طراحی لوگو تجاری، طراحی لوگو چقدر در تبلیغات شما موثر و هائز اهمیت است

طراحی لوگو

شما صاحب کسب و کار وقتی هدف خود را برای شروع کسب و کارتان مشخص میکنید، اولین قدمی که برمیدارید برند سازی است، بعد از آن طراحی لوگو که خوب باشد برای کسب و کارتان در رابطه با موضوع کارتان میباشد.

همیشه مشتری در نگاه اول به محصول موردنظر جذب آن میشود، طراحی لوگو هم همینطور است اگر لوگو مناسب و مرتبط با کارتان طراحی کنید، سایت شما در دید مشتری مثبت خواهد بود و خیلی راحت به شما و محصولات شرکت شما اعتماد خواهد کرد.

لوگو مهم‌ترین هسته شناخت هویت هر برند می‌باشد. لوگوی شرکت‌ها، بر روی نوشت افزار، وبسایت، کارت های تجاری و آگهی های تبلیغاتی هر شرکت ظاهر می شوند. برای همین لوگوهای خوب به شرکت ها، سازمان ها و غیره در راه های موفقیت کمک زیادی می کنند.

طراحی یک لوگوی خوب بر روب سایت شما بسیار با اهمیت است، لوگوی که کپی نشده باشد و مختص سایت و برند شما باشد، میتواند شما را به کلی از مخاطبان اینترنت معرفی کند.

گروه طراحان سایت جوپنزا در طراحی سایت شما از یک لوگوی مناسب و خاص برای معرفی شما استفاده میکنند، یک لوگو هویت شما را نشان میدهد برای همین از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

در طراحی لوگو تجاری باید نکاتی را رعایت کرد

اول اینکه از زمینه ساده استفاده کنید حداکثر از دو رنگ استفاده کنید زیرا سادگی محبوبیت بیشتری در میان همگان دارد.

دومین نکته اینکه هر چه قدر شما با استعداد و خلاق هم که باشید نباید طراحی لوگو خود را خودتان انجام دهید، زیرا طراحی لوگو کار طراحان حرفه ای میباشد‌.

برای طراحی لوگو تجاری خود میتوانید با کارشناسان شرکت جوپنزا در تماس باشید. شماره تلفن در همین سایت جوپنزا درج شده است. یک لوگو خوب باید مختص شما و برند شما باشد شرکت جوپنزا با داشتن گروه طراحان حرفه ای در

طراحی سایت و طراحی لوگو آماده خدمتگذاری به شما میباشد.

نکته دیگری که در طراحی لوگو تجاری باید رعایت کرد این است که از سطح صاف برای طراحی لوگو استفاده کنید، یعنی برجستگی نداشته باشد. طبق تحقیقات انجام شده مسطح بودن لوگو طرفداران زیادتری دارد.

نکته مهم دیگر در طراحی لوگو این است که هنگام تغییر و بازسازی لوگو به یکباره به طور کامل لوگو را تغییر ندهید به طوری که مشتریان احساس بیگانگی کنند. در طراحی آرم و طراحی آرم تجاری اگر نکاتی را که گفتیم رعایت شود شما میتوانید بهترین لوگو را به برند خود اختصاص دهید.

اگر به دنبال این هستید که طراحی آرم شرکت خود را به چه شرکت تبلیغاتی بسپارید، به شما اطمینان میدهیم شرکت جوپنزا با بیش از یک دهه تجربه در زمینه طراحی سایت و طراحی آرم و لوگو بهترین لوگو ها را برای سایت شما طراحی میکنند.

طراحی لوگو

لوگو نوشتاری چیست

در این نوع طراحی لوگو نام تجاری شما بطور اختصاصی تبدیل به لوگوتایپ میشود. مزیت این نوع سفارش این است که برای طراحی عنوان تجاری شما به صورت نوشتاری، از فونت آماده ای استفاده نمیشود، بلکه بصورت اختصاصی از پایه، با توجه به پیچیدگی ها و ماهیت نام تجاری شما، برای شما طراحی میشود.

لوگوی نوشتاری هیچ نماد و المان تصویری را دارا نمیباشد.

طراحی لوگو نوشتاری بیشتر برای شرکت های کوچک و تازه تاسیس مناسب میباشد.

طراحی لوگو تصویری چیست و چقدر در شناخت برند شما موثر است

استفاده از سبک طراحی لوگوی تصویری برای شرکت های جهانی بسیار کارآمد است زیرا می توانند بدون در نظر گرفتن زبان های قابل درک قوم های مختلف هویت و سبک کاری خود را برای آنها مشخص کنند.

البته استفاده از لوگوی تصویری برای شرکت های کوچک که تلاش برای معرفی نام خود دارند مناسب نیست و بهتر است از طراحی لوگو نوشتاری استفاده کند.

طراحی لوگو ترکیبی

لوگو ترکیبی یکی دیگر از طراحی های لوگو است و به صورت کوتاه میتوان گفت ادغام تصویر با نوشته را لوگو ترکیبی می گویند.طراحی لوگو ترکیبی، ترکیبی از دو مدل لوگو نوشتاری و لوگو تصویری است یعنی با استفاده از نام برند، نوشتار و تصاویر این لوگو ساخته میشود.

در طراحی لوگو ترکیبی باید نکاتی را رعایت کرد که نوشتار با تصویر هماهنگ باشند، تیم طراحان حرفه ای شرکت جوپنزا با طراحی بهترین لوگو های حرفه ای در مدت زمان کوتاهی برند شما و شرکت شما را برسر زبان ها می اندازند.

اگر میخواهید طراحی لوگو و سایت خود را به تیم خدمات طراحی شرکت جوپنزا بسپارید از طریق شماره تلفن درج شده در سایت هماهنگی های لازم را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button