چاپ آنلاین چیست و چه مزایایی دارد

طراحی کارت ویزیت شرکت تولید کننده روشنایی qlite , طراحی کارت ویزیت, طراحی کارت ویزیت شرکتی

شرکت جوپنزا، چاپ هر نوع طراحی و سفارش خدمات را به صورت آنلاین میپذیرد و با سرعت بالا و کیفیت عالی و قیمت مناسب و ارزان در اختیار مشتریان قرار میدهد. چاپ آنلاین یا چاپ غیرحضوری، خدمات مناسبی میباشد که علاوه بر این که هزینه چاپ و طراحی را کاهش میدهد، سرعت کار و سفارش را افزایش میدهد.

این سفارش های آنلاین میتواند شامل بروشور، طراحی کاتالوگ ، قبض، پوستر، فولدر، ست اوراق اداری، پوشه و برچسب و غیره باشند.

که شرکت جوپنزا برای آسان کردن سفارش گیری آنلاین ابن خدمات را ارائه میدهد.

شما به راحتی از طریق ایمیل فایل خود را به روش های مختلف اینترنتی میفرستید و در هرکجای کشور باشید با بالاترین سرعت و مناسبترین قیمت آنها را تحویل میگیرید.

شرکت جوپنزا با چاپ آنلاین با بالاترین کیفیت و کمترین زمان کمترین هزینه با حذف واسطه ها، سفارشات را به مشتریان تحویل میدهند.

کارت ویزیت چیست

کارت ویزیت در قابی کار شما و شماره تلفن و خدمات و برند شما را نمایش میدهد و به طور غیرمستقیم در بازاریابی و تبلیغات شما تاثیرگذار است. پس یکی از بخش های مهم و اولیه در بازاریابی شما محسوب میشود که معمولا در ملاقات اول شما با مشتریان و مخاطبان شما به آنها داده میشود.

انواع کارت ویزیت ها کدامند

کارت ویزیت ها در انواع مختلف دایره ای و مستطیلی طراحی و چاپ میشود. نوع دیگر کارت ویزیت به صورت دوبل است که کیفیت و مقاومت بیشتری نسبت به کارت ویزیت های دیگر دارد. در ادامه میخواهیم به اهمیت چاپ کارت ویزیت بپردازیم.

چاپ کارت ویزیت چقدر اهمیت دارد

چون کارت ویزیت اولین راه ارتباطی شما با مخاطب است از اهمیت ویژه ای برخوردار است. برای این که مخاطبان بیشتری را به آن جذب کنید.

طراحی کارت ویزیت خود را به طراحان حرفه ای شرکت جوپنزا بسپارید.

کارت ویزیت ها در انواع و جنس های مختلف چاپ میشوند:

۱. چاپ کارت ویزیت سلفون براق

این نوع کارت ویزیت همان طور که از نام پیداست بر روی کاغذ گلاسه ۳۰۰ گرم چاپ میشود و سپس بر روی آن سلفون براق کشیده میشود.

این نوع از کارت ویزیت مقرون به صرفه ترین میباشد.

۲. چاپ کارت ویزیت سلفون مات

این نوع کارت ویزیت هم مانند کارت ویزیت با سلفون براق بر روی کاغذ گلاسه ۳۰۰ گرم چاپ میشود و به جای سلفون براق از سلفون مات برای روی آن استفاده میشود که محکم تر میباشد و ماندگاری بیشتری خواهد داشت و با تماس دست با آنها رنگهای کارت ویزیت، به پوست دست برخورد نمیکند.

۳. چاپ کارت ویزیت نوشتاری

این نوع از کارت ویزیت ها برای نوشتن مناسب هستند و در سازی ۴.۸ در ۸.۵ سانتی متر چاپ میشوند.

این نوع کارت ویزیت در انواع کتان آلمان، کتان امباس و کرافت و کارتی چاپ میشوند که در نوع کتان آلمان و امباس نباید از رنگ تیره برای چاپ استفاده کرد.

چاپ کارت ویزیت به دو صورت مقوایی و pvc انجام میشود‌.

کارت ویزیت مقوایی با pvc در چیست

کارت ویزیت مقوایی ارزان تر بوده و از استحکام و ماندگاری کمتر برخوردار است.

اما کارت ویزیت pvc چون از جنس پلاستیک میباشد مقاومت بالایی دارد برای همین از اهمیت ویژه ای برخوردار است و طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است.

چاپ کارت ویزیت pvc چه ویژگی هایی دارد

کارت ویزیت pvc علاوه بر مقاومت بالایی که دارد جز کارت ویزیت حرفه ای میباشند و به دلیل خوانا بودن نوشته های روی کارت ویزیت، زیبا بودن گوشه های دور گرد این کارت ها طرفداران زیادی دارد.

این نوع کارت ویزیت در انواع ساده و هوشمند با ضخامت های ۳۰۰ میکرون و ۵۰۰ میکرون و ۷۵۰ میکرون چاپ میشوند.

چاپ کارت ویزیت خاص برای چه آژانس هایی مناسب است

اگر شما به دنبال چاپ کارت ویزیت خاص هستید، چاپ اهنربایی را به شما پیشنهاد میدهیم که شرایط استفاه خاصی دارد و برای آژانس های مسافرتی و رستوران ها مناسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button