طراحی لوگو و نحوه سفارش آن

طراحی لوگو فیزیو تراپی آریا, طراحی لوگو, طراحی آرم, طراحی لوگو حرفه ای

اگر میخواهید طراحی لوگو حرفه ای سفارش دهید، شرکت جوپنزا می تواند بهترین گزینه برای انجام و طراحی یک لوگوی حرفه ای برای کسب و کار شما باشد.

بیشتر از ۹۶ درصد افرادی که سفارش طراحی لوگو خود را به ما سپرده اند، در انجام کار، از لوگویی که برای آنها طراحی شده است رضایت داشته اند.

شما به عنوان صاحب کسب و کار، سفارش طراحی لوگوی خود را، فقط باید به شرکت هایی بدهید که از قبل نمونه های بسیار زیادی در طراحی لوگو داشته اند.

چون که این شرکت‌ها، توانایی انجام و به اتمام رساندن سفارش لوگوی شما را به عالی ترین حالت ممکن دارند.

طراحی لوگو

انواع طراحی لوگو کدامند

۱. لوگو تایپ

۲. لوگو تصویری

۳. لوگو تلفیقی

که در ادامه به بررسی هر کدام میپردازیم.

معرفی لوگو تایپ

این نوع لوگو با کنار هم چیدن حروف تشکیل می شود.

برای سفارش لوگو به صورت تایپوگرافی، طراح باید به خوبی به آناتومی حروف و موضوع پیوستگی در طراحی، مسلط باشد تا با یک هارمونی درست بتواند لوگو را طراحی کند.

لوگوتایپ‌ها همواره زیبایی های بصری جذابی را تولید می کنند.

بسیاری از مردم لوگوتایپ‌ها را به نام طراحی لوگو اسم می شناسند.

معرفی لوگو تصویری

این لوگو به وسیله اشکال، آیکون ها، طرح ها و رنگ های مختلف طراحی می شود که یک نشانه بصری را برای آن کسب و کار به وجود می آورد.

طراحی این نوع لوگو آن هم به صورت ساده و با مفهوم، کار مشکلی در بین طراحان است.

در طراحی لوگو تصویری هم از تایپ های ساده برای اسم شرکت می توان استفاده کرد.

معرفی لوگو تلفیقی

این لوگو همانطور که از اسم آن مشخص است، از تلفیق تایپوگرافی و تصویرگری تولید می شود.

لوگویی که سخت تر و وقت گیرتر از لوگو‌های دیگر است.

زیرا دو نوع لوگو دیگر یعنی لوگوتایپ و لوگو تصویری را شامل می شود که این دو بخش به صورت مجزا باید طوری طراحی شوند که هماهنگی خاصی بین آنها وجود داشته باشد.

طراحی لوگو اسم چیست

یکی از اصطلاحاتی که مردم در زمان سفارش لوگوی خود از طراح می خواهند، طراحی لوگو اسم برند یا نام خودشان می باشد.

به همین دلیل طراحان با طراحی لوگو اسم فارسی بسیار مواجه می شوند. در حقیقت طراحی لوگوی اسم را تایپوگرافی میگویند. این نوع لوگو به صورت نوشتاری طراحی می شود.

چرا طراحی لوگو ضرورت دارد

شرکت‌های خیلی بزرگ می دانند ساخت لوگو حرفه ای برای کسب و کارها، از اهمیت بالایی برخوردار است.

یک لوگوی مناسب باعث میشود تا در ذهن مخاطب خود بمانید و مخاطب برای مدت زمان بیشتری برند شما را بخاطر بسپارد.

با طراحی لوگو، برای سازمان و کسب و کار خود، یک هویت جدید ایجاد می کنید. هویتی که باعث درخشیدن بیشتر کسب و کار شما میشود.

معرفی طراحی لوگو اختصاصی

طراحی لوگو اختصاصی رمز خاص، متفاوت و قدرتمند بودن برند شما میباشد.

افرادی که سفارش طراحی لوگو خود را به آژانس جوپنزا می سپارند باید این نکته را بدانند که تمامی لوگوهایی که آژانس شرکت جوپنزا طراحی می کند، کاملا خاص و اختصاصی است.

لوگو اختصاصی علاوه بر آنکه برند شما را در بین دیگر برند‌ها میدرخشاند. و از طرف دیگر باعث جلب اعتماد مشتریان و در نتیجه افزایش فروش شما میشود.

مزایای استفاده از طراحی لوگو اختصاصی

طراحی لوگو اختصاصی، باعث میشود تا از رقبای خود در زمینه برندینگ، جلوتر بیوفتید.

همه ی لوگوهای اختصاصی شرکت جوپنزا قابل ثبت میباشند و می توانید به آسانی، ثبت لوگو خود را انجام دهید.

مزایای دیگر طراحی آرم اختصاصی، داشتن قابلیت ثبت لوگو شرکت است.

عملیات ثبت لوگو یک فرآیند تخصصی است و از آنجایی که گروه جوپنزا روی این مسئله و همه ی قوانین مادی و حقوقی آن مطلع است، بهترین لوگوی اختصاصی و قابل ثبت را برای برند شما طراحی میکنند.

و باید بدانید که مهمترین دلیل رد یک لوگو در جریان ثبت لوگو، کپی بودن آن، از سایر لوگوهای موجود در آن است.

در نتیجه نقش یک لوگو اختصاصی رشد بیشتری در این حالت پیدا می کند.

داشتن هویت سازمانی، ارزشمند کردن برند تجاری، قابلیت ثبت لوگو، رقابت در بازار جهانی، تاثیر مثبت بر روی برندینگ، متمایز شدن از رقبا، حس اعتماد سازی بیشتر برای مخاطب، استفاده در تبلیغات
از دیگر مزایای طراحی لوگو اختصاصی میباشد.

یک لوگو خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد

۱. لوگو باید خاص باشد

قطعا هر کسی به دنبال یک لوگو برای کسب و کار خود است، و لوگویی خاص میخواهد. جذاب بودن یک لوگو به خاص بودنش است.

وقتی یک کسب و کار قصد تغییر لوگو خود را دارد، قطعا به این نتیجه رسیده است که لوگوی قبلی دیگر آن تاثیرگذاری قبل را روی مخاطب ندارد و به دنبال یک لوگو خاص و بامفهوم است. پس لوگویی که طراحی می کنید باید تک و خاص باشد.

۲. طراح لوگو، باید معنا و مفهوم را به خوبی به مخاطب برساند

هدف لوگو این است که یک مفهومی را به مخاطب بدهد. لوگو باید بیانگر شغل، خدمت، هویت و ارزش های یک مجموعه باشد.

به همین دلیل است که پشت هر لوگویی یک معنا یا مفهومی پنهان است.

به همین دلیل لوگو‌هایی که به عنوان یک شکل طراحی می شوند و معنا و مفهومی ندارند، هیچ گونه ارزشی ندارند.

۳. نشان تجاری باید ساده باشد

همانطور که قبلا نیز گفتیم لوگوی شما باید به ساده ترین شکل طراحی شود.

زیرا با ساده بودن لوگو، مفهوم با یک نگاه و در سریعترین زمان ممکن به مخاطب فهمانده میشود و مخاطب با آن احساس راحتی میکند.

۴. طراحی لوگو باید خلاقانه باشد

لوگو هرچقدر خلاقانه‌تر باشد، به همان اندازه جذاب و تاثیرگذارتر است. یک راه برای افزایش خلاقیت، نگاه کردن است. دقت کنید که لوگوهای مختلف را نبینید و آنها را فقط نگاه کنید.

نحوه سفارش طراحی لوگو با فتوشاپ

وقتی که شما اقدام به سفارش لوگوی جدید خود می کنید، فرقی ندارد که لوگوی جدید شما با چه نرم افزارهایی طراحی شود، چیزی که باید مورد ارزیابی قرار بگیرد، طراحان لوگو که به صورت حرفه ای فعالیت می کنند به خوبی می دانند که یکی از نرم افزارهای طراحی لوگو، فتوشاپ است؛ فتوشاپ نقش مهمی در طراحی لوگو دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button