نمونه های پوستر های طراحی شده در شرکت جوپنزا

غرفه سازی نمایشگاه

 

متن

 

متن

 

متن

پوستر تبلیغاتی ارزان و ساده برای چه افرادی مناسب است

طراحی پوستر تبلیغاتی ساده و ارزان مناسب افرادی است که نیازمند پوستر هستند، اما توانایی مالی کمتر و زمان بسیار کمی دارند. تیم طراحی و تبلیغات جوپنزا ، برای این دوستان خدمات طراحی پوستر تبلیغاتی ساده و ارزان قیمت را هم فراهم کرده اند، تا بتوانند با صرف هزینه کم تبلیغاتشان را انجام دهند.

طراحی پوستر تبلیغاتی

برای طراحی پوستر تبلیغاتی به آشنایی با نرم افزار ها و بازار و اصول طراحی نیاز است. در مجموعه جوپنزا بهترین طراحان، پوستر تبلیغاتی شما را با بهترین کیفیت و کمترین زمان به شما تحویل میدهند.

طراحی پوستر علمی برای چه کسانی مناسب است

طراحی پوستر علمی مناسب دانشجویان و افرادی است که میخواهند تحقیقات خود را به صورت پوستر ارائه دهند. در ارائه این خدمات، با استفاده از قالب مورد نظر، پوستر طراحی و اجرا می شود.

طراحی پوستر همایش برای چه افرادی مناسب است

طراحی پوستر همایش مناسب برگذار کنندگان و شرکت کنندگان در همایش ها می باشد. برگذار کنندگان همایش برای طراحی قالب همایش و شرکت کنندگان در همایش ها برای طراحی پوستر مربوط به خود می توانند از این خدمات استفاده کنند.

در طراحی پوستر چه اصولی را باید رعایت کرد

اصول طراحی با توجه به موضوع آن در خیلی از زمان ها بسیار متفاوت است. سبک های مختلف طراحی هر کدام اصول مربوط به خود را دارند که نیاز مشتریان و موضوع پوستر، آن را مشخص می کند. اصول روانشناختی، جامعه شناختی و فرهنگی زیادی در طراحی یک پوستر می توانند نقش داشته باشند. به جز همه ی این موارد شناخت علمی رنگ و اصول چاپ هم در طراحی پوستر دارای اهمیت بالایی میباشد.

طراحی پوستر

پوستر چیست

پوستر نوعی از هنرهای گرافیک است با سابقه خیلی قدیمی در آگهی دستی، برگه نمایش، باسمه چوبی و تخته اعلان ها. اما از وقتی که لیتوگرافی رنگی اختراع شده است که با خصوصیات جدیدی مانند، طرح ساده و رنگهای تند بیشتر از قبل مطرح شده است. پوسترها صفحات کاغذی در ابعاد تقریبا بزرگ هستند که بر روی آنها نوشته‌ها، طرح‌ها، نقاشی‌ها روی آن چاپ شده است. پوسترها به منظور نصب شدن بر روی دیوارها و یا دیگر سطح ها، استفاده در وب سایت ها، شبکه های اجتماعی و غیره استفاده می شوند.

برای چاپ پوستر از چه کاغذ هایی استفاده میشود

۱. کاغذ گلاسه مات

ظاهری صاف دارد، بدون درخشش و انعکاسی کمتر از دیگر کاغذها است. کاغذ مات برای چاپ پوسترهای با کیفیت بالا برای مشتریانی که کیفیت برایشان اهمیت دارد، مناسب است.

۲. کاغذ گلاسه براق

یک پوشش درخشان دارد که رنگ ها را در زمان چاپ، قوی تر می کند. کاغذ گلاسه براق رایج‌ترین گزینه برای چاپ پوسترها است. این کاغذ پوستر مرغوب معمولا در گرماژهای ۱۲۰ گرم، گرم و ۱۵۰ گرم تولید می‌شود، برای کاربردهای بلند مدت با روکش سلفون دارای مقاومت بیشتر در برابر عوامل محیطی و پارگی است.

۳. کاغذ تحریر

ظاهری مات دارد و از لحاظ کیفیت رنگ به دلیل فرو رفتن مرکب در کاغذ در زمان چاپ، نسبت به کاغذ گلاسه ی مات و گلاسه ی براق قدرت کمتری دارند. از نظر هزینه مقرون به صرفه‌ترین کاغذ است. برای تبلیغات کوتاه مدت برای تبلیغ رویدادها، آگهی‌های فروش، گرافیک نمایشی و خیلی از موارد دیگر مناسب است.

چاپ پوستر تبلیغاتی

یکی از روش‌های مناسب برای بازاریابی یک محصول چاپ پوسترهای تبلیغاتی است. اگر شما هم میخواهید از این روش تبلیغاتی برای عرضه محصول خود استفاده کنید؛ مجموعه چاپ جوپنزا آماده خدمات طراحی و چاپ پوستر در یک روز هم میباشد. این شرکت با استفاده از افکت هایی مانند رنگ های پنتون و پوشش ها و خدمات مختلف بعد از چاپ، ابعاد سفارشی و کاغذهای ۱۰۰ درصد گلاسه، موفقیت تبلیغاتی شما را تضمین میکند.

پوستر باکیفیت چه ویژگی هایی دارد

پوستر با کیفیت میتواند دوام زیادی داشته باشد و اثرگذار باشد. اگر به دنبال چاپ پوستر تبلیغاتی هستید، شرکت جوپنزا پرینت گزینه‌های زیادی برای تبدیل تصاویر شما به پوسترهای با اندازه کامل و با کیفیت بالا به شما خدمت رسانی میکند. شرکت جوپنزا با توجه به کاربرد پوستر به شما کاغذ مناسب را پیشنهاد میدهد. همچنین ابعاد مناسب و پوشش های لازم را برای شما در نظر میگیرند.

پوستر خلاقانه چه نوع پوستری است

خلاقیت در طراحی، می تواند آن را به عامل موفقیت شما تبدیل کند. پوستر های خلاق می توانند در گذشت زمان مخاطبان زیادی برای شما بیاورند. به همین دلیل نباید از خلاقیت در پوستر ها واهمه داشت، هر طرح جذاب و خاصی که مشاهده می کنید، زمانی به دلیل نبودن شبیه آن کاملا نو بوده است. باید بدانید که طراحی تنها گذاشتن تصاویر در کنار هم به همراه استفاده از تعدادی شکل و به کارگیری رنگ نیست.

چگونه پوستر حرفه ای و جذابی داشته باشیم

قطعا تا کنون تعداد زیادی از پوستر ها را دیده اید، و با پوسترهای بزرگ و کوچکی روبرو شده اید که با داشتن تصاویر و رنگ های زیبا و جذاب، شور و هیجان خاصی را به بیننده میدهد و بسیاری از آنها بسیار سخت ذهن مخاطب را به چالش میکشد. طراحی پوستر تبلیغاتی یکی از راه های مهم در تبلیغات محصولات و یا اتفاقات مختلف میباشد که طراحی آن هم فنون خاص خودش را دارد و برای بیشتر برندها اهمیت ویژه ای دارد.

استفاده از رنگ در طراحی

رنگ یکی از تاثیرگذارترین عناصر در طراحی می باشد که انتخاب درست یا نادرست آن نقش مهمی در به دست اوردن هدف اصلی و موفقیت دارد. یک طراح گرافیک باید با توجه به نوع محصول تبلیغاتی، مخاطبان اصلی و فرهنگ و آداب حاکم بر جامعه، رنگ مناسبی را در زمان طراحی پوستر تبلیغاتی انتخاب کند.

انتخاب فونت در طراحی

انتخاب فونت و نوع نوشتار کلمات و متن های موجود روی پوستر از جمله موارد مهمی می باشد که یک طراح گرافیک باید کاملا هوشمندانه به آن نگاه کند و از اهمیت آن غافل نشود. برای مثال، جدیت و تاکید را می توانید با فونت های ضخیم در ذهن مخاطب حک کنید. البته این یک قانون همیشگی نیست و یک قدم مهم در طراحی پوستر تبلیغاتی، بازی و آزمایش انواع مختلف فونت ها می باشد تا در پایان به بهترین انتخاب دست پیدا کنید. و نکته بسیار مهم که باید بخاطر داشته باشید این است که، فونت هایی را در طراحی پوستر تبلیغاتی انتخاب کنید که در کنار تصاویر با ترکیب ساده و دور از پیچیدگی ایجاد کنند و دچار خستگی چشم بیننده نشود.