ساخت غرفه نمایشگاهی چه اهدافی دارد

سازه نمایشگاهی

داشتن غرفه نمایشگاهی فرصتی برای معرفی کار و محصولات شرکت شما به دیگران است. شما می توانید با ساخت وداشتن غرفه سازی نمایشگاه میتوانید با رقیبهایتان، رقابت کنید.برای جذب مشتری در غرفه های نمایشگاهی چه راه هایی وجود دارد.جذب مشتری در غرفه های نمایشگاهی به روش های زیادی امکان پذیر است و  با جذب مشتری در غرفه های نمایشگاهی میزان فروش هم به نسبت آن بالا میرود.

 در غرفه آرایی نمایشگاهی  آیتم های اصلی و مهم کدامند

غرفه آرایی نمایشگاهی یکی از مهمترین کارهایی است که باید قبل از شروع نمایشگاه انجام داد. غرفه آرایی خوب شما را در رسیدن به اهدافتان کمک میکند. و در پی آن فروش محصولات شما بیشتر میشود و کسب و کارتان رونق میگیرد.

چگونه خیلی فوری غرفه نمایشگاهی ساخت

ساخت فوری غرفه نمایشگاهی معمولاً در مراحل مختلفی صورت میگیرد. طراحی غرفه از مراحل اساسی و مهم در ساخت فوری غرفه نمایشگاهی به شمار می آید.

ابزارهای و تجهیزات تبلیغاتی در غرفه سازی نمایشگاهی کدامند

همه ی کسب و کارها با شرکت در فضاها و رویداد های نمایشگاهی قصد دارند تا خود را درمعرض دید افرادی قرار دهند که به قصد بازدید از نمایشگاه به آن مکان آمده اند.

برای همین میخواهند خود را نشان دهند و به مخاطبین بشناسند پس از ابزارهای پرکاربرد تبلیغاتی استفاده میکنند. که تجهیزات غرفه نمایشگاهی عبارتند از:

استند و رول آپ تبلیغاتی نمایشگاهی 

استند ها و رول آپ ها جزو موارد پراستفاده در بین این تجهیزات هستند.

شرکت ها پیام های تبلیغاتی را در کنار محصولات و خدمات و هرآنچه که می تواند برای بازدیدکنندگان جذاب باشد را بر روی این استند چاپ می کنند.

استند و رول آپ کم حجم ، سبک و ارزان هستند و توسط اکثر شرکت کنندگان مورد استفاده قرار می گیرند. این دو از نظر ابعاد و کاربردی تفاوت چندانی ندارند و تنها از نظر ظاهر کمی باهم فرق دارند.

میز و صندلی و ویترین

شرکت کنندگانی که قصد معرفی محصولی را دارند آن را در ویترین هایی در نمایشگاه مخصوص این کار قرار می دهند.

و تجهیزاتی مانند میز و صندلی نمایشگاهی با کاربری های مختلف هم فراهم میکنند. صندلی جک دار با قابلیت تنظیم ارتفاع که معمولا برای نشستن پشت میز کانتر تهیه می شود‌.

و میز و صندلی پذیرایی که برای استراحت افرادی که در آنجا فعالیت دارند استفاده میشود و یا پذیرایی از بازدید کنندگان تهیه میشود و در غرفه نمایشگاهی جای میدهند.

لوازم صوتی و تصویری

خیلی از شرکت های معتبر و بزرگ برای اینکه ارائه بهتر از محصولات و خدمات خود را داشته باشند، باند های صوتی، تلویزیون های ال ای دی برای پخش تیزر ها، استند های هوشمند و حتی ویدیو پروژکتور اجاره میکنند.

تا با ایجاد جلوه های دیدنی و جذابیت، مخاطبان را به سمت خود میکشانند و به بهترین شکل  پیام های تبلیغاتی خود را به انها انتقال میدهند.

پاپ آپ و میز کانتر

پاپ آپ و میز کانتر نقش مهم و زیادی در جذابیت غرفه دارند.

میز کانتر محلی است که شخصی به نمایندگی از شرکت پشت آن قرار می گیرد و به توضیح خدمات می پردازد و گاهی کاتالوگ، بروشورِ و سایر تبلیغات چاپی روی آن قرار می گیرد تا در دسترس بازدید کنندگان باشد و از خدمات هر کدام از محصولات آنجا را مطالعه کنند.

پاپ آپ هم که بر روی آن لوگوی شرکت ، پیام های تبلیغاتی و غیر چاپ شده و معمولا با میز کانتر ست می شود مثل دیواری منحنی و جذاب داخل غرفه قرار می گیرد.

 غرفه سازی نمایشگاهی مناسب در افزایش فروش چقدر تاثیرگذار است

غرفه نمایشگاهی یکی از کارهای مهم در معرفی کسب و کار در دنیای امروز میباشد. غرفه نمایشگاهی می تواند باعث افزایش درآمد شرکت شود و فروش را افزایش دهد.

انتخاب رنگ مناسب در طراحی دکوراسیون نمایشگاهی چقدر اهمیت دارد

یکی از فاکتور های مهم در طراحی دکوراسیون نمایشگاهی انتخاب رنگ مناسب است، چراکه رنگ دکوراسیون در جذب مخاطب و مشتری بسیار تاثیرگذار است‌.

مراحل ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی چگونه است

طراحی و ساخت غرفه های نمایشگاهی بیشتر اوقات به بازه زمانی مشخصی نیاز دارد. آشنایی با مراحل طراحی و ساخت غرفه های نمایشگاهی می تواند روند موفقیت را سرعت بخشد.

  •  غرفه نمایشگاهی در برندینگ تاثیرگذار است
  • تاثیر غرفه نمایشگاهی در برندینگ بسیار مهم و همیشه مثبت است.

اهمیت غرفه آرایی نمایشگاهی

غرفه آرایی نمایشگاهی یکی از مهم ترین عوامل بر جذب بازدید کننده می باشد.

غرفه نمایشگاهی آیتم بسیار مهم 

طراحی غرفه نمایشگاه یک عامل بسیار مهم برای جلب توجه مشتری و افزایش بازدهی بیشتر در کار است. طراحی غرفه نمایشگاه باید بیانگر اهداف و نیاز های شرکت باشد.

فرد ی که برای میزبانی غرفه نمایشگاهی انتخاب میکنید باید چه ویژگی های داشته باشد

ظاهر آراسته و مرتب میزبان غرفه در اندازه افزایش توجه مشتریان تاثیر گذار می‌ باشد.

میزبان غرفه باید خلاق، قدرتمند و دارای اطلاعات کافی باشد، تا بتواند با قدرت تکامل بالا با اخلاق خوب پاسخ همه ی سوال های مشتریان را بدهد.

اصل های مهم غرفه سازی و نکات کلیدی در غرفه سازی نمایشگاهی کدامند

در ادامه  این مقاله شما را با چند اصل در غرفه سازی و جذب بیشتر مخاطبین آشنا می کنیم.

شما باید به غرفه ی خود به چشم تبلیغی سه بعدی از شرکتتان نگاه کنید.شما باید از رنگ های شرکت تان در غرفه سازی استفاده کنید، مگر زمانی که از تِمی خاص استفاده می کنید.

و بهتر است که لوگوی شرکت را به طور برجسته نشان دهید.

طراحی غرفه نمایشگاهی

بهتر است کفپوش غرفه های نمایشگاهی با دیگر نقاط هماهنگ کنید، می توانید با اجاره ی فرش از یک دکوراتور یا استفاده از موارد دیگر مثل کفپوش چوب جنگلی، یا با کاشی انجام دهید.

برای حفظ فضا و اضافه کردن موارد هیجان انگیز به غرفه های نمایشگاهی، ادبیات خود را نمایش دهید. ارائه شنیداری و دیدنی هر دو برای هر نمایشگاهی عالی و مقرون بصرفه است.

با این کار مشتری در تجربه ی غرفه سهیم می شود و با شرکت شما آشنا می شود.

نمایشگرهای بزرگ برای پخش دمو، ویدیو یا تبلیغات جذاب عالی هستند.

مشتریان مثل پروانه ای که جذب شمع می شود، جذب ویدیوهای تبلیغاتی حرفه ای می شوند.برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد غرفه سازی،با یک طراح حرفه ای غرفه های نمایشگاهی مشورت کنید.

شرکت در نمایشگاه هزینه بر است ولی با برنامه ریزی مناسب به راحتی سرمایه خود را دوباره کسب می کنید.

اگر میخواهید در نمایشگاهی شرکت کنید با مشاوران و تیم شرکت جوپنزا مشورت کنید تا به شما در این زمینه کمک کنند.

در مقالات بعدی شما را با نکات بیشتری در مورد غرفه سازی و چگونگی اجرای آن و موفقیت در طراحی آن آشنا میکنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button