طراحی بیلبورد چقدر در تبلیغات اهمیت دارد

طراحی بیلبورد تبلیغاتی شرکت غذایی برگرینو, طراحی بیلبرد تبلیغاتی, طراحی بیلبورد, چاپ بیلبورد

طراحی بیلبورد بخش حساس مهمی از تبلیغات میباشد، زیرا هر پیکسل از طرح شما را بزرگ میکند و اگر کوپکترین آلمان بی کیفیت و کم حجم باشد،زمانی که در ابعاد بزرگ چاپ میشود کیفیت خود را نشان میدهند، که میتواند برای شما دردسر ساز شود.

برای همین است که باید در انتخاب گروهی که میخواهید طراحی بیلبورد خود را به آنها بسپارید باید دقت کنید، گروه ر باید خلاق و مجرب باشند تا بیلبورد شما را با کیفیت و به بهترین شکل به اجرا دربیاورند.

طراحی بیلبورد هم به صورت عمودی و هم به صورت افقی انجام میشود. سایز بیلبورد ها در دید مخاطب بسیار تاثیرگذار است، بیلبورد شما اگر به صورت افقی طراحی شود، باید به صورت یکپارچه و یکدست طراحی شود، اگر فاصله ی المان ها از هم زیاد باشد، مخاطب جذب آن نمیشود.

بیلبورد تبلیغاتی چیست

برای اینکه نام و برند شرکتتان را در ذهن همه ی مخاطبان حک کنید و درگیر آن شوند، لازم است که طرحی خلاقانه در ذهن مخاطبان به کار بگیرید.

این طرح میتواند یک شعار تبلیغاتی، نوشته، تایپوگرافی و تصویر و غیره باشد. با دیدن برند شما ممکن است کاربر یا مخاطب خیل سریع از آن بگذرند و یا آنقدر خاص باشد که چند دقیقه به برند و بیلبورد تبلیغاتی شما خیره شوند و اگر چند ماه هم از آن بگذرد، هنگام خرید اگر برند شرکت شما بر روی محصولی باشد خیلی زود و با اطمینان کامل از خاص بودن شما اقدام به خرید کنند.

انواع طراحی بیلبورد کدامند

بیلبورد ها به دو صورت ساده و خلاقانه طراحی میشوند.

که مسلما طراحی بیلبورد بهتر است و خیلی سریع کاربران و مخاطبان را به خود جذب میکند. اما در تیم حرفه ای جوپنزا طراحی های ساده بیلبورد را به بهترین شکل طراحی میکنند و به اجرا در می آوردند، تا بعد از نصب روی بیلبورد، بیشترین توجه ها را به خود جلب کند.

اما طرح های خلاقانه بیشتر بر رویشان کار میشود و بدون شک اگر طراحی بیلبورد خلاقانه را انتخاب کنید، تیم جوپنزا بهترین بیلبورد های خلاقانه را برای شما طراحی خواهند کرد.

 

مطلب پیشنهادی : طراحی پوستر

 

طراحی بیلبورد خلاقانه چه مزایایی دارد

بیلبورد های تبلیغاتی، همچون رسانه ای در بیرون برای کسب و کارها عمل میکند. امروزه کسب و کارها متفاوت و خدماتی برای بالا رفتن سود کسب و کار خود از آن استفاده میکنند.

مهمترین مزایای بیلبورد تبلیغاتی خلاقانه این است که به راحتی دیده میشود و اگر این بیلبورد تبلیغاتی با خلاقیت بالایی طراحی شده باشد، تعداد زیادی از افراد آن را به ذهن میسپارند، بخش زیادی از وظیفه جذب مشتری را بیلبورد تبلیغاتی را عهده دار برای همین است که در انتخاب تیم طراحی حرفه ای باید دقت کرد.

آژانس تبلیغاتی جوپنزا با بهترین طراحانی که دارد بهترین و تاثیرگذارترین بیلبورد های خلاقانه را برای شما طراحی میکنند.

 

مطلب پیشنهادی : چاپخانه

 

چه شرکتی برای طراحی بیلبورد تبلیغاتی مناسب است

امروزه شرکت ها و افراد زیادی بیلبورد های تبلیغاتی طراحی میکنند. اما همان طور که در ابتدای مقاله گفتیم، این که طرح چقدر باکیفیت و تاثیرگذار باشد بسیار مهم است.

اگر میخواهید طراحی بیلبورد تبلیغاتی شما خاص باشد و مخاطبان را خیلی زود به خود جذب کند.

طراحی بیلبورد تبلیغاتی خود را به شرکت خدمات طراحی بیلبورد جوپنزا بسپارید تا در مدت زمان کمی شعار های تبلیغاتی و برند شرکت شما بر سر زبانها بیوفتد.

در بیلبورد طراحی شعار تبلیغاتی چقدر مهم است

یکی از عوامل مهمی که بر روی بیلبورد شما تاثیرگذار است و بر روی آن نقش میبندد، شعار تبلیغاتی است.

شعار های تبلیغاتی معمولا برای هدف های خاص و دوره های زمانی خاص طراحی میشوند. نقش شعار در بیلبورد، ایجاد کردن فضای مناسب با برندینگ است که براساس نیازهای بازار طراحی و مورد استفاده قرار میگیرد.

در آژانس تبلیغاتی جوپنزا با توجه به سابقه درخشان در زمینه طراحی شعار و کار کردن با انواع کسب و کار ها، بهترین طراحی های شعار تبلیغاتی با توجه به اهداف شما در بازار و نیازی که مصرف کننده دارد، طراحی میکنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button