کاربرد و انواع سازه نمایشگاهی

سازه نمایشگاهی

در طول سال نمایشگاه های تخصصی و حرفه ای زیادی در زمینه های مختلف در گستره ملی و بین ‏المللی برگزار می شوند که به فراخور موضوع، مخاطبان خود را دارند. نمایشگاه مکانی است که در آن فن ‏آوری ها، تکنیکهای جدید ، کالاها و خدمات در یک حوزه معین معرفی و در معرض عموم قرار ‏می‌گیرد.‏ سازه نمایشگاهی ابزار معرفی، جلب توجه ، تبلیغ و نمایش کلیه محصولات و فناوری ها و خدمات ‏عرضه شده در نمایشگاه است و ویژگی های آن مختص شرایط نمایش عمومی و موقت نمایشگاهی است.

غرفه نمایشگاهی چیست

‏غرفه نمایشگاهی فضایی است که شرکت کننده برای ارائه و نمایش دستاوردهای خود و بازاریابی و ‏فروش آنها در اختیار دارد و چیدمان و شکل آن، به خصوص نحوه قرار گرفتن سازه های نمایشگاهی در آن اهمیت ‏زیادی دارد. جلوه بصری، و تاثیر روانی بر ذهن بازدیدکنندگان، توسط انواع محصولات چاپی و سازه های ‏نمایشگاهی به کار رفته در غرفه حاصل می شود. سازه نمایشگاهی باید متناسب با محدودیت های ‏فضا و اکران کوتاه مدت، بهترین کیفیت و قابلیت را از نظر چشم نوازی، جلب توجه و ارائه اطلاعات ‏داشته باشند. ‏

کاربرد سازه نمایشگاهی

بدون تردید تاکنون در بسیاری از غرفه نمایشگاهی حضور پیدا کرده و یا حداقل نام این نوع غرفه ها را شنید هاید در سال های اخیر با توجه به اهمیت دنیای تبلیغات و البته وجود برندهای مختلف برای تولید لوازم و همچنین خدمات گوناگون استفاده از سازه‌ های نمایشگاهی  یک گزینه ی ایده آل برای معرفی برند های مختلف بوده است به همین دلیل هر ساله شاهد برگزاری غرفه نمایشگاهی در بخش های مختلف جهان هستیم و همه ی آنها نیز از توجه بسیار بالایی برخوردار هستند. در این بخش از مقاله نیز سعی داریم با ارائه اطلاعات کافی در مورد طراحی و ساخت انواع سازه‌های نمایشگاهی  و راهکارهای مطلوب برای تاسیس این نوع سازه مطالب مفید را در اختیار شما قرار دهیم. اگر قصد برگزار این گونه غرفه های برای به نمایش گذاشتن برند ویژه هستید با ما همراه باشید.

افراد بسیاری در این زمینه فعالیت دارند ولی برای موفقیت باید اصول و راهکارهای اولیه و لازم را به خوبی بدانید به عنوان مثال ظاهر یک غرفه نمایشگاهی تاثیر بسیار زیادی در جذب بینندگان دارد و همین نکته ی جزیی می تواند به طور ویژه شما را در رسیدن به اهداف خود یاری کند. یک سازه نمایشگاهی باید با در نظر گرفتن اصول های خاص تهیه گردد تا بتواند کارایی خاصی داشته باشد. برخی از افراد به صورت انحصاری در برگزار انواع غرفه نمایشگاهی فعالیت دارند ولی اگر شما تمایل به برگزاری چنین غرفه هایی به صورت اختصاصی را دارید باید اصول ها ی یاد شده را به طور کلی فرا بگیرید. تاسیس غرفه ها یکی از مطلوب ترین راهکار ها در دنیای تجارت برای کسب اعتبار و معرفی محصولات است.

انواع سازه های نمایشگاهی

سازه های جدیدی که در غرفه های نمایشگاهی مورد استفاده قرار می گیرند عبارت اند از:

  • میز کانتر
  • استند
  • رول آپ
  • پاپ آپ
  • کاتالوگ استند
  • پوستر اسنپ
  • تخته شاسی
  • لایت باکس
  • قاب فنری
  • فوم برد شاسی و…

سازه نمایشگاهی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button