ویژگی های چاپ لوگو روی لیبل + راهنمای چاپ لیبل

چاپ لوگو روی لیبل

از ویژگی های چاپ لوگو روی لیبل میتوان به معرفی هرچه بیشتر بیزینس و کسب و کارتان اشاره کرد. درواقع هدف اصلی چاپ لوگو روی لیبل به بحث بازاریابی و تبلیغات برمیگردد. بنابراین پرداختن به این موضوع در بحث کسب و کار بسیار مهم و حیاتی است. به همین دلیل عموما کارفرمایان برای دریافت مشاوره در این زمینه با یک متخصص بازاریابی مشورت میکنند. درواقع مشورت گرفتن از یک متخصص به ما این امکان را میدهد که هرگام را با آگاهی برداریم و تمامی اقداماتمان هوشمندانه و هدفمند باشد. کمک گرفتن از یک متخصص نه تنها به ما در پیدا کردن مسیر درست کمک میکند بلکه از صرف هزینه های اضافی جلوگیری میکند. چه بیا افراد بسیاری هستند که بدون داشتن اطلاعات کافی در زمینه بازاریابی هزینه زیادی را صرف تبلیغات میکنند. این نوع تبلیغات علاوه بر اینکه هیچ تاثیری در جذب مشتری ندارد، باعث هدر رفتن سرمایه شما نیز خواهد شد. به همین منظور ما در این مقاله به نحوه درست بازاریابی و تبلیغات و چاپ لوگو روی لیبل میپردازیم. پس با ما باشید.

 

لوگو چه کاربردی دارد؟

حال که میخواهیم در این مقاله  به ویژگی های چاپ لوگو روی لیبل بپردازیم لازم است ابتدا قدری به اهمیت و کاربرد لوگو اشاره کنیم. درواقع برای هر کسب و کاری داشتن یک لوگوی تاثیر گذار و حرفه ای الزامی است. یک لوگو نشانگر هویت و ماهیت یک کسب و کار است.  اگر لوگو به شکلی کاملا حرفه ای طراحی شده باشد میتواند در کمترین زمان با مخاطب و مشتریانتان ارتباط برقرار کند. یک لوگوی حرفه ای  نه تنها دارای زیبایی بصری است بلکه دارای یک معنا و مفهوم عمیق نیز هست. بنابراین میتوان گفت هر کسی توانایی طراحی یک لوگو تماما خاص و حرفه ای را ندارد. طراحی لوگو به ایده پردازی و ذهنی خلاق وابسته است. بنابراین پیشنهاد میشود که اگر میخواهید یک لوگوی کاملا خلاقانه و خاص داشته باشید حتما از یک طراح حرفه ای و متخصص کمک بگیرید. چرا که یک لوگوی خاص و حرفه ای میتواند برای همیشه در ذهن مخاطبانتان باقی بماند و روی ناخودآگاه آنان تاثیر بگذارد.

 

طراحی لیبل را به چه کسی بسپاریم؟

اما در این بخش از مقاله ویژگی های چاپ لوگو روی لیبل به بحث طراحی لیبل میپردازیم. اولین قدم برای بازاریابی و تبلیغات طراحی لوگو است. در بخش قبل به طور مفصل با طراحی لوگو پرداختیم. اما در اینجا به نحوه طراحی لیبل و کاربرد آن اشاره خواهیم کرد. حال که لوگو طراحی شد لازم است آن را برروی تمتمی اوراق اداری نظیر کارت ویزیت، سربرگ ها، بروشور و لیبل چاپ شود. لیبل کارتی است که مستقیما روی محصول قرار میگیرد. از این رو لازم است لوگوی شما به شکلی کاملا واضح و گویا برروی آن چاپ شود. برخی لیبل ها پشت چسب دار هستند و برخی دیگر اینگونه نیستند. اما اگر میخواهید ایده بهتری از طراحی لیبل داشته باشید بهتر است ابتدا لیبل چندین کمپانی معروف را بررسی کنید. به تمتمی جزئیات آن ها دقت نمایید و سپس برای طراحی و چاپ لیبل اقدام کنید. از دو طریق میتوانید لیبل داشته باشید:

۱_لیبل ها را خودتان طراحی کرده و به کمک یک دستگاه چاپگر، چاپ کنید.

۲_طراحی لیبل را به یک شرکت معتبر واگذار کنید.

 

 

ویژگی های چاپ لوگو روی لیبل

 

اما از ویژگی های چاپ لوگو روی لیبل میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  • با چاپ لوگو روی لیبل میتوانید خود را به بهترین شکل به مشتریان معرفی کنید.
  • باعث افزایش اعتبار کسب و کارتان خواهد شد.
  • افزایش در جذب مشتری

 

 

طراحی لیبل چگونه است؟

 

حال که با ویژگی های چاپ لوگو روی لیبل آشنا شدیم در این بخش به نحوه طراحی لیبل میپردازیم:

 

۱_چاپ لوگو: اولین و مهمترین جز یک لیبل لوگو است. لوگو باید بزرگترین و واضح ترین جز یک چاپ لیبل باشد تا مشتری در اولین نگاه متوجه آن شود.

 

۲_نوشته روی لیبل: نوشته روی لیبل میتواند نام مارک و برند محصول باشد. درواقع این نوشته نمایانگر هویت کالا است.

 

۳_رنگ لیبل: اگر چیزی در مورد روانشناسی رنگ ها شنیده باشید میدانید که رنگ ها به طور مستقیم برروی افراد تاثیر میگذارند. رنگ ها در احوال ما، انتخاب های ما، تصمیمات ما و غیره تاثیر مستقیم دارند. پس انتخاب یک رنگ مناسب لازم و ضروری است.

 

۴_اطلاعات مختصر و مهم: بسته به نوع کالا باید برخی اطلاعات مهم روی لیبل آورده شود. برای مثال در خرید پوشاک دقت داشته باشید که حتما سایز حک شود.

 

 

نکات مهم در چاپ لوگو برروی لیبل

 

  • در این قسمت از مقاله به برخی ویژگی های چاپ لوگو روی لیبل میپردازیم. دقت داشته باشید که لوگوی چاپ شده برروی لیبل فاقد افکت باشد. چرا که اولین و مهمترین نکته در طراحی و چاپ لوگو سادگی ان است. چرا که هرچقدر یک لوگو ساده تر و یا به عبارت دیگر مینیمال باشد تاثیر بیشتری بر مخاطب میگذارد.

 

  • مورد دیگری که در چاپ لوگو باید در نظر داشته باشید فونت دست. اگر فونت بدی را برای چاپ انتخاب کنید میتواند در گیرایی و وضوح لوگو تاثیر منفی داشته باشد. اما در عوض اگر فونت مناسبی را برای آن انتخاب کنید تاثیر لوگو در جذب مخاطب بیشتر خواهد شد.

 

 

سخن آخر

در نهایت لازم است بدانید رعایت تمامی ویژگی های چاپ لوگو روی لیبل یک کار کاملا تخصصی است. پس طبیعتا باید کار تخصصی را به فرد متخصص آن واگذار کرد. برای این کار میتوانید از یک طراح کاربلد و یا یک موسسه و چاپخانه حرفه ای کمک بگیرید. دقت داشته باشید که طراحی و چاپ لوگو، طراحی و چاپ لیبل، طراحی و چاپ بنر و غیره در بازاریابی و جذب مشتری تاثیر بسزایی دارد.

 

 

 

One thought on “ویژگی های چاپ لوگو روی لیبل + راهنمای چاپ لیبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button