان بتوانند مقدار مورد نیاز خود را دریافت کنند.طراحی سفارشی به شرکت اجازه می‌دهد جعبه‌هایی ایجاد کند که محصول را به وضوح و قابل درک نشان دهد.دوز، مقدار، استفاده، محدودیت سنی و اقدامات احتیاطی روی بسته بندی به افراد اجازه می دهد تصمیم بگیرند که کدام محصول برای آنها بهترین است.

تاریخ انقضا، فرمول، مواد تشکیل دهنده، نام شرکت و لوگوی یک نماینده حرفه ای برای محصول و شرکت ایجاد می کند.این عوامل شناخت بین المللی محصولات را تا حد زیادی ارتقا داده اند زیرا می توانند بین شرکت و مشتریان اعتماد ایجاد کنند.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button