در طراحی بنر ایستاده برای جذاب تر شدن آن چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

طراحی بنر ایستاده

طراحی بنر ایستاده

در طراحی بنر ایستاده برای جذاب تر شدن آن چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟ استندها با توجه به کاربردشان در سایزهای متفاوت و متنوعی طراحی و تولید می‌شوند. در این بین استندهای نمایشگاهی هم از این قاعده جدا نیستند و در ابعاد و اندازه‌های متفاوتی عرضه می‌گردند. به‌طور کلی بنر ایستاده یا همان استندی، سازه‌ای است که به‌واسطه جایگیری روی پایه‌هایی عمودی سرپا می‌ماند. درواقع استند بنر مناسب‌ترین ابزار جهت نمایش بنرهای تبلیغاتی محسوب می‌شود. امّا در این بین نکات مهمی در طراحی بنر استندی یا رول آپ وجود دارد، که توجه به آن‌ها در کیفیت نهایی کار نقش بسزایی خواهد داشت. ما در این مقاله از وب‌سایت جوپنزا قصد داریم تا به این موضوع بپردازیم که در طراحی بنر ایستاده برای جذاب تر شدن آن چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟. پس برای آشنایی با مهم‌ترین فاکتورهای طراحی بنر ایستاده با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

 

فهرست مطالب در این مقاله:

  • مهم‌ترین نکات در طراحی بنر ایستاده
  • کاربردهای بنر ایستاده
  • انواع بنرهای ایستاده
  • مزایای استفاده از بنر ایستاده
  • بهترین نوع بنر ایستاده نمایشگاهی چیست؟
    نتیجه گیری

 

بیشتر بخوانید: چاپ کاتالوگ

مهم‌ترین نکات در طراحی بنر ایستاده

امروزه طراحی بنر استند رول آپ به‌واسطه نرم‌افزارهای مشخص صورت می‌پذیرد. تبلیغات از مهم‌ترین فاکتورهایی هستند که جهت فروش بالاتر محصولات از آن استفاده می‌شوند. درواقع برای موفقیت در بازار فروش باید با تمام روش‌های متفاوت تبلیغات آشنا باشیم. در این بین طراحی بنر استند یکی از برترین روش‌های تبلیغاتی محسوب می‌شود. در حال حاضر اکثریت کسب‌وکارها جهت افزایش فروش‌شان از این راهکار تبلیغاتی بهره می‌برند.

امروزه از بنرهای تبلیغاتی در نمایشگاه‌ها و همایش‌های تبلیغاتی بسیار استفاده می‌کنند. همان‌طور که می‌دانید بنرهای تبلیغاتی قادرند تا در حوزه تبلیغات به کسب‌وکارها کمکی شایان نمایند. درواقع ما با استفاده از یک بنر تبلیغاتی جذاب، می‌توانیم توجه مخاطب را به خدمات و محصولات خود معطوف نماییم، تا به سوی غرفه ما بیایند. پس کاملاً واضح است که کیفیت طراحی و چاپ بنر چه نقشی در جذب مخاطبان به کسب‌وکار ما خواهند داشت. حال شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چطور با طراحی حرفه‌ای بنر ایستاده در یک نمایشگاه بدرخشیم؟

در طراحی بنر ایستاده برای جذاب‌تر شدن رعایت نکات زیر بسیار ضرورت دارد، که عبارتند از:

  • ایجاد جذابیت
  • ایجاد حس صمیمیت با مخاطب
  • انتخاب عکس و تصاویر جذاب برای بنر
  • تا حد ممکن از ساده سازی در فضای بنر بهره ببریم.
  • استفاده از لوگو و آرم در فضایی مناسب از بنر
  • انتخاب رنگ‌ها هارمونی و تناسب رنگی با هویت بصری و لوگوی برند شما
  • درج نمودن اطلاعات تماس در فضایی مناسب از بنر
  • رعایت اصول زیبایی شناسی
  • استفاده از شعار تبلیغاتی در طراحی بنر ایستاده ماهیت تبلیغاتی کار را دو چندان می‌نماید.

 

کاربردهای بنر ایستاده 

به‌طور کلی کاربرد بنر ایستاده درست همانند بنرهای معمولی است. در کل از این بنرها به دلیل خاصیت ایستایی در همایش های های تبلیغاتی، نمایشگاه ها، پیام های عرض تسلیت، تبریک یک رویداد، اعلام زمان یک گردهمایی یا جلسات، ارائه نکات آموزشی، تبلیغ و حتی کاربری‌های دکوراتیو بمورد استفاده قرار می‌گیرند. در حالی که به‌صورت خاص از این بنرها با هدف ارائه مختصر مفهوم و زمانی که نیاز به جایگزینی بنر برای دوره‌های در مدت زمان کوتاه استفاده می‌شود.

 

بیشتر بخوانید: طراحی بیلبورد

 

انواع بنرهای ایستاده

از مهم‌ترین فاکتورهای طبقه‌بندی انواع بنرهای استندی باید به حالت پایه و شکل ایستادن این توع از بنرها اشاره کرد. به‌عنوان مثال شاید تفاوت چندانی در روش تولید مدیای یک بنر ایکس با رول آپی وجود ندارد، ولی با توجه به اینکه این محصولات به روش‌های مختلفی باز و بسته شده یا به حالت ایستایی در می‌آیند، عملاً به دو دسته مجزا تقسیم‌بندی می‌شوند.

در همین راستا بنر ایکس مدیایی از پایه ضربدری برخوردار است. موقعی که در پشت بنر قرار داشته باشیم، پایه آن درست همانند حرف X دیده می‌شود، به‌همین جهت به این نوع از بنرها استند ایکس اطلاق می‌شود. هم‌چنین فریم آن‌ها به‌طور معمول از جنس آلومینیوم است. مدیا درست همانند دیگر بنرهای PVC و کتد لمینت یا بنر در رنگ‌ و طرح‌های متنوعی چاپ می‌شوند. درحای که بنرهای ایستاده رول آپ یا کرکره‌ای تنها از یک پایه که بنر به‌طور لوله‌ای دورن آن جای می‌گیرد، تولید شده‌اند. به‌همین خاطر در هر باز شدن این اثر و قرار گرفتن پایه نگه دارنده زیرش، بنر در اندازه‌ای برافراشته قرار می‌گیرد.

 

مزایای استفاده از بنر ایستاده

این نوع از بنرها از نظر اقتصادی بسیار به‌صرفه هستند، چراکه نسبت دیگر سازه‌‌های مشابه با کمترین هزینه می‌توان آن را تهیه نمود. از دیگر مزایای این بنرها باید به تنوع در طرح یا ابعاد اشاره کرد. درواقع وجود چنین مزیتی به ما کمک می‌کند تا بدون کمترین محدودیت بتوانیم انواع متریال چاپی را به‌وسیله این ابزار تبلیغاتی نمایش دهیم. البته شایان ذکر است، ارتفاع و عرض این نوع از بنرها قابلیت تنظیم داشته و حتّی طرح گرافیکی آن را هم می‌توان به‌راحتی تغییر داد. علاوه بر این بنر ایستاده به‌راحتی نصب و راه اندازی می‌شود و میتوان از این بنرها به صورت یک طرفه و دو طرفه هم استفاده نمود.

 

بهترین نوع بنر ایستاده نمایشگاهی چیست؟

تمام افراد به دنبال یک بنر ایستاده مناسب جهت نمایشگاه‌ها یا همایش‌های کنفرانس هستند که در این بین بهترین گزینه انتخابی استند رول آپ است. درواقع این استندها با توجه به اینکه صفحه گرافیکی بزرگ، وزن خیلی سبکی دارند و به‌راحتی قابل حمل هستند. در حال حاضر به‌دلیل ویژگی‌‌های مذکور  به عنوان یک سازه پرتابل نمایشگاهی شیک محسوب می‌شوند که از محبوبیت ریادی برخوردار است.

 

بیشتر بخوانید: طراحی بروشور

 

 نتیجه گیری

ما در این مقاله ابتدا به ماهیت بنر ایستاده (استند رول آپ) پرداختیم. در ادامه با هم نکات کلیدی در طراحی بنر ایستاده را مورد بررسی قرار دادیم. به‌طور کلی استند رول آپ امروزه در امور تبلیغاتی یکی از مهم‌ترین فاکتورهای این بخش محسوب می‌شوند که از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. در یک نمایشگاه یا همایش جذابیت در طراحی بنر در موفقیت کسب و کار نقش بسزایی دارد.

امید است مقاله در طراحی بنر ایستاده برای جذاب تر شدن آن چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟ برای شما مخاطبین محترم مفید بوده باشد. لطفاً پس از مطالعه کامل مقاله نظرات و تجارب شخصی خود را در زمینه نکات مهم در طراحی بنر ایستاده با ما در وب‌سایت جوپنزا به اشترک بگذارید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button