4 تا از اصول طراحی کارت پستال

اصول طراحی کارت پستال

اصول طراحی کارت پستال برای کسب و کارهایی که ارسال آن را برای مشتریان و مخاطبان خود انجام می دهند، بسیار با اهمیت است. این درست است که شرکت طراحی این اصول را برای کسب و کار مربوطه رعایت می کند اما مدیران نیز باید از این قوانین آگاهی داشته باشند تا پیام برند و هدف از تبلیغات خود را به شکل صحیح به مخاطب برسانند. در ادامه این مطلب با جوپنزا همراه باشید تا با این اصول بیشتر آشنا شده، همچنین درباره بهترین راه برای چاپ نیز صحبت کنیم.

 

با اصول طراحی کارت پستال بیشتر آشنا شویم

جذابیت طراحی کارت پستال های درجه یک به علت زحمت و دقت فردی است که به عنوان گرافیک کار فعالیت کرده و تمامی قوانین لازم را در آن به کار برده است. کارت پستال ها یکی از بهترین هدایایی هستند که برای مناسبت های مختلف فرستاده می شوند تا پیام خاصی را به مخاطب انتقال دهند. اگر شما به عنوان یک مدیر کسب و کار در حال فعالیت هستید، باید از قوانین طراحی قبل از سفارش اطلاع داشته باشید تا به راحتی پیام برند خود را به مشتری یا مخاطب خود انتقال دهید. در ادامه قصد داریم تعدادی از مهمترین اصول طراحی کارت پستال را بررسی می کنیم.

 

انتخاب طرح ساده و با پیام واضح

طراحی کارت پستال ساده به همراه یک پیام واضح تأثیر قدرتمندی بر مشتریان دارد. معمولا سادگی کارت پستال بلافاصله توجه را به خود جلب می کند و پیام را به راحتی برای مخاطب قابل هضم خواهد کرد. این سادگی یک تعامل یکپارچه را تقویت می کند، زیرا مشتریان به سرعت ماهیت ارتباط را درک می کنند. پس به جای نوشتن یک متن طولانی تنها با چند جمله کوتاه پیام را در کارت پستال بنویسید. البته باید از تصاویر مرتبط با موضوع کارت پستال و همچنین برند خود با تعداد کم نیز استفاده کنید.

 

انتخاب طرح ساده و با پیام واضح (اصول طراحی کارت پستال)

 

استفاده از طیف رنگی مناسب

یکی از مهمترین اصول طراحی و چاپ انتخاب یک طیف رنگی مناسب است. رنگ‌ ها احساسات و تداعی‌ ها را برمی‌ انگیزند و بر درک از برند یا پیام نوشته شده در کارت پستال تأثیر دارند. به رنگ استفاده شده در لوگو کسب و کار خود دقت کنید. سپس می توانید طیف رنگی کسب و کار خود را در کارت پستال داشته باشید.

 

تناسب فونت با تصاویر و اندازه کارت پستال

انتخاب فونت نیز برای طراحی کارت پستال بسیار مهم است. یک فونت واضح و مناسب خوانایی را افزایش می دهد و اطمینان می دهد که پیام به راحتی در ذهن مشتری قرار می گیرد. فونت ها همچنین شخصیت کارت که رسمی است یا دوستانه و برای چه هدفی فرستاده شده است را مشخص می کنند.

 

تناسب فونت با تصاویر و اندازه کارت پستال (اصول طراحی کارت پستال)

 

شخصی سازی کردن کارت پستال

اگر قرار است هر کارت پستال برای فرد خاصی فرستاده شود و البته تعداد آن ها محدود است، بهترین راه شخصی سازی کردن کارت پستال ها است. می توانید از عکس مشتری یا مخاطب به همراه تصاویری از علایق یا شغل وی در کارت پستال استفاده کنید. متن پیام نیز می تواند به صورت منحصر به فرد برای هر مخاطب نوشته شود.

 

طراحی و چاپ کارت پستال خود را به چه کسی بسپارم؟

حال که درباره مهم ترین اصول طراحی کارت پستال دانستیم، نوبت به پیاده کردن طرح و البته چاپ کارت پستال است. در این مرحله باید طراحی و چاپ کارت پستال خود را به یک تیم طراحی یا یک گرافیست حرفه ای بسپاریم تا دقیقا همان طرحی که انتظار داریم را روی کارت پستال پیاده کند. ابتدا باید مشخص شود که تم کارت پستال ما چیست. آیا قرار است اعیاد مذهبی را تبریک بگوییم؟ یا یک روز ملی و مناسبت هایی مانند روز مادر و پدر؟ سپس تصاویر منحصر به فرد مانند لوگو یا تصاویر مربوط به کسب و کار را نیز مشخص کنیم.

بعد از آن باید بهترین شرکت برای چاپ کارت پستال و طراحی آن را انتخاب کنیم. شما می توانید در این جا شرکت تبلیغاتی جوپنزا را انتخاب کنید. درشرکت ما گرافیک کاران حرفه ای به همراه بهترین ماشین آلات برای چاپ وجود دارند که تمامی قوانین و انتظارات شما را برای یک کارت پستال تاثیرگذار برآورده کرده و امکان چاپ آن ها را روی کاغذ های معمولی، گلاسه یا حتی کارت پستال به همراه پاکت نامه فراهم خواهند کرد.

 

نتیجه گیری

آگاهی از اصول طراحی کارت پستال برای افرادی که به این نوع از تبلیغات برای برند و کسب و کار خود احتیاج دارند، بسیار مهم است. کارت پستال باید تا حد امکان ساده، با تصاویر و فونت واضح و رنگ های مناسب ساخته شود. بنابراین یک شرکت چاپ و طراحی عالی باید برای آن در نظر گرفت تا بهترین پیام را به مخاطب منتقل کرد. جوپنزا برای شما بهترین ها را در نظر گرفته است پس همین حالا با واحد فروش ما به شماره 02122925602 تماس حاصل کنید.

 

اصول طراحی کارت پستال (اصول طراحی کارت پستال)

 

سوالات متداول

  1. چرا سادگی در اصول طراحی کارت پستال با اهمیت است؟

زمانی که طرح و تصاویر کارت پستال ساده اما جذاب باشند، پیام در لحظه اول مشاهده کارت پستال منتقل خواهد شد.

 

  1. رنگ های کارت پستال خود را چطور انتخاب کنیم؟

رنگ ها باید کاملا مناسب با کسب و کار و پیام کارت پستال باشند و در روانشناسی رنگ ها کاملا گیرا و جذاب به نظر برسند.

 

  1. آیا می توانم طراحی کارت پستال را خودم انجام دهم؟

به علت نداشتن دانش کافی درباره طراحی و همچنین انتخاب رنگ ها و تصاویر مناسب، بهتر است طراحی کارت پستال را به گرافیست های با تجربه بسپاریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button