چگونه از کارت گارانتی به عنوان ابزار تبلیغاتی مؤثر استفاده کنیم؟

کارت گارانتی به عنوان ابزار تبلیغاتی

کارت گارانتی به عنوان ابزار تبلیغاتی مهمترین و موثرترین راه بازاریابی و جذب مشتری است که باید داشته باشید. تقریباً هر کسب و کاری که راه اندازی می شود صاحبان آن به دنبال کارت گارانتی مناسب هستند. اگرچه ما در دنیایی زندگی می کنیم که همه چیز دیجیتالی می شود و شبکه های اجتماعی هر روز در حال گسترش هستند، کارت گارانتی همچنان یکی از موثرترین راه ها برای ارتباط مشتریان با یک تجارت است. کارت گارانتی در هنگام خرید لوازم خانگی و کالاهای برقی بیشتر نمایان می شود و ارائه نمونه کارت گارانتی می توان نقش مهمی داشته باشد. در واقع هنگام خرید وسایل برقی مانند ماشین لباسشویی، قهوه ساز و بسیاری موارد دیگر همچنین در مورد کالاهای لوکس مانند جواهرات و ساعت به مدت زمان گارانتی توجه ویژه ای می شود.

کارت گارانتی به عنوان ابزار تبلیغاتی چه نقشی در کسب و کار دارد؟

زمانی که وارد یک مرکز خرید می شوید با طیف وسیعی از محصولات و برندها مواجه هستید که انتخاب محصول از یک برند خاص را برای شما دشوار می کند. امروزه با ورود انواع برندها و محصولات به دنیای کسب و کار، خدمات پس از فروش یکی از مهم ترین عواملی است که باعث می شود افراد تصمیم بگیرند که یک محصول یا محصول را بخرند یا نه.

اگر مردم بین چندین برند مردد باشند که در نهایت محصول موفقی خواهد بود که دارای کارت گارانتی است البته صرف داشتن کارت گارانتی مشتری برند شما را جذب نمی کند. بلکه واقعاً باید شرایط و خدمات پس از فروش برای این تکه کاغذ وجود داشته باشد تا ارزش و اعتماد کسب شود.

با این حال، همه کارت های گارانتی از نظر کاربری و کیفیت یکسان تولید نمی شوند. امروزه تمامی کسب و کارها، چه کوچک و چه متوسط، می توانند کارت خود را طراحی کرده و با هزینه ای بسیار کم در سفارش، کارت متناسب با خدمات خود را به مشتریان خود ارائه دهند.

 

کارت گارانتی به عنوان ابزار تبلیغاتی

 

چند نوع کارت گارانتی وجود دارد؟

در کل پنج نوع کارت گارانتی وجود دارد که در زیر لیست شده است:

1. کارت گارانتی محصولات الکترونیکی

این کارت ها برای محصولاتی مانند تلفن همراه، لپ تاپ، تلویزیون و سایر وسایل الکترونیکی صادر می شود.

 

2. کارت گارانتی خودرو

این نوع کارت ها به عنوان مدرک گارانتی خودرو ساخته می شوند. هنگام طراحی این کارت ها باید به اهمیت تقسیم بندی و جداسازی قسمت های مختلف گارانتی مانند قطعات، موتور و تعمیرات اساسی توجه شود.

 

3. کارت گارانتی لوازم خانگی

این نوع کارت ها برای محصولاتی مانند یخچال، ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی صادر می شود. نکات طراحی در این کارت ها شامل اطلاعاتی در مورد شرایط نگهداری و نحوه استفاده صحیح از محصول است.

 

4. کارت گارانتی محصولات صنعتی

برای محصولات صنعتی و تجهیزات پیچیده نیز کارت گارانتی ایجاد می شود. در طراحی این کارت ها باید به استفاده از نمودارها و تصاویر مربوط به محصول توجه شود تا اطلاعات بهتری به مشتریان ارائه شود.

 

5. کارت گارانتی غذا و دارو

این نوع کارت ها برای محصولاتی مانند مکمل های غذایی و داروها صادر شده و طراحی در این کارت ها شامل اطلاعات دقیق و کاملی از نحوه استفاده و نگهداری محصول است.

 

برای چاپ نمونه کارت گارانتی از چه موادی استفاده می شود؟

در طراحی کارت گارانتی از سه نوع کاغذ مقوایی، کاغذ گلاسه و پی وی سی استفاده شده است. با نوع مقوایی احتمال شکستگی و فساد بیشتر بوده اما هزینه چاپ کارت گارانتی بسیار کمتر خواهد شد. برخی از شرکت ها ترجیح می دهند کارت های گارانتی هولوگرام پی وی سی داشته باشند که بسیار بادوام و شیک هستند. شما می توانید هر آنچه را که می خواهید از بین طرح های مختلف انتخاب کنید یا حتی قالب های سفارشی خود را برای چاپ در اختیار طراحان قرار دهید.

کارشناسان و طراحان در نهایت نمونه کارت گارانتی را که در واقع یک اثر هنری است بر روی ورق پی وی سی با روکش های پلاستیکی شفاف چاپ خواهند کرد. کارت ضمانت PVC شفاف یا مات در برابر سایش محافظت زیادی می کند. حتی می‌توانید عکس‌ها، آرم‌ها و متن‌های خود را ارسال کنید تا یک کارت ضمانت شخصی برای شرکت خود داشته باشید.

 

کارت گارانتی به عنوان ابزار تبلیغاتی

 

چرا بهتر است کارت گارانتی روی پی وی سی چاپ شود؟

کارت های گارانتی معمولاً چند ماه یا چند سال اعتبار دارند، بنابراین خریدار باید کارت را تا تاریخ انقضا نگه دارد تا بتواند از خدمات پس از فروش استفاده کند. از آنجایی که دوام کارت گارانتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، بهتر است آن ها را بر روی کارت های محکم و بادوام چاپ کنید تا از آسیب یا تخریب در امان بمانند و مناسب ترین متریال برای این منظور استفاده از کارت پی وی سی بوده که در برابر عواملی مانند آب، رطوبت، ضربه، سایش و پارگی بسیار مستحکم و مقاوم هستند.

 

سخن پایانی

کارت گارانتی به عنوان ابزار تبلیغاتی، نقش بسیار مهمی در روابط تجاری و جذب مشتری دارد. با رعایت نکات طراحی و چاپ کارت گارانتی می توان از آن به عنوان ابزاری قدرتمند برای افزایش اطمینان و تمایل مشتری به خرید استفاده کرد و طراحی جذاب و حرفه ای کارت گارانتی، ارتقای تصویر برند را تسهیل می کند و مشتریان را تشویق به بازگشت در خرید مجدد از شما می کند. اطلاعات دقیق و کامل در مورد محصولات و شرایط گارانتی در کارت گارانتی باعث افزایش اعتماد مشتریان به کسب و کار می شود و تجربه خرید مثبت تری را برای آنها فراهم می کند.

 

سوالات متداول

  1. کارت گارانتی چیست؟

کارت گارانتی سندی است که بر روی بسته بندی یا داخل بسته بندی کالا قرار می گیرد، علاوه بر تضمین اصالت کالا، زمانی را برای خدمات پس از فروش یا تعمیر رایگان یا کم هزینه کالا در اختیار می گذارد.

 

2. کارت گارانتی در چه سایزهایی چاپ می شود؟

کارت های گارانتی معمولا در فرمت A5 یا کارت ویزیت چاپ می شوند. اما هیچ اجباری در ابعاد آن وجود ندارد و بنا به سلیقه و نیاز خود می توانید آن را در هر سایزی پرینت بگیرید، مرتب کنید، برش بزنید، پانچ کنید، شماره بگذارید و در هر قالبی که می خواهید چاپ کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button