چگونگی طراحی لوگو اختصاصی

طراحی آرم شرکت صدف سازه, طراحی لوگو شرکتی, طراحی آرم

طراحی لوگو اختصاصی کلید موفقیت شما در کسب و کار میباشد. افرادی که سفارش طراحی لوگو خود را به مجموعه جوپنزا می سپارند باید این را بدانند که همه ی لوگوهایی که مجموعه جوپنزا طراحی می کند، کاملا خاص و اختصاصی است. لوگو اختصاصی علاوه بر آن که برند شما را در بین دیگر برند‌ها پر رنگ تر می کند، از طرفی هم باعث جلب اعتماد مشتریان و در نتیجه افزایش فروش شما میشود. لوگو، هرچه قدر خاص‌تر، برند شما با هویت و منسجم تر خواهد بود.

طراحی آرم اختصاصی، باعث میشود تا از رقیبان خود در زمینه برندینگ، جلوتر و پیشتاز باشید. لوگوهای اختصاصی جوپنزا همه قابل ثبت میباشند و می توانید به راحتی، ثبت لوگو خود را انجام دهید.

استفاده از طراحی لوگو اختصاصی چه مزایایی دارد

یکی از اصول اولیه طراحی آرم و نشانه خاص بودن آن است. به گونه ای که لوگو در بین برند های همرده دیگر به صورت متمایز دیده شود. ابتدایی ترین و اصلی ترین مزایای طراحی آرم اختصاصی حرفه ای ایجاد تمایز ارزشمند برای شما در بین دیگر رقبا است.

هرچه این لوگو حرفه ای تر طراحی شود رابطه مستقیمی با دیده شدن و جلب توجه کردن برند شما دارد.

مزایای دیگر لوگو اختصاصی ایجاد حس اعتماد برای مخاطبان است. اگر لوگو شما به اصطلاح کپی یا ایده گرفته از دیگر لوگو ها به خصوص لوگوی برند های همرده باشد، آن لوگو منفی ترین تبلیغی است که می توانید داشته باشید. در نتیجه لوگو اختصاصی حس اعتماد و خاص بودن برند شما را به دیگران میدهد و هویتی متمایز را به شما میدهد.

سفارش طراحی آرم حرفه ای

اگر به دنبال سفارش طراحی نشانه حرفه ای می باشید، مجموعه جوپنزا می تواند بهترین گزینه برای انجام و طراحی یک لوگوی حرفه ای برای کسب و کار شما باشد. افرادی که سفارش طراحی لوگو خود را به این مجموعه سپرده اند، در انجام کار، از لوگویی که برای آنها طراحی شده است راضی بوده اند.

شما به عنوان صاحب کسب و کار، سفارش طراحی لوگوی خود را، تنها باید به شرکت هایی بسپارید که از قبل نمونه های بسیار زیادی در طراحی آرم داشته اند. این موضوع به خاطر این است که این شرکت‌ها، توانایی انجام و به اتمام رساندن سفارش لوگوی شما را به عالی ترین حالت داشته باشند.

چگونگی سفارش طراحی لوگو با فتوشاپ

زمانی که مجموعه شما تصمیم به سفارش لوگوی جدید خود می کند، فرقی ندارد که لوگوی جدید شما با چه نرم افزارهایی طراحی شود، چیزی که در باید مورد ارزیابی قرار گیرد، این مورد است که لوگوی طراحی شده برای برند شما، موارد مهمی که در زیر آورده شده است را داشته باشد و طراح لوگو این موارد را به صورت کامل رعایت کرده باشد.

طراحان لوگو که به صورت حرفه ای فعالیت می کنند به خوبی می دانند که یکی از نرم افزارهای طراحی آرم، فتوشاپ است؛ فتوشاپ نقش به سزایی را در روند طراحی لوگو ایفا می کند.

نکات مهم در ساخت لوگو حرفه ای

لوگو باید خاص باشد قطعا هرکسی که به دنبال یک لوگو برای کسب و کار خود میباشد، لوگویی خاص را برای آن می خواهد. وجه تمایز یک لوگو به خاص بودنش است. وقتی یک کسب و کار قصد تغییر لوگو خود را دارد، قطعا به این نتیجه رسیده است که لوگوی قبلی دیگر آن تاثیرگذاری سابق را روی مخاطب ندارد و به دنبال یک لوگو خاص و بامفهوم است. برای همین لوگویی که طراحی می کنید باید تک و خاص باشد. طراح آرم، باید معنا و مفهوم را برساند هدف لوگو این است که یک مفهومی را به مخاطب ارائه دهد. لوگو باید بیانگر شغل، خدمت، هویت و ارزش های یک مجموعه باشد. به همین دلیل است که پشت هر لوگویی یک معنا یا مفهومی پنهان است.

به همین دلیل لوگو‌هایی که عنوان یک شکل طراحی می شوند و معنا و مفهومی ندارند، از هیچ ارزشی برخوردار نیستند. نشان تجاری باید به ساده ترین حالت طراحی شود همانطور که قبلا هم گفتیم لوگوی شما باید به ساده ترین شکل طراحی شود. زیرا با ساده بودن لوگو، مفهوم با یک نگاه و در سریعترین زمان مخاطب با آن احساس راحتی دارد. طراحی آرم باید خلاقانه انجام شود لوگو هرچقدر خلاقانه‌تر باشد، به همان اندازه هم جذاب و تاثیرگذارتر است. یک راه برای افزایش خلاقیت، نگاه کردن است. دقت کنید که لوگوهای مختلف را نبینید و فقط آنها را نگاه کنید.

معرفی لوگو تایپ

این نوع لوگو با کنار هم چیدن حروف تشکیل می شود. برای سفارش لوگو به صورت تایپوگرافی، طراح باید به خوبی به مسئله آناتومی حروف و بحث پیوستگی در طراحی، مسلط باشد تا با یک هارمونی درست و منسجم بتواند لوگو را طراحی کند. لوگوتایپ‌ها همواره زیبایی های بصری جذابی را تولید می کنند.
بعضی از افراد نیز، لوگوتایپ‌ها را با نام طراحی آرم اسم هم می شناسند.

معرفی لوگو تصویری

این لوگو به وسیله اشکال، آیکون ها، طرح ها و رنگ های مختلف طراحی می شود که یک نماد بصری را برای آن کسب و کار خلق می کند. طراحی این نوع لوگو آن هم به صورت ساده و با مفهوم، کار مشکلی در بین طراحان است. در طراحی آرم تصویری هم از تایپ های ساده برای اسم شرکت هم می توان استفاده کرد.

لوگو تلفیقی چیست

این لوگو همانطور که از اسمش هم پیداست، از تلفیق تایپوگرافی و تصویرگری تولید می شود. لوگویی به مراتب سخت تر و وقت گیرتر از دیگر لوگو‌ها است. زیرا بحث های مختلف لوگوتایپ و لوگو تصویری را شامل می شود که این دو بخش به صورت جداگانه باید طوری طراحی شوند که هماهنگی محکمی بین آنها وجود داشته باشد.

بررسی طراحی لوگو اسم

یکی از اصطلاحاتی که مردم در زمان سفارش لوگوی خود از طراح می خواهند، طراحی لوگو اسم برند یا نام خودشان می باشد. به همین دلیل طراحان با طراحی لآرم اسم فارسی بسیار مواجه می شوند. در واقع طراحی لوگوی اسم را تایپوگرافی می نامند. این نوع لوگو به صورت نوشتاری طراحی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button