طراحی بروشور تبلیغاتی حرفه ای

طراحی بروشور

حتما همه ی شما بروشور را درون جعبه محصولاتی که خریداری میکنید دفترچه کوچکی یا کاغذی که به روش خاصی تا شده باشد دیده اید که اطلاعاتی را در مورد محصول، نحوه استفاده و دیگر موارد مورد نیاز به شما میدهد. این دفترچه همان بروشور محصول است. بروشورهایی که به خوبی طراحی و چاپ شده اند به شما در معرفی شرکتتان کمک می‌کند و ابزار بسیار مناسبی برای تبلیغات اهداف و عملکرد شرکت است. یک طراحی بروشور خوب می تواند پایگاه شرکت را در بین مشتریان ثابت و محکم تر کند و در جلب مشتریان جدید موفق تر عمل کند.

طراحی بروشور با چه نرم افزارهایی انجام میشود

طراحی برشور ها با نرم افزاهایی گرافیکی مانند فتوشاپ و ایلیستریتور و ایندیزاین و کورل انجام می شود و چاپ بروشور با دستگاه های چاپ افست و چاپ دیجیتال انجام می شود.

نسبت به سایز و تعداد لت هایی که برای یک بروشور ترسیم می شود باید در نرم افزار مربوطه خطوط و لاین راهنما گذاشته شود و بر روی هر لت طراحی مورد نظر انجام شود. برای مثال برای طراحی بروشور در سایز A۴  که دارای دو خط تا و ۳ لت است، باید ۲۹٫۷ را بر ۳ تقسیم کرده و هر لت حدوده ۹٫۵ سانتی متر را با یک خط راهنما از هم جدا کرده و بر روی هر لت طراحی را انجام داد. در پایان کار خود یک پرینت گرفته و صفحات را تا کرده و روی هم قرار داده میشود.

طراحی بروشور تبلیغاتی

طراحی بروشور تبلیغاتی متحول کننده یک کسب و کار می شود. طراحی بروشور بیشتر برای کسب و کارهای کوچک کاربرد دارد. هر چقدر این طراحی بروشور حرفه ای باشد می تواند تحول زیادتری در یک کسب و کار کوچک ایجاد کند به این صورت که در طراحی بروشور خلاق اگر ایده ای به کار رود که بتواند چشم مخاطبان را به خود جلب کند می توان گفت آن کسب و کار در رسیدن به هدفش گام های موفقی برداشته است.

طراحی برشور با ورد در بیشتر شرکت ها انجام می شود اما اگر میخواهید به هدف خود برسید حتما طراحی خود را به یک طراح بروشور خلاق که طراحی بروشور با فتوشاپ یا طراحی بروشور با ایندیزاین انجام میدهد بسپارید.

ایده های عالی در طراحی برشور تبلیغاتی کدامند

هر بروشور سه‌ لت که دو طرف آن رنگی باشد و روکش مات یا براق دارد، می‌تواند یک ظاهر حرفه‌ ای را ایجاد کند. برای ارائه‌ی دیدگاه‌های شخصی خودتان، از تیم بازاریابی خود استفاده کنید، یک بروشور شاهکار بسازید و آن را بارگذاری کنید. حتی می‌توانید از بین هزاران تصویر و طرح آماده، نمای کلی بروشور خودتان را آماده کنید و با کمترین تلاش آن را در سایت قرار دهید.

اگر برنامه‌ی بازاریابی شما مشخص و دارای اهداف کاملاً معین می‌باشد، می‌توانید تعداد کمی بروشور را خریداری کنید.

اگر زمان تحویل کارتان نزدیک شده و زمان کافی را برای تحویل ندارید، از چاپ دیجیتال استفاده کنید. علامت برند خود را در بروشور چاپ کنید و برای شناساندن علامت خود به مخاطب، بهتر است برند شما به وضوح دیده و تبلیغ شود.

پیشنهاد میشود برای بروشور چون بوسیله دستگاه خط تا میخورند حتما از روکش سلفون استفاده شود تا اثر ترک روی آن نماند.

برای موفقیت در طراحی برشور چه اقداماتی باید انجام داد

برای موفقیت در طراحی برشور باید ذهن مخاطبان خود را هدف قرار دهید و درک درستی از نظر ترکیب فرهنگی اجتماعی از آنان داشته باشید و با درک درست از جمعیت شناسی، اساس کار خود را بر مبنای آن طراحی کنید و محتوا و زیباشناسی استراتژی خود را پایه‌ای برای پیشهادات جدید اهداف خود و بر پایه مشتری شناسی قرار دهید.

اگر در بروشور جدید بخواهید مشتریان ثابت خود حفظ کنید محصولات و یا خدمات خود را جذابتر و به روز بکنید و یا از طرف دیگر بخواهید و در فکر جذب مشتری جدید باشید مجبور هستید اهداف شرکت خود را برای آنان توضیح دهید. بنابراین مهم است که بدانید مخاطب شما آیا شناختی از برند یا محصولات شما دارد یا ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button