6 مزیت مهم طراحی کارت ویزیت در تبلیغات که باید بدانید!!

مزایای طراحی کارت ویزیت

ما میخواهیم در این مقاله از مزایای طراحی کارت ویزیت صحبت کنیم. مطمعنا در هنگام مراجعه به یک شرکت، کافه، عکاسی، مطب پزشک و یا هر کسب و کار دیگری یک کارت ویزیت دریافت کرده اید. کارت ویزیت ها معمولا حاوی شماره تلفن، شماره موبایل، آدرس و غیره است. این کارت ها معمولا به مشتریان داده میشود تا برای مراجعه بعدی دچار مشکل نشود. چرا که معمولا افراد به دلیل مشغله های زیاد روزمره دچار فراموشی میشوند. اما خب یک کارت ویزیت باید از هر نظر کامل باشد تا بتواند برای مخاطب جذاب باشد. یعنی یک کارت ویزیت باید به قدری جذاب باشد که مشتری آن را دور نیندازد تا در مواقع لزوم از آن استفاده نماید.  بنابراین ما تصمیم گرفتیم مقاله ای را در این زمینه طراحی کنیم که تمامی پرسش های شما را در این زمینه پاسخگو باشد. حال اگر مایل به دریافت این اطلاعات هستید تا انتها با ما باشید.

کارت ویزیت چیست؟

کارت ویزیت چیست؟ کارت ویزیت به نوعی شی فیزیکی بوده که مشتریان میتوانند همیشه آن را با خود به همراه داشته باشند. کارت ویزیت یک کارت است که روی آن لوگو، نام تجاری، شماره تلفن همراه و تلفن موسسه، وب سایت و آدرس دقیق حک شده است. بنابراین این کارت میتواند خیلی راحت مشتریان را به سمت شما راهنمایی کنند. از این رو تمامی موسسات و بیزینس های مختلف در اولین قدن یک کارت ویزیت حرفه ای طراحی میکنند. علاوه بر تمامی نکات گفته شده کارت ویزیت باید دارای مزایای مختلف درگیری است که در بخش های بعدی بدان پرداخته میشود. حال اگر شما به عنوان یک کارفرما نمیدانید که یک کارت ویزیت حرفه ای دارای چه ویژگی هایی است تا انتها این مطالب را دنبال کنید.

چرا کارت ویزیت مهم است؟

در راستای مزایای طراحی کارت ویزیت لازم است بدانیم کارت ویزیت به نوعی روش تبلیغاتی محسوب میشود که قابل حمل است. به طوری که میتوان خیلی راحت این کارت را به دیگران اهدا کرد. اگر چه امروزه روش های راحتی نظیر ایمیل، فیسبوک، لینکدین، توییتر، گوگل پلاس و غیره وجود دارو ولی همچنان افراد انتظار دارند به آن ها یک کارت ویزیت هم بدهید. ارائه یک کارت ویزیت به مشتریان میتواند حرفه ای بودن و اعتبار کسب و کار شما را بالا ببرد. درواقع کارت ویزیت این پیام را به مشتری القا میکند که ما بر کسب و کار خود مسلط هستیم. با ارائه کارت ویزیت به افراد تمامی اطلاعات لازم برای تماس با شما به فرد داده میشود. پس اهمیت کارت ویزیت و خدمات طراحی را دست کم نگیرید. البته کارت ویزیت زمانی میتواند شما را به هدفتان برساند که کاملا حرفه ای باشد. در بخش بعدی به شکل منظم تری به بحث علت نیاز افراد به کارت ویزیت میپردازیم.

چرا به کارت ویزیت احتیاج دارید؟

 

۱_ کارت ویزیت این پیام را به مشتری القا میکند که شما در کارتان حرفه ای و آماده هستید.

۲_ کارت ویزیت میتواند کسب و کار شما را مرتبا به مشتریتان یادآوری کند.

۳_کارت ویزیت کمک میکند که مشتری در مراجعه بعدی به راحتی با شما ارتباط برقرار کند.

۴_داشتن کارت ویزیت این امکان را میدهد که روی کسب و کارتان متمرکز شوید.

۵_مشتریان شما میتوانند کارت ویزیت شما را با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

۶_ کارت ویزیت یک روش تبلیغاتی ارزان و به صرفه است.

۷_کارت ویزیت همواره در دسترس است.

 

مزایای سفارش کارت ویزیت

در این بخش به شکلی کاملا مفصل به مزایای طراحی کارت ویزیت میپردازیم.

۱_قیمت فوق العاده مناسب: کارت ویزیت آنلاین کارت ویزیت چاپی از قیمت فوق العاده مناسبی برخوردار است. اما دقت داشته باشید که برای چاپ کارت ویزیت از کاغذهای با کیفیت استفاده نمایید.

۲_ارسال ساده برای مخاطبان: کارت ویزیت آنلاین به ساده ترین و سریع ترین شکل ممکن برای افراد قایل ارسال است. کارت ویزیت چاپی نیز خیلی راحت از طریق موسسه به مشتریان و ارباب رجویان داده میشود.

۳_عدم هدر رفتن منابع: کارت ویزیت آنلاین این امکان را میدهد که در استفاده از کاغذ صرفه جویی به عمل آید.  همچنین نگهداری آن برای مشتریان خیلی ساده تر و بدون گم شدن شکل گیرد.

۴_تعداد بازدید نامحدود: یک کارت ویزیت آنلاین میتواند دارای تعداد بازدید نامحدود باشد. به طوری که شما فقط یک بار برای طراحی هزینه میکنید ولی میتوانید آن را به تعداد نامحدود انتشار دهید.

۵_دوست دار طبیعت: کارت ویزیت آنلاین به نوعی دوست دار طبیعت است. یعنی از قطع شدن درختان جلوگیری میکند و محصولی کاملا سبز است.

۶_جلوه های بصری کارت ویزیت: از آنجایی که امروزه بین کسب و کارهای مختلف رقابت فشرده ای برقرار است. بنابراین اخیرا به بخش های روانشناختی هر بیزینس به شکل بسیار موثری پرداخته شده است. از این رو طراحی یک کارت ویزیت با طراحی زیبا و منحصر به فرد و رنگ های جذاب میتواند تاثیر شگفت انگیزی در جذب مخاطب داشته باشد.

چرا حرفه ای بودن یک کارت ویزیت از اهمیت بالایی برخوردار است؟

علاوه بر مزایای طراحی کارت ویزیت که در بخش قبل بدان اشاره شد لازم است به اهمیت حرفه ای بودن یک کارت ویزیت نیز بپردازیم. برای آنکه یک کارت ویزیت بتواند مشتریان زیادی را به خود جذب کند باید از هر نظر حرفه ای باشد. چه از لحاظ سایز و اندازه، از لحاظ انتخاب رنگ و طراحی های روی کارت، از لحاظ نحوه کار بردن لوگو و متون و فونت و غیره. تمامی این موارد اگر به درستی مورد استفاده قرار بگیرند در نهایت یک کارت کاملا حرفه ای تولید میشود که میتواند شما را به هدف نهایتان برساند. اما یک کارت حرفه ای را یک طراحی حرفه ای میتواند خلق کند‌. پس دقت داشته باشید که برای طراحی کارت حتما به یک طراح کاربلد و متخصص مراجعه نمایید.

حرف آخر

امیدوارم از مقاله مزایای طراحی کارت ویزیت لذت بردا باشید. اما دقت داشته باشید که کارت ویزیت جز اولین و مهم ترین ابزارهای تبلیغاتی محسوب میشود. از این رو لازم است در کنار تمامی روش های تبلیغاتی مختلف مانند طراحی بروشور ، کارت ویزیت را هم داشته باشید و از آن غافل نشوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button