تاثیر چاپ کارت گارانتی بر اعتماد مشتریان + اهمیت آن در افزایش فروش و بازاریابی

تاثیر چاپ کارت گارانتی بر اعتماد مشتریان

تاثیر چاپ کارت گارانتی بر اعتماد مشتریان مستقیم و مشهود است. به خصوص در دوران مدرن که اکثر خرید ها به صورت الکترونیکی انجام می شوند، بدون خرید حضوری، مشتریان نگرانی های بیشتری در زمینه انتخاب کالا و اصل بودن محصولات دارند و وجود گارانتی تاثیر مثبتی بر انتخاب آنها می گذارد. مشتریان به دنبال تضمین هستند که نشان دهنده قابل اعتماد بودن، باشد. در این مقاله جوپنزا قصد داریم تا به اهمیت کارت های گارانتی و تاثیر آنها بر افزایش فروش بپردازیم.

 

چگونگی تاثیر چاپ کارت گارانتی بر اعتماد مشتریان

خرید حضوری یا خرید الکترونیکی این روزها کار سختی شده است. چرا که رقابت به شدت افزایش یافته و صاحبان کسب و کار از روش های مختلف سعی دارند تا بر مشتریان تاثیر گذاشته و نظر آنها را به خود جلب کنند. در این میان، آنچه اعتماد و نظر مشتریان را جلب میکند وجود گارانتی است. اگر یک کالا مشابه در دو فروشگاه وجود داشته باشد، مشتری بیشتر به خرید آن کالایی تمایل دارد که دارای گارانتی است.

این مسئله در خرید آنلاین هم وجود دارد. مشتری زمانی که گزینه گارانتی را در پلتفرم شما مشاهده می کند، انتظار دارد تا زمان دریافت کالا یک کارت گارانتی دریافت کند. این نشان گر تاثیر چاپ کارت گارانتی بر اعتماد مشتریان خواهد بود. اما این تنها یک جنبه مثبت کارت های گارانتی برای افزایش فروش است. دقت کنید که مشتری یا کاربر قرار است 6 ماه تا یک سال این کارت را پیش خود نگه دارد. پس، در طول این مدت این کارت به عنوان تبلیغی برای فروشگاه شما عمل خواهد کرد.

 

مزایای چاپ کارت گارانتی

یک کارت شیک و زیبا از کسب و کار شما، باعث ایجاد رضایت در مشتری خواهد شد. وجود کارت گارانتی همراه با ارائه خدمات پس از فروش ، باعث می شود تا مشتری نظر مثبتی نسبت به محصولات و خدمات شما داشته باشد. در نتیجه، به دوستان و آشنایان خود نیز پیشنهاد می کند تا از کسب و کار شما خرید خود را انجام دهند.

 

چه نوع کارت های گارانتی وجود دارد؟

کارت های گارانتی به طور کل در پنج نوع چاپ می شوند.

  • کارت گارانتی محصولات الکترونیکی
  • کارت گارانتی خودرو
  • گارانتی لوازم خانگی
  • محصولات صنعتی
  • کارت گارانتی غذا و داروها

وجود هر یک از کارت ها باعث می شود تا مشتریان به محصول شما اعتماد بیشتری داشته باشند. برای مثال کارت گارانتی لوازم خانگی برای ماشین لباسشویی و ظرفشویی باعث می شود تا مشتریان با خیال راحت تر خرید کنند. این مسئله به خصوص برای کسانی که برای اولین بار خرید می کنند بسیار ضروری است، چراکه پیش از این تجربه خرید را نداشته اند و با وجود گارانتی در زمان خرید احساس امنیت خواهند کرد.

 

کارت گارانتی کسب و کار شما را یادآوری می کند

سخت است که در دنیای امروزی نام تمام کسب و کارها را به خاطر بسپاریم. کارت های گارانتی با داشتن اطلاعات تماس و فروشگاه شما، کمک می کنند تا کسب و کار شما به افراد یادآوری شود. این مسئله به خصوص در زمان نیاز مشتری تاثیر بیشتری خواهد گذاشت. برای مثال تصور کنید، به دلیل نوسانات برق پلوپز خانه بسوزد و هزینه تعمیر آن نیز بالا باشد، در نتیجه اولین راه حلی که به ذهن مشتریان میرسد، خرید از یک فروشگاه معتبر است و با دیدن روزانه کارت گارانتی اولین نامی که به ذهنشان می رسد، فروشگاه شما خواهد بود.

 

کارت گارانتی نشان گر حرفه ای بودن شما است

تاثیر چاپ کارت گارانتی بر اعتماد مشتریان تا به اینجا مشخص شده است. با ارائه یک کارت گارانتی با کیفیت و حرفه ای که دارای گرافیک مناسب و هماهنگ با برند شما است، نشان می دهید کسب و کاری حرفه ای و منظم دارید. به خصوص در صنایع و کار با شرکت های بزرگ، ارائه کارت های گارانتی نشان دهنده تصویری از کسب و کار شما خواهد بود

.

کارت گارانتی بر چه نوع کاغذی چاپ می شود؟

زمانی که از تاثیر چاپ کارت گارانتی بر اعتماد مشتریان گفتیم، اشاره کردیم که این کارت قرار است 6 ماه یا بیشتر در دسترس مشتریان باشد. مشتریان معمولا کارت ها را در جایی قرار می دهند که در معرض دید باشند و سالم بمانند تا در صورت نیاز از آنها استفاده کنند.در زمان طراحی و چاپ، کارت ها از سه نوع کاغذ استفاده می شود. مقوا هزینه بسیار کمی دارد اما میزان شکستگی و صدمه دیدن آن بالا است. اکثر شرکت ها نوع پی وی سی را انتخاب می کنند، چرا که هم دوام بالایی دارد و هم با هولوگرام شیک و جذاب است.

طراحان در ابتدا یک نمونه از کار طراحی شده برای کارت گارانتی را برای شما روی ورق پی وی سی چاپ خواهند کرد. هر کدام از کارت ها درون یک روکش قرار می گیرند تا اطلاعات آنها در طول زمان پاک نشود. شما می توانید انتخاب کنید که کارت پی وی سی، شفاف یا مات باشد. حتما برای طراحی عکس، لوگو و متن های مورد نظر خود را برای طراح ارسال کنید تا نمونه کار مطابق با آنچه نیاز دارید انجام شود.

 

سخن پایانی

شما می توانید از کارت گارانتی به عنوان یک ابزار جذب مشتری و تبلیغات دراز مدت استفاده کنید. در این مقاله جوپنزا تاثیر چاپ کارت گارانتی بر اعتماد مشتریان را بررسی کردیم. همان طور که متوجه شده اید، وجود کارت گارانتی نظر مشتریان را جلب می کند و آن را تا زمان نیاز پیش خود نگه خواهند داشت. همچنین، ارائه یک کارت حرفه ای و خدمات پس از فروش، باعث می شود تا مشتریان نام شما را به دیگران نیز معرفی کنند. تمامی این مسائل را به عنوان یک شیوه بازاریابی و افزایش فروش می توان در نظر گرفت. امیدواریم این مقاله جوپنزا برای شما مفید بوده باشد.

 

سوالات متداول

  • چرا باید از کارت گارانتی استفاده کرد؟

برای جلب اعتماد مشتریان و ارائه خدمات پس از فروش باید از کارت گارانتی حرفه ای و شیک استفاده کنید.

 

  • کارت گارانتی چطور به عنوان یک تبلیغ عمل می کند؟

کارت گارانتی در ابتدا باعث جلب مشتری می شود و سپس، برای مدت طولانی در دسترس مشتری است تا به او یادآوری کند همواره می تواند از کسب و کار شما محصولات مناسب را خریداری کند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button