اهمیت کارت ویزیت و استفاده از QR کد در کارت ویزیت

طراحی کارت ویزیت

طراحی کارت ویزیت هنوز هم جزء ابزارهای بازاریابی موفق و مستقل به حساب می‌آید. کسی نمی‌تواند اهمیت و تاثیر گذاری بازاریابی دیجیتال و بهینه سازی موتور‌های جستجو گوگل (سئو) و غیره را نادیده بگیرد، اما به هر حال این دو ابزار هنگام شروع مکالمه با مشتری و خوش و بش کردن با او نمی‌توانند کارآمد باشند و اینجاست که داشتن کارت ویزیت اهمیت خود را نشان می‌دهد.

اهمیت کارت ویزیت

از دیگر دلایل اهمیت کارت ویزیت این است که وقتی کسی را ملاقات می‌کنید و مطمئن هستید می‌توانید او را به مشتری بالفعل تبدیل کنید اولین قدم برای تاثیر گذاری هر چه بهتر ارائه کارت ویزیتی تاثیرگذار و به یاد ماندنی است. توجه داشته باشید که بین افراد کارت‌های ویزیت مختلف و زیادی از شرکت‌های گوناگون رد و بدل می‌شود، برای اینکه کارت ویزیت شما بیشتر به چشم بیاید باید طراحی ویژه‌ای داشته باشد. امروزه حتی کسب و کارهای کوچک نیز کارت ویزیت اختصاصی خود را دارند ولی از آنجا که طراحی مناسبی ندارند، به راحتی فراموش می‌شوند و توجه زیادی را به خود جلب نمی‌کنند. به همین دلیل است که توصیه میکنیم برای تاثیرگذاری در ذهن مخاطب به فکر کارت ویزیتی باشید که متفاوت از بقیه باشد و بتواند برای مدت‌ها در ذهن مشتری باقی بماند و در عین حال نام شما و کسب‌وکارتان را به نمایش بگذارد ، چشم‌اندازی از نحوه ارتباط شما را با مشتریان نمایش دهد ، سبک و شخصیت کاری شما را نمایش دهد.

کارت ویزیت،هویت بصری کسب و کار شما

کارت ویزیت شما به صورت بصری هویت کسب و کار شما را نشان میدهد. به کسب و کار شما چهره می بخشند و در یاد مخاطب میماند شما چه کسی هستید و چه کاری انجام می‌دهید. ارائه کارت ویزیت به شیوه‌ی فیزیکی و چاپی نشان دهنده حس تعامل و ایجاد رابطه دوستانه با مشتری است و اگر درست و موثر طراحی شود، پیام و ارزش کسب و کار شما را به مخاطب خاطر نشان میکند و نگرش مثبتی نزد مخاطبان نسبت به شما ایجاد می‌کند.

استفاده از QR کد در کارت ویزیت

کد QR راه مناسبی برای انتقال سریع اطلاعات تماس مانند آدرس سایت است و میتواند شخصیت حرفه ای به شرکت و طراحی کارت ویزیت شما بدهد. با ساخت Qr و گذاشتن اطلاعات در آن افراد میتوانند با اسکن کردن آن به اطلاعات شما دسترسی پیدا کنند. وقتی فضای زیادی در کارت ویزیت ندارید، میتوانید اطلاعات خود را در سایتتان بگذارید و سپس با بارکد دو بعدی آن را انتقال دهید.

مطالب پیشنهادی:
هدف از طراحی کارت ویزیت و اصول مهم آن
اهمیت کارت ویزیت تبلیغاتی در بازاریابی

و سخن آخر ما در این مقاله این است که یک کارت ویزیت خلاقانه مستعد اشتراک گذاشته شدن برای تمامی کسب و کارها ست و جز موارد ضروری در مقوله مارکتینگ به حساب می‌آید. قابل لمس بودن کارت ویزیت برای صاحبان کسب و کار که علاقه زیادی به ارتباط های شخصی دارند از دیگر مزیت های آن است.

همچنین ملموس بودن آن ها همراه با یک طراحی خلاقانه باعث می شود مشتری‌ها شما را به خاطر بسپارند. کارت ویزیت می‌تواند بسیار جذاب، غیرمعمول، عجیب، و یا بامزه باشد تا نام تجاری شما را مانند یک تیزر تبلیغاتی در ذهن مخاطب ماندگار نماید، علاوه بر این می‌تواند بین مردم چرخش کند و به دست هرکسی که می‌رسد پیام‌ تجاری شما را به مخاطبان منتقل کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button